Poepvlekquote:Op zondag 11 december 2016 00:07 schreef tralalala het volgende:
Wat was die smerige vlek op Badr zijn rug eigenlijk? Plek van een blessure of gewoon een tattoo?
quote:Op zondag 11 december 2016 00:07 schreef tralalala het volgende:
Wat was die smerige vlek op Badr zijn rug eigenlijk? Plek van een blessure of gewoon een tattoo?
Ah in nam automatisch aan dat je het over trainbare sterkte had. Mea culpa.quote:Op zondag 11 december 2016 00:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo. Je kan er alleen niet op trainen.
verlepte moedervlekquote:Op zondag 11 december 2016 00:07 schreef tralalala het volgende:
Als MVP wint krijg jij een Michel Wuyts UI. Als Sweeck wint nemen we allebei een VDB2 UI.quote:Op zondag 11 december 2016 00:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als van Aert wint neem jij een Hillary UI.
Dat zijn nog eens weddenschappen.
Denk dat we dat vandaag wel hebben gezien.quote:Op zondag 11 december 2016 00:07 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ah in nam automatisch aan dat je het over trainbare sterkte had. Mea culpa.
Alhoewel ik me afvraag in hoeverre botsterke belangrijk is.
pvda.quote:Op zondag 11 december 2016 00:07 schreef tralalala het volgende:
Denk dat ook RIco een stuk meer vangt voor een pot tegen Badr dan tegen al het grut. Ze hadden zelfs een beker voor deze oefenpot gemaaktquote:Op zondag 11 december 2016 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
Mooi van Rico dat hij hem nog een keer wil spelen, iets wat hij niet hoeft te doen.
We weten allebei dat dat Badr weinig extra's gaat opleveren toch.quote:Op zondag 11 december 2016 00:06 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hij is in principe pas 32 he. Dan kan je nog 5 jaar mee
het was anders duidelijk te zienquote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef madam-april het volgende:
Wedden dat blijkt dat er helemaal niks mis is met Badr zijn arm?!
Prima commentaar dankzij Fred Royers en Sem Schit.quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef Evertjan het volgende:
Hoop dat Ziggo nu meer van dit soort wedstrijden gaat uitzenden heb mij best vermaakt deze avond
Wellicht dat-ie 'm blesseerde toen hij zelf sloeg? Zo leek het.quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef madam-april het volgende:
Als Boom wint komen we allebei nooit meer op FOK!.quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als MVP wint krijg jij een Michel Wuyts UI. Als Sweeck wint nemen we allebei een VDB2 UI.
Je zag duidelijk het bot omhoog steken in zijn onderarmquote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef madam-april het volgende:
godver mijn drinkenquote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Vooral mooi zijn de zure tranen van 14-jarige dunne mocrojongetjes met Ronaldo kapsel, grote mond en moeders snor die in hun Adidas pyjama met Louis Vuitton nektasje langer mochten opblijven om dan hun grote held zo lafjes onderuit zien gaan tegen een grote blanke man.
Allemaal mad.quote:Op zondag 11 december 2016 00:09 schreef Kaas- het volgende:
Lol, mocro's steken vuurwerk af nu op straat hier. Lijkt me geen toeval. Maar waarom?![]()
Stond ook niet op de planning, maar soms verlopen plannen anders.quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stop eens met dat getrol. Vanavond zei je nog dat je niet ging kijken omdat je het een sport voor proleten vond.
Ik hoop voor hem dat die minimaal gebroken is anders is het gewoon een pussy.quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef madam-april het volgende:
Het moet toch op hequote:Op zondag 11 december 2016 00:09 schreef Kaas- het volgende:
Lol, mocro's steken vuurwerk af nu op straat hier. Lijkt me geen toeval. Maar waarom?![]()
Die zwarte deed het ook wel leuk als analist en Jack is altijd een warm bad als gastheerquote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Prima commentaar dankzij Fred Royers en Sem Schit.
Aan het verband?quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
het was anders duidelijk te zien
Ik vraag me wel af waarom mijn post verwijderd is.quote:Op zondag 11 december 2016 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stond ook niet op de planning, maar soms verlopen plannen anders.
Klopt, maar zo kan je bij tennis ook een arm breken. Het is normaal niet de doorslaggevende factor.quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat we dat vandaag wel hebben gezien.
quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef madam-april het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat de gemiddelde MMA-vechter een betere conditie heeft dan de gemiddelde kickbokser.quote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef gniffie het volgende:
[..]ufc waar ze na 1 ronde al moe zijn en de laaste 10 minuten knuffelend over de grond gaan liggen
GEEF DAN EENS LINKJES GODVERDOMME.quote:Op zondag 11 december 2016 00:09 schreef Fylax het volgende:
Op mijn Snapchat gaan ze ook allemaal losTRIGGERED
Kutmods.quote:Op zondag 11 december 2016 00:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom mijn post verwijderd is.
warm badquote:Op zondag 11 december 2016 00:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Die zwarte deed het ook wel leuk als analist en Jack is altijd een warm bad als gastheer
hoe dan via snapchatquote:Op zondag 11 december 2016 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
GEEF DAN EENS LINKJES GODVERDOMME.
Zijn elleboog was drie keer zo dik als normaalquote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef madam-april het volgende:
Dat shot hebben sommigen volgens mij gemist inderdaad. Daar zat iets heel erg verkeerd.quote:Op zondag 11 december 2016 00:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je zag duidelijk het bot omhoog steken in zijn onderarm
Gelukkig woon ik in een regio waar ze praktisch niet voorkomenquote:Op zondag 11 december 2016 00:09 schreef Kaas- het volgende:
dat zijn zijn geile muscles broquote:Op zondag 11 december 2016 00:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Zijn elleboog was drie keer zo dik als normaal
Hij heeft verloren berggeitquote:Op zondag 11 december 2016 00:10 schreef PSVCL het volgende:
Helaas een gelijkspel waar meer inzat voor Badr
volgend jaar is ie aan de beurt
Nederlaag ontkennen.quote:Op zondag 11 december 2016 00:10 schreef PSVCL het volgende:
TKOquote:Op zondag 11 december 2016 00:10 schreef PSVCL het volgende:
badr zag er inderdaad erg moe uit jaquote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef Rabieluh het volgende:
Maar over het gevecht, het ging ongeveer wel gelijk op omdat Rico aan het aftasten was waarbij Badr al na 1 ronde totaal moe leek te zijn, die gebroken arm heeft hem een K.O. of vernedering bespaard.
Marokko?quote:Op zondag 11 december 2016 00:10 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in een regio waar ze praktisch niet voorkomen
TKOquote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verloren omdat ie zichzelf blesseert ?
Drie stuivers en een peer.quote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel heeft Rico nu verdiend met dit gevecht?
Slechte verliezerquote:Op zondag 11 december 2016 00:10 schreef PSVCL het volgende:
Ik ben de enige Nederlander in m'n buurt. Allemaal van die PSVCL's die het niet kunnen verkroppen dat hun held voor de zoveelste keer een pussy blijkt.quote:Op zondag 11 december 2016 00:10 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in een regio waar ze praktisch niet voorkomen
Lost by technical KO zie gloryquote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verlies ontkennen, had ook niet anders verwachtquote:Op zondag 11 december 2016 00:10 schreef PSVCL het volgende:
er moet wel brood op de plank komenquote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef Evertjan het volgende:
Precies.quote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
pinkquote:Op zondag 11 december 2016 00:12 schreef tralalala het volgende:
Eerlijk is eerlijk
Op het forum van marokko.nl zijn ze helemaal niet mad, wat is deze?![]()
Nu nog even naar Tess kijken.
Een fantasiewereld creëren, waar kennen we dat nog meer van.quote:Op zondag 11 december 2016 00:12 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Verlies ontkennen, had ook niet anders verwacht![]()
Duh, half jaartje cel, heeft zich suf gerukt.quote:Op zondag 11 december 2016 00:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Zijn elleboog was drie keer zo dik als normaal
Dit dus. Badr heeft een megakuur gehad om er zo snel weer fit uit te zien.quote:Op zondag 11 december 2016 00:12 schreef THEFXR het volgende:
van de roids krijg nu eenmaal brosse botten
ik beloof dat ik hem ook nietm eer quotequote:Op zondag 11 december 2016 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, dat was echt de laatste beloofd.
precies. ban voor het leven. Hij biedt het zelf aanquote:Op zondag 11 december 2016 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, dat was echt de laatste beloofd.
Heel, heel ver daarvandaan en ver van de Marokkaanse enclaves in de grote stedenquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef Azpilicueta het volgende:
1 voordeel voor de toeschouwers is wel dat Badr nu niet met twee tassen naar buiten kan rennen
Minder dan Badr.quote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef Evertjan het volgende:
Zo gaat het de laatste 8-9 jaar al ongeveer. Ver van te voren wist ik dat dit weer zo'n flopshow ging worden, maar dan toch kijken.quote:
(Ik reken er nu een beetje op dat iemand vraagt "waarom?" )quote:Op zondag 11 december 2016 00:14 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan de moderator hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |