Hetzelfde hier. Op nog een paar andere bands de reden dat ik die dag op Netherlands Deathfest was.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:01 schreef Jigzoz het volgende:
Goeie kick wel.
Onlangs Emperor eindelijk live gezien. De laatste van de grote blackmetalnamen die ik nog moest afvinken.
We slapen zelfs in je huisquote:Op maandag 9 april 2018 16:19 schreef Gehenna het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar Pitfest in Erica (Drenthe)?
Ik ben er ook te vinden. Vooral veel zin in Exhumed, Vader, Bloodbath, The Lurking Fear, Witchery en Martyrdöd. Gaat sowieso een mooi weekend worden!quote:Op maandag 9 april 2018 16:19 schreef Gehenna het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar Pitfest in Erica (Drenthe)? Het is bijna uitverkocht..![]()
[ afbeelding ]
Is zo'n beetje in de achtertuin van meIk heb er in ieder geval veel zin in, vooral in de 'youth against christ'-lineup van Altar
Stuk of 30quote:Op maandag 9 april 2018 22:20 schreef Izzit het volgende:
Om hoeveel personen gaat het eigenlijk als het daadwerkelijk uitverkoopt?
Ik dacht 2000, maar daar kan ik naast zittenquote:Op maandag 9 april 2018 22:20 schreef Izzit het volgende:
Om hoeveel personen gaat het eigenlijk als het daadwerkelijk uitverkoopt?
Op de aftermovie van 2017 zag het er idd kleinschalig uit. 2000 is ook nog een prima te behappen aantal.quote:Op maandag 9 april 2018 22:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik dacht 2000, maar daar kan ik naast zitten![]()
Vorig jaar waren er zo'n 650 dacht ik.
quote:
Ja vorig jaar (en dat jaar ervoor) was het ook 1 dag indoor (in de kroeg naast mijn huisquote:Op maandag 9 april 2018 22:50 schreef Izzit het volgende:
[..]
Op de aftermovie van 2017 zag het er idd kleinschalig uit. 2000 is ook nog een prima te behappen aantal.
Maar het was wel een feestjequote:Op maandag 9 april 2018 22:50 schreef Izzit het volgende:
[..]
Op de aftermovie van 2017 zag het er idd kleinschalig uit. 2000 is ook nog een prima te behappen aantal.
Dan zijn ze snel flink uit gaan breiden. Wel gaaf, Napalm Death en Crowbar praktisch in je woonkamerquote:Op dinsdag 10 april 2018 08:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja vorig jaar (en dat jaar ervoor) was het ook 1 dag indoor (in de kroeg naast mijn huisMijn voordeur zat binnen het festivalterrein
), en dat zat toen wel vol. Nu is het buiten (en 2 daags) in tenten
Ik klikte om negen uur en kwam er zonder enige wachtrij moeiteloos door. Volgens mij was het ook wat later uitverkocht (ruim 10 minuten), maar had de site een hik om een paar minuten over negen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:07 schreef Tokus het volgende:
Slayer was blijkbaar in enkele minuten uitverkocht. Waarna je wordt doorverwezen naar Seatwave (a ticketmaster company) om ze daar voor 249 euro te kopen. Jaaaja...
Voor mij was dit de verrassing van het jaar:quote:Op vrijdag 14 december 2018 06:38 schreef VaderVanJezus het volgende:
Geen top 10 lijstjes voor 2018?
Het enige album wat hier is blijven hangen is Aura Noir - Aura Noire
Fijne mix van heavy, thrash en black metal in de juiste verhoudingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |