Verlies ontkennen, had ook niet anders verwachtquote:Op zondag 11 december 2016 00:10 schreef PSVCL het volgende:
Helaas een gelijkspel waar meer inzat voor Badr
volgend jaar is ie aan de beurt
er moet wel brood op de plank komenquote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel heeft Rico nu verdiend met dit gevecht?
Precies.quote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verloren omdat ie zichzelf blesseert ?
pinkquote:Op zondag 11 december 2016 00:12 schreef tralalala het volgende:
Eerlijk is eerlijk
Op het forum van marokko.nl zijn ze helemaal niet mad, wat is deze?![]()
Nu nog even naar Tess kijken.
Een fantasiewereld creëren, waar kennen we dat nog meer van.quote:Op zondag 11 december 2016 00:12 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Verlies ontkennen, had ook niet anders verwacht![]()
Duh, half jaartje cel, heeft zich suf gerukt.quote:Op zondag 11 december 2016 00:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Zijn elleboog was drie keer zo dik als normaal
Dit dus. Badr heeft een megakuur gehad om er zo snel weer fit uit te zien.quote:Op zondag 11 december 2016 00:12 schreef THEFXR het volgende:
van de roids krijg nu eenmaal brosse botten
ik beloof dat ik hem ook nietm eer quotequote:Op zondag 11 december 2016 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, dat was echt de laatste beloofd.
precies. ban voor het leven. Hij biedt het zelf aanquote:Op zondag 11 december 2016 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, dat was echt de laatste beloofd.
Heel, heel ver daarvandaan en ver van de Marokkaanse enclaves in de grote stedenquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef Azpilicueta het volgende:
1 voordeel voor de toeschouwers is wel dat Badr nu niet met twee tassen naar buiten kan rennen
Minder dan Badr.quote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel heeft Rico nu verdiend met dit gevecht?
Zo gaat het de laatste 8-9 jaar al ongeveer. Ver van te voren wist ik dat dit weer zo'n flopshow ging worden, maar dan toch kijken.quote:
(Ik reken er nu een beetje op dat iemand vraagt "waarom?" )quote:Op zondag 11 december 2016 00:14 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan de moderator hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |