Ohja die met die controverisiele hoesquote:Op woensdag 3 april 2019 13:16 schreef bartrid het volgende:
Niet bijster origineel maar ik vind Pissgrave een lekker brokje herrie
Ik vond dat wel meevallen maar ik ben opgegroeid met de eerste Carcass hoezen en zoquote:Op woensdag 3 april 2019 20:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja die met die controverisiele hoes
Dawn of the black hearts controversieel?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja die met die controverisiele hoes
Die heb ik heul, heul lang geleden nog in digipack gekocht.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dawn of the black hearts controversieel?
Hoofd met openliggende kaak controversieel...quote:Op woensdag 3 april 2019 21:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dawn of the black hearts controversieel?
Lekker voorproefjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Hihi kaartjes voor machine head blijkbaar gaan ze burn my eyes helemaal spelen en komt logan mader en Chris Kontos meedoen![]()
Heb ze een tijdje geleden nog in zwolle gezien en dat was dikke prima dus dit zal ook wel leuk zijn
Oeh, op lijstje zet.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:40 schreef bartrid het volgende:
Deze documentaire over Death gekeken gisteren, erg tof
Death by Metal (2016) - IMDb
De heer Dito was hier ooit stadsbeiaardier, geen metalhead!quote:
Ide M. Dito toevallig?quote:Op maandag 20 mei 2019 11:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De heer Dito was hier ooit stadsbeiaardier, geen metalhead!
quote:
Vrienden van mij gaan elk jaar heen. Moet ook maar eens een keer kijken.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:53 schreef Gehenna het volgende:
Pitfest overleefdWat een feest
En eerste namen voor volgend jaar bekend gemaakt:
[ afbeelding ]
Goed planquote:Op maandag 27 mei 2019 20:13 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Vrienden van mij gaan elk jaar heen. Moet ook maar eens een keer kijken.
Voor wat ik begreep wel ja. Ze hebben de kaarten voor volgend jaar al gekochtquote:Op maandag 27 mei 2019 21:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Vonden ze het dit jaar weer tof?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:41 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Voor wat ik begreep wel ja. Ze hebben de kaarten voor volgend jaar al gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |