SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje van beste attackers & defenders sinds de CP-change van 21 november!![]()
![]()
Die Lapras is niet super, maar ik verwachtte al dat hij er wel eens lang zou kunnen blijven staan dus heb er iets ingegooid dat ik wel kon missen.quote:Je Lapras heeft Frost Breath en Blizzard (de slechtse Lapras moves voor in een gym, maar goed) en heeft IV-waardes van 10/10/12. 2,2 meter lang en 190kg.
/spion
Iig makkelijk trainen als die Slowbro eruit wordt geschopt![]()
Gister level 27 geworden, leverden weer 10 revives voor morgen op
Vandaag nog even revives en potions grinden, zal wel wat ballen moeten weggooien denk ik
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik moet nog een stukje lopenquote:Op zaterdag 10 december 2016 08:36 schreef Devv het volgende:
Nog maar 9 Charmander candy voor Charizard.
Gisteren iets van dertig pokéstops bezocht.
4 revive's
Schiet
Niet
Op
Edit: 32 stops zelfs.
[ Bericht 8% gewijzigd door nikky op 10-12-2016 09:56:20 ]👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Ik slaap op een spawn point die sinds de laatste wijziging toevallig Charmanders geeft. Het gaat de laatste tijd dus iets snellerquote:. Ik kan ze normaal ook nergens vinden. En nu vang ik ze vanuit bed. Ik heb er vannacht ook weer zes gevangen zonder een stap te zetten
.
![]()
Maandag kondigen ze iets aan, dan zal het woensdag wel van start gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:53 schreef koffiepot het volgende:
Begint maandag het christmas event?![]()
*zo jaloers!quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:55 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik slaap op een spawn point die sinds de laatste wijziging toevallig Charmanders geeft. Het gaat de laatste tijd dus iets sneller. Ik kan ze normaal ook nergens vinden. En nu vang ik ze vanuit bed. Ik heb er vannacht ook weer zes gevangen zonder een stap te zetten
.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Van de Facebook:quote:We are aware of and actively working on a fix for a bug that causes incorrect vibration notifications related to the Nearby Pokémon feature.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dank!quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maandag kondigen ze iets aan, dan zal het woensdag wel van start gaan.![]()
Dat zou al lekker vroeg zijnquote:Op zaterdag 10 december 2016 09:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maandag kondigen ze iets aan, dan zal het woensdag wel van start gaan.![]()
![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:53 schreef koffiepot het volgende:
Begint maandag het christmas event?
Er gaat wel iets zeer speciaal gebeuren.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Dit is goed.quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Een Pidgey die zich niet zo makkelijk liet vangen... nou, dan is het voor mij wel duidelijk
424CP Ditto
"Your Ditto is a wonder!"
Eindelijk een goed glazen kanon
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mijn stoerste vriendjes trouwens:
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik heb gisteren bij het neerhalen van die lvl9 bijna al mijn potions gebruikt
Nu heb ik een week om het weer aan te vullen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb wel wat revives te koop.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gisteren bij het neerhalen van die lvl9 bijna al mijn potions gebruikt
Nu heb ik een week om het weer aan te vullen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Komt ook wel van pas. Mijn revivetekort is de reden dat de potions zo hard gingen. Moest mijn pokemons telkens vlak voor dood terugtrekkenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel wat revives te koop.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb nu 37 Potion, 14 Super, 36 Hyper en 23 Max en daarnaast nog 96 revives.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt ook wel van pas. Mijn revivetekort is de reden dat de potions zo hard gingen. Moest mijn pokemons telkens vlak voor dood terugtrekkenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Mijn 1400CP Dragonite staat nog steeds in zijn gym. Ik ben echt fan van deze ontdekking
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb vandaag voor het eerst een gym van level 9 naar level 10 getraind
Ik hou van mijn ParasectjesMet 1100CP hakken ze makkelijk een 2500CP Rhydon in de pan.
Wat een werk om ze te selecteren de hele tijd wel.
Binnenkort maar eens uitzoeken wat goeie prestigers zijn en ze allemaal maar renamen zodat ze bovenaan staan...Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Daar moet echt iets aan gedaan worden...quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:39 schreef eleusis het volgende:
Wat een werk om ze te selecteren de hele tijd wel.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb de namen van goeie prestigers nu aangepast zodat ze met ~ beginnen. Dan staan ze bovenaan als je sorteert op naam. Beetje klungelig maar wel snel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar moet echt iets aan gedaan worden...
Meestal vecht ik liever 8 keer tegen de laagste en ren ik daarna weg, althans als het zo'n domme Rhydon is zoals vandaagDan worden alleen de eerste en soms tweede (rip) prestiger gebruikt, de rest is onzin als het maar laag is...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Bubblestrat aanvallen doe ik enkel op m'n tweede account, zodat dat constante gesorteer niet nodig isquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:01 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik heb de namen van goeie prestigers aangepast zodat ze met ~ beginnen. Dan staan ze bovenaan als je sorteert op naam. Beetje klungelig maar wel snel.
Meestal vecht ik liever 8 keer tegen de laagste en ren ik daarna weg, althans als het zo'n domme Rhydon is zoals vandaagDan worden alleen de eerste en soms tweede (rip) prestiger gebruikt, de rest is onzin als het maar laag is...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
He dat mag niet!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bubblestrat aanvallen doe ik enkel op m'n tweede account, zodat dat constante gesorteer niet nodig isIk in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Moeten ze maar een normale aanvalsmenu maken. Ik word echt schijtziek van keer op keer zes prestigers uitkiezen bij de normale aanvallen.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ditto nummer 3.
Op dezelfde plek als de vorige 2, dus dat scheelt weer duiven en ratten vangen op andere spawnpunten naast mijn huis.
![]()
gym van level 9 naar 10 getraind, er moest 5000 prestige bij, maar ging vrij rap, na twee aanvalssessies was ik er al.
Verder nog een Rhyhorn gevangen en toen ik een Nidoran (m) als buddy had, een Nidoran (m) gevangen en daardoor gelijk genoeg candy voor de eindevolutie ervan, daarna geswitcht naar een Nidoran (f) en kwam ik tijdens mijn rondje verder nog een Nidoran (f) tegen. toeval?
Fuck the EBU.![]()
Toeval, al weken geen dratini gespot helaas!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Die kom ik nooit tegen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toeval, al weken geen dratini gespot helaas!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik zou vandaag, bij mooi weer, naar het strandquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kom ik nooit tegen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Ik heb vandaag drie Dratini gezien en twee gevangen. Dus nu nog maar drie candy voor Dragonite. En weer een Porygon gevangen. Ik heb nu meer Porygon dan Ditto.
![]()
Ja, dat heb ik een beetje gemist vandaag.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zou vandaag, bij mooi weer, naar het strand
Fuck the EBU.![]()
Die kun je straks goed gebruiken voor de 2e-generatie-pokémonquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:33 schreef Devv het volgende:
Ik heb vandaag drie Dratini gezien en twee gevangen. Dus nu nog maar drie candy voor Dragonite. En weer een Porygon gevangen. Ik heb nu meer Porygon dan Ditto.
Tevens -purist.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gym van level 9 naar 10 getraind, er moest 5000 prestige bij, maar ging vrij rap, na twee aanvalssessies was ik er al.
Verder nog een Rhyhorn gevangen en toen ik een Nidoran (m) als buddy had, een Nidoran (m) gevangen en daardoor gelijk genoeg candy voor de eindevolutie ervan, daarna geswitcht naar een Nidoran (f) en kwam ik tijdens mijn rondje verder nog een Nidoran (f) tegen. toeval?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mooi dagje vandaag. Maar liefst 4 kabuto's gevangen in IJmuiden. Helaas geen amazing ertussen, dus nog geen kabutops. Ik zat tegen mijn zoon te zeuren dat ik ook wel een omanyte had willen vangen, staat er in mijn eigen dorpje, bij de saaiste pokestop opeens een omastar! Wel bizar dat ik (level 31) hem op cp 109 krijg en mijn zoontje (level 20) op 847.Life is what you make it.![]()
Sodetering wat zijn die dragonairs lastig te vangen, na 12 ballen heb ik m'n middelvinger naar hem opgestoken en naar huis gegaan. Flikkerstraal dan maar op.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Het is maar een spelletje hč?!quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:17 schreef Rabieluh het volgende:
Sodetering wat zijn die dragonairs lastig te vangen, na 12 ballen heb ik m'n middelvinger naar hem opgestoken en naar huis gegaan. Flikkerstraal dan maar op.Life is what you make it.![]()
Ik heb honger, dan reageer ik altijd iets dramatischer dan normaal.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje hč?!Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik neem het ook regelmatig te serieus hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb honger, dan reageer ik altijd iets dramatischer dan normaal.Life is what you make it.![]()
Nou, dat is altijd beter dan je halve ultraballenvoorraad erdoorheen te jagen en dat beest dan te zien vluchten.![]()
![]()
ik doe eens een gym aanvallen
gewoon level 2 haal ik neer, zet mijn pokemon erin. 1 minuut later wordt ik eruit gegooid en dat pik ik niet dus weer opnieuw aanvallen
en zo ben ik 14 aanvallen verder en er zojuist weer uitgegooid dus ga ik weer de straat oversteken zo
![]()
![]()
![]()
Bij sommige gyms is dat zinvol, maar bij discoballen is het een verspilling van je voorraad. Tenzij je daar toch al teveel van hebt en het gewoon voor de lol is..quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
gewoon level 2 haal ik neer, zet mijn pokemon erin. 1 minuut later wordt ik eruit gegooid en dat pik ik niet dus weer opnieuw aanvallen
en zo ben ik 14 aanvallen verder en er zojuist weer uitgegooid dus ga ik weer de straat oversteken zo
Life is what you make it.![]()
Voor mij is het gewoon lol en heb toch 70 max revives en verder niks te doen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bij sommige gyms is dat zinvol, maar bij discoballen is het een verspilling van je voorraad. Tenzij je daar toch al teveel van hebt en het gewoon voor de lol is..![]()
Gewoon heel even wachtenquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
nog 1,3 KM voor m'n 10KM ei uitkomt.. place your bets.
sta zelf ook al een paar uur in een blauwe Lvl5 gym, hopelijk lukt 't om eens 21 uur in een gym te blijven, nog steeds niet gelukt.
Ik moet trouwens meer revives hebben, ik wil die rode lvl10 gym eens flink aan gaan vallen (1 van de 3 die op dat terrein staan in elk geval), die gyms zijn al maanden rood en zowel blauw als geel hebben de moeite van het overnemen opgegeven.
Blauw begin in de minderheid te raken hier, zelfs geel neemt steeds vaker gyms over maar het zijn er nog steeds niet genoeg om rood te verslaan.
Heb 'm al wel van lvl10 naar lvl8 gebracht.. is al een beginnetje
[ Bericht 5% gewijzigd door SiGNe op 10-12-2016 20:17:20 ]![]()
Ik had een Pincir...quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:09 schreef SiGNe het volgende:
nog 1,3 KM voor m'n 10KM ei uitkomt.. place your bets.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vandaag een Scyther, oh wee als iemand een Exeggutor in een gym plaatst in Souburg!quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Als je dat soort dingen doet komen er vaak alleen maar sterkere pokies in de gym.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:09 schreef SiGNe het volgende:
sta zelf ook al een paar uur in een blauwe Lvl5 gym, hopelijk lukt 't om eens 21 uur in een gym te blijven, nog steeds niet gelukt.
Ik moet trouwens meer revives hebben, ik wil die rode lvl10 gym eens flink aan gaan vallen (1 van de 3 die op dat terrein staan in elk geval), die gyms zijn al maanden rood en zowel blauw als geel hebben de moeite van het overnemen opgegeven.
Blauw begin in de minderheid te raken hier, zelfs geel neemt steeds vaker gyms over maar het zijn er nog steeds niet genoeg om rood te verslaan.
Ik kom binnenkort meedoen met de blauwmakerij
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Zit je even in de kantine van het zwembad bij te komen van de wedstrijd, blijkt daar een gym te zitten...
En met die Dragonite in de afgelegen gym waar niemand ooit naartoe gaat in dit weer, toch weer mooi 20 muntjes zonder al te veel moeite.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Opzich zijn er nog wel 2 gyms in de buurt die makkelijker over te nemen zijn maar die wisselen per dag bijna elk uur wel van kleur.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen doet komen er vaak alleen maar sterkere pokies in de gym.
Ik kom binnenkort meedoen met de blauwmakerij
Maar goed, hebje toch weer 10 coins binnen.![]()
Ik moest net van Pokemon Go alle afbeeldingen selecteren met een zithoek.
Een zithoek.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Captcha's krijgenquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Ik moest net van Pokemon Go alle afbeeldingen selecteren met een zithoek.
Een zithoek.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je moet je potions voor morgen bewaren lul!quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:33 schreef Nattekat het volgende:
Zit je even in de kantine van het zwembad bij te komen van de wedstrijd, blijkt daar een gym te zitten...
En met die Dragonite in de afgelegen gym waar niemand ooit naartoe gaat in dit weer, toch weer mooi 20 muntjes zonder al te veel moeite.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
1x50hp geheald.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet je potions voor morgen bewaren lul!
En wat is er morgen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Morgen is het nog niet de 18e toch.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet je potions voor morgen bewaren lul!Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hij had me wel heel evenquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Morgen is het nog niet de 18e toch.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Scyther. En ik heb nog wel wat revives te koop.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:09 schreef SiGNe het volgende:
Fuck the EBU.![]()
nog 520 meter.. maar de gps drift is op het moment wat minder dus kan nog wel even duren.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Scyther. En ik heb nog wel wat revives te koop.
Scyther zou me opzich niet verbazen trouwens, die heb ik al eerder uit eieren gehad.
Ik sta overigens nog steeds in die blauwe gym, nog 13,5 uur.. sowieso al het langst dat ik het heb volgehouden.![]()
![]()
Ik sta nog steeds in die zwembadgym, eng
En uiteraard in die gym in the middle of nowhere.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En het is geworden... een IV95 Onix met Rockthrow/iron Head
Naja... dan maar hopen dat 2nd gen er snel aankomt zodat ik er een Steelix van kan maken.
Ik sta nog wel in de Gym... nog 12 uur![]()
![]()
Die IV is wel lekker. Geen idee wat je verder aan een Onix hebt.quote:Op zondag 11 december 2016 01:36 schreef SiGNe het volgende:
En het is geworden... een IV95 Onix met Rockthrow/iron Head
Naja... dan maar hopen dat 2nd gen er snel aankomt zodat ik er een Steelix van kan maken.
Ik sta nog wel in de Gym... nog 12 uurAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Waar is die gym in the middle of nowhere?quote:Op zondag 11 december 2016 00:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta nog steeds in die zwembadgym, eng
En uiteraard in die gym in the middle of nowhere..
![]()
Ja, hier ookquote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu genoeg voor Charizard maar ik wacht nog even op een goede Charmander. De volgende op de lijst is Bulbasaur, want daar moet ik nog 100 candy voor hebben.
![]()
10 km en een Lapras
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Godver was echt in overtuiging dat het vandaag was, zat al als een gek mijn bag te optimaliseren voor battles![]()
![]()
Gelukkig hebben we nog een week.
Revives sparen gaat voor geen meter hierSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Boterhuiseiland, vlak bij de gym die ook daadwerkelijk op een eiland staat en waar ik met alle wil van de wereld niet kan komenquote:Op zondag 11 december 2016 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar is die gym in the middle of nowhere?.
En als je dan toch in de buurt bent, de molen in het uiterste zuidelijke puntje van Ofwegen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik voel een Botenhuur-Boterhuiseiland meet aankomenquote:Op zondag 11 december 2016 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boterhuiseiland, vlak bij de gym die ook daadwerkelijk op een eiland staat en waar ik met alle wil van de wereld niet kan komen
En als je dan toch in de buurt bent, de molen in het uiterste zuidelijke puntje van Ofwegen![]()
![]()
Klinkt interessant.quote:Op zondag 11 december 2016 11:04 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik voel een Botenhuur-Boterhuiseiland meet aankomen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hebben we straks nou zo veel potions en revives nodig, denken jullie?
Het lijkt mij dat als we met een groep zijn het een makkie is om een gym te slopen / trainen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Molurus op 11-12-2016 11:18:11 ]Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Je hebt meer nodig dan ik momenteel heb.quote:Op zondag 11 december 2016 11:06 schreef Molurus het volgende:
Hebben we straks nou zo veel potions and revives nodig, denken jullie?
Het lijkt mij dat als we met een groep zijn het een makkie is om een gym te slopen / trainen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ik heb geen idee hoe veel jij hebt...quote:Op zondag 11 december 2016 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt meer nodig dan ik momenteel heb.
Potion: 32
Super Potion: 13
Hyper Potion: 2
Max Potion: 22
Revive: 21
Max Revive: 16
Dat is wat ik nu heb.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Potion: 8quote:Op zondag 11 december 2016 11:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe veel jij hebt...
Potion: 32
Super Potion: 13
Hyper Potion: 2
Max Potion: 22
Revive: 21
Max Revive: 16
Dat is wat ik nu heb.
Super Potion: 8
Hyper Potion: 10
Revive: 14100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is wel redelijk mager ja. Welk level ben jij nu eigenlijk?quote:Op zondag 11 december 2016 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Potion: 8
Super Potion: 8
Hyper Potion: 10
Revive: 14Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
24.quote:Op zondag 11 december 2016 11:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk mager ja. Welk level ben jij nu eigenlijk?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hmm.. ik had wel gedacht dat je hoger zou zijn inmiddels. Je bent er toch best fanatiek mee dacht ik. Althans, fanatieker dan ik.quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Later begonnenquote:Op zondag 11 december 2016 11:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hmm.. ik had wel gedacht dat je hoger zou zijn inmiddels. Je bent er toch best fanatiek mee dacht ik. Althans, fanatieker dan ik.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Uit me hoofd, in ieder geval 60 revives en 60 maxpotions, maar kwam omdat ik dacht dat meet vandaag was![]()
![]()
Dat is niks johquote:Op zondag 11 december 2016 12:09 schreef raptorix het volgende:
Uit me hoofd, in ieder geval 60 revives en 60 maxpotions, maar kwam omdat ik dacht dat meet vandaag was![]()
![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb volgende week 200 hypers en 200 revivesquote:Op zondag 11 december 2016 12:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgende week, kom ik aan met 150+ potions
Beetje jammer dat is effectief maar 8 pokemons heb die ik in een gym kan stallen, en dat is inclusief een 1200CP Lick Snorlax.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb veel te veel potions en veel te weinig ballen, komt doordat er maar weinig actieve gele spelers bij mij in de buurt zijn, valt niet echt tegenop te gymen helaas:
5x potion
3x super potion
15x hyper potion
146x max potion
163x revive
25x max revive![]()
Hier 10-3-10-50 Potions en 53 revives. Dit ondanks gisteren 4 plekjes in gyms veroverd te hebben. Maar ik kom niet naar de meet![]()
![]()
Net rondje gelopen over de Boulevard in Vlissingen. Nadat ik eerst twee Pokémon (Machop en een Eevee) aanklikte waarna ik een error kreeg, wel het volgende gevangen:
Shellder (3)
Mr. Mine (1)
Magikarp (3)
Voltorb (7)
Magnemite (10)
Poliwag (2)
Eevee (1)
Horsea (1)
Magmar (1)
Nidoran (m) (1)
Onderweg nog een Bellsprout en een Krabby uit een 5km ei gekregen en weer 2 nieuwe 5km gekregen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Gym al gevonden?quote:Op zondag 11 december 2016 12:45 schreef Jojogirl het volgende:
Hier 10-3-10-50 Potions en 53 revives. Dit ondanks gisteren 4 plekjes in gyms veroverd te hebben. Maar ik kom niet naar de meet100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Niet aan de hand van één symbool precies weten welke moves je pokemon heeftquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoe stuur ik een PM naar meerdere ontvangers? Komma's werken niet, aanhalingstekens ook niet. Of moet ik per persoon een aparte PM sturen?Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Forum Opties Forumhop: Hop naar: