??? staat al tijden lang online, blokkenschema, days&stages...hebben ze het van de site gegooid dan? is wel nogal Belgisch....quote:Op woensdag 14 juni 2017 10:40 schreef Trashcanman het volgende:
Sukkels van GMM moeten even de blokkenschema's online gooien.
quote:Op vrijdag 11 augustus spelen Saxon, Powerwolf, Alestorm, Metal Church, Flotsam and Jetsam en The Charm The Fury. Op zaterdag spelen Amon Amarth
Arch Enemy, Overkill, Life Of Agony, Sodom, Whitechapel, Textures, Pro-Pain en Ember Falls!
Natuurlijk, Whitechapel.quote:Op woensdag 14 juni 2017 12:52 schreef Zith het volgende:
Gaan er nog mensen naar Friesland in augustus (Into the Grave 2017)?
[..]
Waarschijnijk naar Amon Amarth, dus de zaterdag. Tenzij ik naar 1 van de Duitse festivals ga waar ze ook spelen, Reload ofzo. Daar speelt dan ook Skindred, en die vind ik leuk...quote:Op woensdag 14 juni 2017 12:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Jazeker.quote:Op woensdag 14 juni 2017 12:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Aantal keer op WOA geweest, erg gezellig.quote:Op woensdag 14 juni 2017 12:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Waarschijnijk naar Amon Amarth, dus de zaterdag. Tenzij ik naar 1 van de Duitse festivals ga waar ze ook spelen, Reload ofzo. Daar speelt dan ook Skindred, en die vind ik leuk...
Ik ben nog nooit op een Duits metal festival geweest, benieuwd hoe de sfeer daar is.
Vreemd. Ik kan op mijn mobiel nog steeds geen blokken vinden.quote:Op woensdag 14 juni 2017 11:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
??? staat al tijden lang online, blokkenschema, days&stages...hebben ze het van de site gegooid dan? is wel nogal Belgisch....
https://www.graspop.be/nl/line-up/schedule/donderdag/quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vreemd. Ik kan op mijn mobiel nog steeds geen blokken vinden.
probeer anders de app?quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vreemd. Ik kan op mijn mobiel nog steeds geen blokken vinden.
Dat is natuurlijk het uber-festivalquote:Op woensdag 14 juni 2017 13:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Aantal keer op WOA geweest, erg gezellig.
Uiteraard.quote:Op woensdag 14 juni 2017 12:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Komt er weer een minimeet?quote:
quote:
Wat een prijsquote:Op woensdag 14 juni 2017 13:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het uber-festivaldaar moet ik ook nog eens heen.
Maar deze zomer miosschien deze
http://reload-festival.de/
de line-up bevalt me wel! Alleen nog geen mensen voor om samen mee naar toe te gaan, dus ik zit te dubben of ik het er alleen ook leuk ga hebben, of niet (als ik niemand anders kan strikken voor die tijd). Ik ben geen enorm groepsmens, maar het is meestal wel gezelliger om in gezelschap te springen dan alleen
Één band waarvan ik de naam kan lezen! Netjes.quote:Op woensdag 14 juni 2017 15:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wat een prijsmaarja, ze zullen de 'grote namen' hun portefeuilles wel flink moeten spekken..
Ik ga mogelijk weer naar Deathfeast! Auto naast je tent, 3 dagen lang beuken voor een fractie van de prijs van dat Reload, en het is super "cozy" daar, behoorlijk intiem omdat het niet zo groot is
enige nadeel, 315km rijden
89 euro voor twee dagen vind ik niet echt extreem, ook gezien de bands die er staan.quote:
Brutal deathn00bquote:Op woensdag 14 juni 2017 15:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Één band waarvan ik de naam kan lezen! Netjes.
Five Finger Death Punch tijdelijk verder zonder Ivan Moodyquote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen als 5fdp niet meer komt
quote:Voor de drieduizend fans die maandag in Tilburg getuige waren van het inmiddels legendarische concert van Five Finger Death Punch zal het geen verrassing zijn: frontman Ivan Moody was niet helemaal helder. Hij geeft nu toe dat hij weer verslaafd is en eerst beter wil worden voordat hij weer gaat optreden. Waaraan hij verslaafd is, staat er niet bij, maar we vermoeden alcohol. Een jaar geleden zat hij namelijk ook al in een afkickkliniek vanwege een alcoholverslaving.
Moody gaf tijdens de show in Tilburg al aan dat het zijn laatste optreden zou zijn. Dat bleek dus toch niet gelogen, want de band maakt de tour af zonder hem. Moody gaat nu weer hulp zoeken en nuchter worden. Tommy Vest, die afgelopen maandag twee nummers inviel voor Moody, zal voor de rest van de tour wederom fungeren als zanger bij de band. Saillant detail is dat Vext volgens zijn Facebookprofiel ook een coach is voor (ex)verslaafden en ze helpt hun verslaving te overwinnen. Komend weekend is Five Finger Death Punch een van de hooggeplaatste namen op de poster van Graspop. Daar treden ze dus dus niet op met Ivan Moody, wel met Tommy Vext.
Brrrr ik heb daar absoluut geen hoge verwachtingen voor. De laatste paar Ministry albums waren niet best en Surgical Meth Machine was helemaal zwaar kut.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:26 schreef Trashcanman het volgende:
Nieuwe Ministry nummers klonken vet op gp!! Kijk uit naar het nieuwe album.
Vond je bv Rio Grande Blood ook niets?quote:Op maandag 19 juni 2017 13:27 schreef bartrid het volgende:
[..]
Brrrr ik heb daar absoluut geen hoge verwachtingen voor. De laatste paar Ministry albums waren niet best en Surgical Meth Machine was helemaal zwaar kut.
Vond de coverplaat wel geinig, moet toegeven dat ik het verdere werk na RGB niet zo goed kenquote:Op maandag 19 juni 2017 13:32 schreef bartrid het volgende:
Rio Grande Blood ging nog wel, maar wat daarna uitgekomen is, kan ik niks meer mee (en Ministry is toch wel 1 van mijn favoriete bands). From beer to eternity
Daar zou ik ook ver van weg blijven. En Surgical Meth Machine ook. Jesus wat is dat slecht.quote:Op maandag 19 juni 2017 13:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vond de coverplaat wel geinig, moet toegeven dat ik het verdere werk na RGB niet zo goed ken
Ja zo'n beetje de slechtste Fear Factory plaat ooit gemaaktquote:Op donderdag 13 juli 2017 09:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Bill Ward kiest wel bijzondere platen
http://www.rollingstone.c(...)metal-albums-w490474
Ik heb die hele aanval gemist, watskeburt?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
Pro-Pain-zanger: "Aanval heeft mijn mening over Brussel niet veranderd"
[ afbeelding ]
Ouch..
Komt wel gewoon naar Into The Grave
Oh, dit had ik helemaal gemist. Damnquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
Pro-Pain-zanger: "Aanval heeft mijn mening over Brussel niet veranderd"
[ afbeelding ]
Ouch..
Komt wel gewoon naar Into The Grave
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb die hele aanval gemist, watskeburt?
Ik had het ook niet meegekregen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oh, dit had ik helemaal gemist. Damnwaarom zulk excessief geweld ook?
https://www.facebook.com/propainhardcore/posts/1401640993204449quote:De zanger van de Amerikaanse metalband Pro-Pain is maandagnacht overvallen in Brussel. Gary Meskil liep daarbij zware verwondingen op. De optredens van de groep in Roeselare en Osnabrück moesten worden afgelast.
Meskil werd zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis, hij was zelfs even in levensgevaar maar is intussen gestabiliseerd. De dieven zouden aan de haal zijn gegaan met zijn geld, kredietkaart en paspoort.
Er is intussen een gerechtelijk onderzoek geopend voor poging tot doodslag en gewapende diefstal met geweld, in bende en bij nacht. Maar voorlopig konden nog geen verdachten worden opgepakt.
Vandaag stond een optreden op de agenda in Roeselare en morgen in Osnabrück, maar die zijn afgelast. Mogelijk volgen nog meer afgelastingen. Pro-Pain houdt de fans op de hoogte via de Facebookpagina.
Hoezo wazig?quote:Op zondag 30 juli 2017 12:29 schreef Trashcanman het volgende:
Stonehenge was tof gisteren, beetje nat en wazig op het einde though
O was gewoon strontbezopenquote:Op zondag 30 juli 2017 17:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hoezo wazig?
Stonehenge staat nog op mijn lijst. Excuus was de afstand. Beetje vreemd, heb familie in dat dorp wonen![]()
Dus heb logeerplek, en mijn neef wil ook nog. Volgend jaar maar.
Wat wil je nog meer? Naast goede muziek en veel drank?quote:
Dat mijn schoenen weer droog wordenquote:Op zondag 30 juli 2017 18:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer? Naast goede muziek en veel drank?
Ga je me nou vertellen dat ik macabre heb gemist?quote:Op zondag 30 juli 2017 18:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat mijn schoenen weer droog worden![]()
Krisiun, Disabuse, Macabre en Godflesh waren overigens de hoogvliegers deze editie.
Ja.quote:Op zondag 30 juli 2017 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat ik macabre heb gemist?
Ik ga even in een hoekje huilen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |