Gelukkig heeft ie verloren.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:59 schreef Stimorol- het volgende:
Door jullie vieze reacties gun ik die Marokkaan alles.
Kut racisten hier.
Rico breekt badr. Badr kan niet verderquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:56 schreef Anthonie24 het volgende:
wie heeft nu eigenlijk gewonnen...is er misschien een aardige fokker hier die mij dat wil uitlegen?
MINDERquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:59 schreef Stimorol- het volgende:
Door jullie vieze reacties gun ik die Marokkaan alles.
Kut racisten hier.
Eens.quote:
Ga jij zo vroeg naar bed op zaterdag?quote:Op zondag 11 december 2016 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Ben ik hier voor 3 uur langer opgebleven?
Vlak ervoor kreeg ie knietje op hoofd. Badr had gewoon pijn en wou naar mama toe.quote:Op zondag 11 december 2016 00:01 schreef GGMM het volgende:
Niemand weet waar de blessure ontstaan is.
(omdat hij fake is)
Gaan we nog haxballen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja klopt.
Als hij niet had verloren dan had hij gewonnen.
Is gewoon pech, botten kan je niet trainen.quote:Op zondag 11 december 2016 00:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eens.
Maar dat die Hari nog geen 1,5 ronde heel weet te blijven is ook wel erg slapjes zeg. Valt fysiek toch weer door de mand.
Godzijdank is het alweer bijna januari.quote:Op zondag 11 december 2016 00:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Als dit het kickboksgevecht van de eeuw geweest zou moeten zijn ben ik toch maar wat blij dat ik niet in deze G-sport geïnteresseerd ben.
Ja.quote:Op zondag 11 december 2016 00:02 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Is gewoon pech, botten kan je niet trainen.
Of is een voetballer die een been breekt ook fysiek zwak?
Dan had hij net dus ook kunnen doorvechten...quote:Op zondag 11 december 2016 00:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met 1 arm wint ie nog van die Ricardo
Deze mocro is MAD.quote:Op zondag 11 december 2016 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nederlanders krijgen minder kinderen.
Marokkanen krijgen meer kinderen.
Geef ze even de tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |