Jij zit in groepsappen met mocro's ..quote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef Fylax het volgende:
In mijn groepsappen zijn al die mocros ook mad/stil
Gast, hij heeft gewoon verloren. Deal with it.quote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef PSVCL het volgende:
Dit kan je geen overwinning noemen voor rico, niemand wil een finalewaardige wedstrijd zo winnen, want nu weten we nog steeds niet wie sterker is. Ik wist dat badr een blessure zou krijgen simpelweg omdat hij geen wedstrijdritme heeft waar door de kans op blessures veel groter aangezien ze lichaam weer.moet wennen aan een wedstrijd, zag je ook toen.hij zijn been brak tegen die oezbeek sinds hij toen weer vocht nadat K1 failliet ging. Badr was lekker bezig en had duidelijk de overhand en speelde het slim door niet zoals verwacht werd gelijk in de eerste ronde helemaal rond te slaan. Al met al was deze hype voor niks en weten we nog steeds niet wie sterker is.
Rico is dit gevecht aangegaan omdat hij Badr op zijn plek wil(de) zetten, niet omdat hij het moest. Het komt dus niet echt als een verrassing dat hij Badr alsnog op zijn plek wil zetten..quote:Op zondag 11 december 2016 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
Mooi van Rico dat hij hem nog een keer wil spelen, iets wat hij niet hoeft te doen.
Naziquote:Op zondag 11 december 2016 00:17 schreef eight het volgende:
[..]
Ik wil zien dat je gedrag bestraft wordt.
wtfquote:Op zondag 11 december 2016 00:17 schreef Meesternadim het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt alsof dat stukje papier in zijn huid heeft gesneden. rechter schouder.;
Huichelaar! Heulen met de mods!quote:Op zondag 11 december 2016 00:14 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan de moderator hier.
Haha, mooie vent.quote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef Ties02 het volgende:
Mijn reactie op deze match:
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op zondag 11 december 2016 00:17 schreef Meesternadim het volgende:
[ afbeelding ]
Topshowtje hoorquote:Op zondag 11 december 2016 00:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij zit in groepsappen met mocro's ..
quote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef PSVCL het volgende:
Dit kan je geen overwinning noemen voor rico, niemand wil een finalewaardige wedstrijd zo winnen, want nu weten we nog steeds niet wie sterker is. Ik wist dat badr een blessure zou krijgen simpelweg omdat hij geen wedstrijdritme heeft waar door de kans op blessures veel groter aangezien ze lichaam weer.moet wennen aan een wedstrijd, zag je ook toen.hij zijn been brak tegen die oezbeek sinds hij toen weer vocht nadat K1 failliet ging. Badr was lekker bezig en had duidelijk de overhand en speelde het slim door niet zoals verwacht werd gelijk in de eerste ronde helemaal rond te slaan. Al met al was deze hype voor niks en weten we nog steeds niet wie sterker is.
Ik druk op play maar er gebeurt niks :Squote:Op zondag 11 december 2016 00:17 schreef Meesternadim het volgende:
[ afbeelding ]
Troll jij eens een eind op jongen?quote:
mijn reactie:quote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef Ties02 het volgende:
Mijn reactie op deze match:
[ afbeelding ]
Net zo stil als anders?quote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef Fylax het volgende:
In mijn groepsappen zijn al die mocros ook mad/stil
Dit is waarom de PVV stemmen wint, "eergevoel" en de Nederlandse grondwet niet erkennen.quote:Op zondag 11 december 2016 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gast, hij heeft gewoon verloren. Deal with it.
Dit is typisch mocro-gedrag. Niet je verlies kunnen toegeven omdat je zoveel "eergevoel" hebt.
Sneu.
Dat is geen papier maar een doorzichtig stukje tape.quote:Op zondag 11 december 2016 00:17 schreef Meesternadim het volgende:
[ afbeelding ]
Dus als je verzwakt aan de start van een wedstrijd verschijnt dan kun je niet verliezen?quote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef PSVCL het volgende:
Ik wist dat badr een blessure zou krijgen simpelweg omdat hij geen wedstrijdritme heeft waar door de kans op blessures veel groter aangezien ze lichaam weer.moet wennen aan een wedstrijd
stemmeinquote:Op zondag 11 december 2016 00:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit is waarom de PVV stemmein wint, "eergevoel" en de Nederlandse grondwet niet erkennen.
Euh, jawel, dat weten we wel. Er vechten er twee en één van de twee ging stuk.quote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef PSVCL het volgende:en weten we nog steeds niet wie sterker is.
Madquote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef PSVCL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |