Oh ik hoop juist dat badr wint. Goed voor de multiculturele samenlevingquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jawel, beetje reuring maken hier en dan al die badr fans mad
trollen doe je maar in POLquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik hoop juist dat badr wint. Goed voor de multiculturele samenleving
Pechtold you so.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe normaalquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je dat als argument aanvoert, moet hij dus juist niet winnenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Badrgodquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft dan zoveel respect dat hij meteen het conflict in het middenoosten oplostquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kom daar niet meer, dus van mij mag het trouwens.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de Pol sc is daar een goed topic voor
ben je weggepestquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kom daar niet meer, dus van mij mag het trouwens.
En jezus wat is m'n Erdinger Weisbier lekker.
Niet via Kodi kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:53 schreef Anthonie24 het volgende:
is er iemand hier die misschien zo aardig wil zijn om mij een linkje te geven zodat ik het ook kan zien??
Xvideos.com/streamsquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:53 schreef Anthonie24 het volgende:
is er iemand hier die misschien zo aardig wil zijn om mij een linkje te geven zodat ik het ook kan zien??
Wat staat er onderin boven je reactie venster aan linkjes?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:53 schreef Anthonie24 het volgende:
http://www.hesgoal.com/ne(...)en_vs_Badr_Hari.htmlquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:53 schreef Anthonie24 het volgende:
Hij werkt, dus ik dank je.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:54 schreef PSVCL het volgende:
http://www.stream2watch.c(...)yadia-tv-live-stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |