Bolton is trouwens een kandidaat voor Secretary of State en men verwacht dat hij de #2 van dat ministerie wordt.quote:Op maandag 12 december 2016 14:20 schreef crystal_meth het volgende:
Lol, John Bolton:
[..]
John Bolton Apparently Believes CIA May Have Fabricated Russia Election Hack
twitter:AP twitterde op maandag 12-12-2016 om 16:04:00Federal judge blocks Green Party bid for presidential recount in Pennsylvania. https://t.co/AYqXaAATGe reageer retweet
Gelukkig. Wel off-topic trouwens.quote:Op maandag 12 december 2016 16:20 schreef Infection het volgende:
twitter:AP twitterde op maandag 12-12-2016 om 16:04:00Federal judge blocks Green Party bid for presidential recount in Pennsylvania. https://t.co/AYqXaAATGe reageer retweet
Welke democraten?quote:Op maandag 12 december 2016 13:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Negeren? We horen al maanden niets anders van de democraten: "the russians did it", het is niet alsof de kiezers niet op de hoogte waren. Als ik de reacties van sommige kiezers lees is dat net één van de redenen waarom ze tegen HC gestemd hebben: niet de inhoud van de gelekte mails, maar de "blame the messenger" houding van de democraten.
Mwah. Zo heel erg off-topic is het niet. Die recount wilden ze hebben omdat ze dachten dat er gesjoemeld was en dat is toch echt waar dit topic over gaat.quote:
Dat maakt het zo grappig.quote:Op maandag 12 december 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bolton is trouwens een kandidaat voor Secretary of State en men verwacht dat hij de #2 van dat ministerie wordt.
quote:Op maandag 12 december 2016 18:05 schreef Ulx het volgende:
Hij is gisteren op twtter los gegaan tegen NBC omdat die iemand lieten opdraven die zich afvroeg waarom Trump CIA rapporten afkraakt als hij geen securitybriefings leest.
Wat een nutcase is het ook.quote:Op maandag 12 december 2016 18:05 schreef Ulx het volgende:
Hij is gisteren op twtter los gegaan tegen NBC omdat die iemand lieten opdraven die zich afvroeg waarom Trump CIA rapporten afkraakt als hij geen securitybriefings leest.
Wat hebben die te maken met dit topic?quote:
quote:Op maandag 12 december 2016 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat hebben die te maken met dit topic?
Ofwel,quote:Op maandag 12 december 2016 13:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Negeren? We horen al maanden niets anders van de democraten: "the russians did it", het is niet alsof de kiezers niet op de hoogte waren. Als ik de reacties van sommige kiezers lees is dat net één van de redenen waarom ze tegen HC gestemd hebben: niet de inhoud van de gelekte mails, maar de "blame the messenger" houding van de democraten.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 00:40:48The final Wisconsin vote is in and guess what - we just picked up an additional 131 votes. The Dems and Green Party can now rest. Scam! reageer retweet
Ik denk dat Trump de volle laag pas gaat krijgen als hij in het Witte Huis zit. Dit is nog niks.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn die Clinton-jankerds nu onderhand uitgehuild?
goed gezegd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken als Poetin allerlei geheimen van de EU openbaar maakt als ik jou was. Dan komt er zo'n lading stront aan de oppervlakte dat elk land in Europa een populistische meerderheid krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |