Oh ik hoop juist dat badr wint. Goed voor de multiculturele samenlevingquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jawel, beetje reuring maken hier en dan al die badr fans mad
trollen doe je maar in POLquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik hoop juist dat badr wint. Goed voor de multiculturele samenleving
Pechtold you so.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe normaalquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je dat als argument aanvoert, moet hij dus juist niet winnenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Badrgodquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft dan zoveel respect dat hij meteen het conflict in het middenoosten oplostquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kom daar niet meer, dus van mij mag het trouwens.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de Pol sc is daar een goed topic voor
ben je weggepestquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kom daar niet meer, dus van mij mag het trouwens.
En jezus wat is m'n Erdinger Weisbier lekker.
Niet via Kodi kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:53 schreef Anthonie24 het volgende:
is er iemand hier die misschien zo aardig wil zijn om mij een linkje te geven zodat ik het ook kan zien??
Xvideos.com/streamsquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:53 schreef Anthonie24 het volgende:
is er iemand hier die misschien zo aardig wil zijn om mij een linkje te geven zodat ik het ook kan zien??
Wat staat er onderin boven je reactie venster aan linkjes?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:53 schreef Anthonie24 het volgende:
http://www.hesgoal.com/ne(...)en_vs_Badr_Hari.htmlquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:53 schreef Anthonie24 het volgende:
Hij werkt, dus ik dank je.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:54 schreef PSVCL het volgende:
http://www.stream2watch.c(...)yadia-tv-live-stream
nu het is Badr tegen Rico. maar volgende week is het misschien wel BadderHaring tegen Anthonie24quote:
omdat zigggoquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:55 schreef skysherrif het volgende:
waarom loopt mijn ziggo tv kanaal achter op een stream die ik tegen kwam?
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chickieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Totaal niet getraindquote:
Conor McGregorquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:56 schreef onlogisch het volgende:
Wat is de UFC toch één en al spektakel vergeleken bij deze harken.
negersquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:54 schreef Klummie het volgende:
Die bolle maakt gehakt van onze negert
Dan zal ik wel pech hebben, want als ik eens kijk is het meestal weinig spectaculairquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:56 schreef onlogisch het volgende:
ja maar die gooit zijn rechtse ook vanaf zijn achillespezenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Roy Nelson met zijn spekbuik zou gehakt maken van deze spekbuiken.
tjaptjoep kom er maar inquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hoor net dat er geen moderatoren zijn in dit topic!
Echt he, dat er af en toe een gevecht verzandt tot wat duwen en trekken tegen de kooi is niks vergeleken met de sufheid die we net zagen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:56 schreef onlogisch het volgende:
jawelquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
ZO.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij mag hier niet modden als stagiair
Wat zijn dit voor smerige stoephoeren?quote:
Ze zijn wel heel vadsig inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:57 schreef matthijst het volgende:
Wat krijgen die varkentjes nou, voor 9 minuten blubberpensbumpen?
Ik mag dat wel, even dimmen tegen mn mattie aub.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij mag hier niet modden als stagiair
Linker is de vrouw van Nickyquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor smerige stoephoeren?
nou nou nouquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor smerige stoephoeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |