Brrrr ik heb daar absoluut geen hoge verwachtingen voor. De laatste paar Ministry albums waren niet best en Surgical Meth Machine was helemaal zwaar kut.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:26 schreef Trashcanman het volgende:
Nieuwe Ministry nummers klonken vet op gp!! Kijk uit naar het nieuwe album.
Vond je bv Rio Grande Blood ook niets?quote:Op maandag 19 juni 2017 13:27 schreef bartrid het volgende:
[..]
Brrrr ik heb daar absoluut geen hoge verwachtingen voor. De laatste paar Ministry albums waren niet best en Surgical Meth Machine was helemaal zwaar kut.
Vond de coverplaat wel geinig, moet toegeven dat ik het verdere werk na RGB niet zo goed kenquote:Op maandag 19 juni 2017 13:32 schreef bartrid het volgende:
Rio Grande Blood ging nog wel, maar wat daarna uitgekomen is, kan ik niks meer mee (en Ministry is toch wel 1 van mijn favoriete bands). From beer to eternity
Daar zou ik ook ver van weg blijven. En Surgical Meth Machine ook. Jesus wat is dat slecht.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vond de coverplaat wel geinig, moet toegeven dat ik het verdere werk na RGB niet zo goed ken
Ja zo'n beetje de slechtste Fear Factory plaat ooit gemaaktquote:Op donderdag 13 juli 2017 09:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Bill Ward kiest wel bijzondere platen
http://www.rollingstone.c(...)metal-albums-w490474
Ik heb die hele aanval gemist, watskeburt?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
Pro-Pain-zanger: "Aanval heeft mijn mening over Brussel niet veranderd"
[ afbeelding ]
Ouch..
Komt wel gewoon naar Into The Grave
Oh, dit had ik helemaal gemist. Damnquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
Pro-Pain-zanger: "Aanval heeft mijn mening over Brussel niet veranderd"
[ afbeelding ]
Ouch..
Komt wel gewoon naar Into The Grave
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb die hele aanval gemist, watskeburt?
Ik had het ook niet meegekregen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oh, dit had ik helemaal gemist. Damnwaarom zulk excessief geweld ook?
https://www.facebook.com/propainhardcore/posts/1401640993204449quote:De zanger van de Amerikaanse metalband Pro-Pain is maandagnacht overvallen in Brussel. Gary Meskil liep daarbij zware verwondingen op. De optredens van de groep in Roeselare en Osnabrück moesten worden afgelast.
Meskil werd zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis, hij was zelfs even in levensgevaar maar is intussen gestabiliseerd. De dieven zouden aan de haal zijn gegaan met zijn geld, kredietkaart en paspoort.
Er is intussen een gerechtelijk onderzoek geopend voor poging tot doodslag en gewapende diefstal met geweld, in bende en bij nacht. Maar voorlopig konden nog geen verdachten worden opgepakt.
Vandaag stond een optreden op de agenda in Roeselare en morgen in Osnabrück, maar die zijn afgelast. Mogelijk volgen nog meer afgelastingen. Pro-Pain houdt de fans op de hoogte via de Facebookpagina.
Hoezo wazig?quote:Op zondag 30 juli 2017 12:29 schreef Trashcanman het volgende:
Stonehenge was tof gisteren, beetje nat en wazig op het einde though
O was gewoon strontbezopenquote:Op zondag 30 juli 2017 17:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hoezo wazig?
Stonehenge staat nog op mijn lijst. Excuus was de afstand. Beetje vreemd, heb familie in dat dorp wonen![]()
Dus heb logeerplek, en mijn neef wil ook nog. Volgend jaar maar.
Wat wil je nog meer? Naast goede muziek en veel drank?quote:
Dat mijn schoenen weer droog wordenquote:Op zondag 30 juli 2017 18:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer? Naast goede muziek en veel drank?
Ga je me nou vertellen dat ik macabre heb gemist?quote:Op zondag 30 juli 2017 18:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat mijn schoenen weer droog worden![]()
Krisiun, Disabuse, Macabre en Godflesh waren overigens de hoogvliegers deze editie.
Ja.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat ik macabre heb gemist?
Ik ga even in een hoekje huilen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |