Madquote:Op zondag 11 december 2016 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nederlanders krijgen minder kinderen.
Marokkanen krijgen meer kinderen.
Geef ze even de tijd.
quote:
Je kan toch gewoon pech hebben dat je fysiek zwak bent, ondanks alle training. Een sluit het ander niet uit. Badr Hari = Arjen Robben.quote:Op zondag 11 december 2016 00:02 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Is gewoon pech, botten kan je niet trainen.
Of is een voetballer die een been breekt ook fysiek zwak?
Wat dan?quote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over vijf dagen begint het sporttoernooi van de eeuw.
Pffff ja vaak ookquote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij neukte vroeger zeker ook met de nazi's.
arjen robben heeft een fysio die er geen zak van kanquote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon pech hebben dat je fysiek zwak bent, ondanks alle training. Een sluit het ander niet uit. Badr Hari = Arjen Robben.
Het is nou eenmaal zo. Je kan er alleen niet op trainen.quote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Okee dan snap je er niet veel van
Anders ik wel.quote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar onze jaarlijkse weddenschap.
Gaat ook om kwaliteit, he. En daar lopen ze nog even achter.quote:Op zondag 11 december 2016 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geef ze even de tijd.
Hij heeft het geld gewoon nodig en wilde niet KO gemept worden.quote:Op zondag 11 december 2016 00:04 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd welke smoes Badr gaat verzinnen om onder de rematch uit te komen.
jullie worden vanaf maart 2017 allemaal t land uitgetyftquote:Op zondag 11 december 2016 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geef ze even de tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |