Alleen met koorts moet je niet gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:29 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben ondanks ziek zijn toch gym geweest vandaag
Hoe voel jij je?quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen met koorts moet je niet gaan.
lekker dat virus daar verspreidquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen met koorts moet je niet gaan.
Ik ga nu slapen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:33 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ben blij datje weer reageert op mij
Je hebt gelijk..quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen.
Morgen weer vroeg op.
Hoi mortaxxquote:
zou gewoon nieuwe zetten het is maar theequote:Op zaterdag 10 december 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
Ik ben vergeten dat ik thee had gezet en nu is het koud. Zal ik het opwarmen in de magnetron of is dat slecht
ik drink het altijd koud op danquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
Ik ben vergeten dat ik thee had gezet en nu is het koud. Zal ik het opwarmen in de magnetron of is dat slecht
Die is gekquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon koffie zetten ipv thee dan
Veel lekkerder
nee GRTD is doodquote:
Mint ice thee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon koffie zetten ipv thee dan
Veel lekkerder
waaromquote:
spannendquote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef supersof het volgende:
Ik ging wijn drinken bij een vriendin en toen wilden we naar de stad. Maar toen werden we moe en eindigden we met thee op de bank :s
Wel lekkere thee had ze
Saaie muts ben je toch ookquote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef supersof het volgende:
Ik ging wijn drinken bij een vriendin en toen wilden we naar de stad. Maar toen werden we moe en eindigden we met thee op de bank :s
Wel lekkere thee had ze
Want?quote:
ja hè. We hebben wel daar thuis bij haar gedanst. Vind dat chiller dan met van die vieze venten erbij die dan naar je gaan starenquote:
Neem het nou niet zo serieus Hansiequote:Op zondag 11 december 2016 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Want?
Als ik de stad in ga om te zuipen eindig ik niet op de bank met een kopje thee.
Of ga je nu elke random opmerking als een oorlogsverklaring uitleggen?
Oh lolquote:Op zondag 11 december 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neem het nou niet zo serieus Hansie![]()
Niks mis met op de bank blijven zitten, maar dan wel met een pilsje en geen thee.
suc6quote:Op zondag 11 december 2016 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh lol
Morgen wel weer oorlogstijd. Zo rond half 5 is de verwachting
Als iedereen er vanuit gaat dat Feyenoord daar punten gaan verspelen winnen ze daar opeens met 0-4quote:Op zondag 11 december 2016 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh lol
Morgen wel weer oorlogstijd. Zo rond half 5 is de verwachting
ja dat schijnt elan altijd te doen. In zo'n hoekje staan en dan glurenquote:Op zondag 11 december 2016 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hè. We hebben wel daar thuis bij haar gedanst. Vind dat chiller dan met van die vieze venten erbij die dan naar je gaan staren
ja zou wel bijzonder knap zijn als Helmond Sport via de nacompetitie eindelijk eens de Eredivisie in gaat jaquote:Op zondag 11 december 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar kan je lekker met het uitwedstrijdje naar Helmond Sport.
bahquote:Op zondag 11 december 2016 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hè. We hebben wel daar thuis bij haar gedanst. Vind dat chiller dan met van die vieze venten erbij die dan naar je gaan staren
bah, vies mannetjequote:Op zondag 11 december 2016 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja dat schijnt elan altijd te doen. In zo'n hoekje staan en dan gluren
hij bedoelt dat ado een stapje lager gaatquote:Op zondag 11 december 2016 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja zou wel bijzonder knap zijn als Helmond Sport via de nacompetitie eindelijk eens de Eredivisie in gaat ja
Je kan toch ook naar een plek gaan waar geen vieze venten zijn?quote:Op zondag 11 december 2016 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
O haha wat stom van mij. Dat ik die niet snapte.quote:Op zondag 11 december 2016 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij bedoelt dat ado een stapje lager gaat
noem een plek waar die niet zijnquote:Op zondag 11 december 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch ook naar een plek gaan waar geen vieze venten zijn?
Jaquote:Op zondag 11 december 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als iedereen er vanuit gaat dat Feyenoord daar punten gaan verspelen winnen ze daar opeens met 0-4Zal je net zien hè
Hebben er meer te zoeken dan ADO op dit moment, dus ze zullen wel van ze winnen in de nacompetitiequote:Op zondag 11 december 2016 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja zou wel bijzonder knap zijn als Helmond Sport via de nacompetitie eindelijk eens de Eredivisie in gaat ja
Geen idee, ik ken Arnhem niet. Maar er zal vast wel een club zijn vooral voor jongeren van rond de 20.quote:
De klassieker is een op zichzelf staande wedstrijd.quote:Op zondag 11 december 2016 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Weet je wat ik niet zo goed Snap? Mensen doen (terecht) lachwekkend over het niveau van Feyenoord, en dan met name het matige spelersmateriaal. Terwijl diezelfde groep eigenlijk 90 minuten lang superieur was aan Ajax in De Kuip, met Ziyech, met Dolberg en noem ze allemaal maar.
Nou zie ik ook wel dat Ajax uiteindelijk betere spelers heeft en een bredere selectie, maar overdrijven is ook een vak.
Petrovic wil een paar spelers erbij in januari.quote:Op zondag 11 december 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben er meer te zoeken dan ADO op dit moment, dus ze zullen wel van ze winnen in de nacompetitie
Hoezo, ado vliegt er gewoon direct uit hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben er meer te zoeken dan ADO op dit moment, dus ze zullen wel van ze winnen in de nacompetitie
Gaybarquote:
alsof er dan niet van die jongens gluren. Gaat me niet om de leeftijdquote:Op zondag 11 december 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken Arnhem niet. Maar er zal vast wel een club zijn vooral voor jongeren van rond de 20.
wat doe je als knappe jongens naar je starenquote:Op zondag 11 december 2016 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof er dan niet van die jongens gluren. Gaat me niet om de leeftijd
Was niet alleen De Klassieker, speelden gewoon overtuigd in die periode. Gaven ook bijna niks weg.quote:Op zondag 11 december 2016 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De klassieker is een op zichzelf staande wedstrijd.
Chill man wijntjequote:Op zondag 11 december 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een Shiraz pinotage uit Zuid Afrika
90 minuten superieur is natuurlijk onzin, jullie waren de eerste helft beter tegen Ajax maar de tweede helft was Ajax juist weer iets beter. En Ajax had het tegen AZ ook lastig in de eerste helft.quote:Op zondag 11 december 2016 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Weet je wat ik niet zo goed Snap? Mensen doen (terecht) lachwekkend over het niveau van Feyenoord, en dan met name het matige spelersmateriaal. Terwijl diezelfde groep eigenlijk 90 minuten lang superieur was aan Ajax in De Kuip, met Ziyech, met Dolberg en noem ze allemaal maar.
Nou zie ik ook wel dat Ajax uiteindelijk betere spelers heeft en een bredere selectie, maar overdrijven is ook een vak.
mag ik deze ook beantwoordenquote:Op zondag 11 december 2016 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat doe je als knappe jongens naar je staren
Petrovic wilde die Becker ook wel van zijn eigen geld betalen, nou wat hebben ze er een lol van.quote:Op zondag 11 december 2016 00:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Petrovic wil een paar spelers erbij in januari.
Hahahaha.
Heb je GAE gezien? Dat is ook echt niks hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo, ado vliegt er gewoon direct uit hoor.
zie je vaak met subtoppers. Dat ze paar weken boven hun kunnen presterenquote:Op zondag 11 december 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Was niet alleen De Klassieker, speelden gewoon overtuigd in die periode. Gaven ook bijna niks weg.
Misschien ontdek je er nog een jongen waar jij graag naar gluurt.quote:Op zondag 11 december 2016 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof er dan niet van die jongens gluren. Gaat me niet om de leeftijd
lief lachenquote:Op zondag 11 december 2016 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2016 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
snel weg kijken en slokje bier nemen
nee voorlopig voor mij geen man. Heb het even opgegevenquote:Op zondag 11 december 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien ontdek je er nog een jongen waar jij graag naar gluurt.
Als meisjes dat naar mij doen raak ik vies in de stress en loop ik weg om meer drank te drinkenquote:
doen alsof ze niet bestaanquote:Op zondag 11 december 2016 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan gelijk oud-Hollands poten tikkenquote:Op zondag 11 december 2016 00:29 schreef Paxcon het volgende:
word je wel eens aangesproken door mannen tijdens uitgaan mortie?
Laat ook lekker gaan dat dategedoe.quote:Op zondag 11 december 2016 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
nee voorlopig voor mij geen man. Heb het even opgegeven
doe even normaalquote:Op zondag 11 december 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan gelijk oud-Hollands poten tikken
quote:Op zondag 11 december 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan gelijk oud-Hollands poten tikken
nee, niet echtquote:Op zondag 11 december 2016 00:29 schreef Paxcon het volgende:
word je wel eens aangesproken door mannen tijdens uitgaan mortie?
Jij en verlegenquote:Op zondag 11 december 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik word dan namelijk vies verlegen
hahahaquote:Op zondag 11 december 2016 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee, niet echt
Wordt heel incidenteel wel eens in m'n kont geknepen
Vies
als ze dat doen en daarna opeens oogcontact ontwijken is zo kut. Dan weet je niet of het per ongeluk was of ze gewoon verlegen zijnquote:Op zondag 11 december 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als meisjes dat naar mij doen raak ik vies in de stress en loop ik weg om meer drank te drinken
Nee ik ook niet tot ik ging daten met fries en ik opeens niet meer uit mn woorden kwam en niet meer durfde te pratenquote:Op zondag 11 december 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij en verlegenkan me daar niks bij voorstellen
Praatje maken en dan de man van je leven aan de haak slaanquote:Op zondag 11 december 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat moet ik doen dan terugstaren
Komt bij mij gelukkig niet heel vaak voor, of ik ontken het gewoon dat ze dat dedenquote:Op zondag 11 december 2016 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ze dat doen en daarna opeens oogcontact ontwijken is zo kut. Dan weet je niet of het per ongeluk was of ze gewoon verlegen zijn
Nee.quote:Op zondag 11 december 2016 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
Inso ben jij wel eens in je kont geknepen door man
Hoe is het daarmee afgelopen eigenlijk?quote:Op zondag 11 december 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet tot ik ging daten met fries en ik opeens niet meer uit mn woorden kwam en niet meer durfde te pratenmigado
Feyenoord had meer kansen en was dominant tegen Ajax.quote:Op zondag 11 december 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
90 minuten superieur is natuurlijk onzin, jullie waren de eerste helft beter tegen Ajax maar de tweede helft was Ajax juist weer iets beter. En Ajax had het tegen AZ ook lastig in de eerste helft.
Maar wel met je eens dat die positiviteit over Ajax nu ook wat overdreven is, we winnen en het spel is wel leuker om naar te kijken dan vorig jaar maar er zit echt nog geen vibe omheen dat we nu onverslaanbaar zijn hoor.
Neh hij moet first move makenquote:Op zondag 11 december 2016 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Praatje maken en dan de man van je leven aan de haak slaan
Nog steeds contact maar gaat sloom. Hij had mij nog gefeliciteerd.quote:Op zondag 11 december 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe is het daarmee afgelopen eigenlijk?
De eerste helft was Feyenoord echt beter en in de rust dacht ik dat Ajax er kansloos met 4-0 af zou gaan. Maar toen kwam die goal van Dolberg en kreeg Ajax daarna opzich nog wat kansen en viel dat bij Feyenoord wel mee tot die gelijkmaker. Dus Feyenoord had wel verdiend te winnen gezien de kansen, maarja als je die niet maakt ...quote:Op zondag 11 december 2016 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord had meer kansen en was dominant tegen Ajax.
Niet dat je dan niet terecht gelijkspeelt verder hoor. Maar zoals Bilal alleen op de keeper, dat soort kansen heeft Ajax niet gehad toch?
Vind het allemaal weer doorslaan, ook in livetopic na de wedstrijd tegen Fenerbarce. Alsof je die ploeg zomaar ff oprolt, gelijkspel tegen Luik ( wat echt een aidsteam heeft) viert men als 5 -0 overwinningIedereen moet gewoon ff normaal doen
Maar jullie hadden toch al een maand terug de eerste date ofzo? Niet gezoend enzo?quote:Op zondag 11 december 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nog steeds contact maar gaat sloom. Hij had mij nog gefeliciteerd.
quote:Op zondag 11 december 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jullie hadden toch al een maand terug de eerste date ofzo? Niet gezoend enzo?
invite hem keer voor avondje netflixquote:Op zondag 11 december 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh hij moet first move maken
[..]
Nog steeds contact maar gaat sloom. Hij had mij nog gefeliciteerd.
Waar ga jij heen?quote:Op zondag 11 december 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Ja zoiets maar hij is in buitenland he en ik ga ook al bijna. Ik zie zijn vrienden vaker dan dat ik hem ziehoe gaat dateleef bij jou dan
feestcafe de dronken kankermongool ga ik onthoudenquote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar ga jij heen?
Ik doe niet meer aan dateleef, Tinder al maanden niet meer en heb echt geen energie in die onzin. Lokale_Notabele had nog een goed KLB topic eroverKLB / Dates
Daar moest ik erg hard om lachen.quote:Op zondag 11 december 2016 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
feestcafe de dronken kankermongool ga ik onthouden
K zit mobiel dus geen statistieken, volgens mij was het algemene beeld dat Feyenoord zich tekort had gedaan. Wat verder gelul is waar je niks voor koopt.quote:Op zondag 11 december 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste helft was Feyenoord echt beter en in de rust dacht ik dat Ajax er kansloos met 4-0 af zou gaan. Maar toen kwam die goal van Dolberg en kreeg Ajax daarna opzich nog wat kansen en viel dat bij Feyenoord wel mee tot die gelijkmaker. Dus Feyenoord had wel verdiend te winnen gezien de kansen, maarja als je die niet maakt ...
Ja die overdreven stemming over die Luik wedstrijd vind ik ook wat apart. Gewoon een gelijkspel tegen een heel zwak team. Laten we maar in de polonaise gaan lopen als Ajax eens een kwartfinale heeft gehaald (sinds 2003 (!) al niet meer gedaan)
Daten lijkt me pijnlijk vermoeiend.quote:Op zondag 11 december 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moest ik erg hard om lachen.
is het ook, maar je zal toch moeten hequote:Op zondag 11 december 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daten lijkt me pijnlijk vermoeiend.
Zou daar sowieso geen zin in hebben
Beter je huwelijk laten arrangeren dan.quote:Op zondag 11 december 2016 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is het ook, maar je zal toch moeten he
Feyenoord deed zich wel iets tekort, maar was een stuk minder erg dan die 0-1 overwinning van ons paar jaar terug (met die goal van v. Rhijn). Die was echt heel smerig en onterecht. Bij deze vond ik het gezien de tweede helft nog wel meevallen, en het is ook altijd maar de vraag of het verdiend is. Het is geen jurysport, die kansen moet je dan gewoon maken. Dat is kwaliteit.quote:Op zondag 11 december 2016 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
K zit mobiel dus geen statistieken, volgens mij was het algemene beeld dat Feyenoord zich tekort had gedaan. Wat verder gelul is waar je niks voor koopt.
Nou gisteren ging het eigenlijk pas mis NA de wissels bij Ajax, dat verraste me wel.
Misschien is dat tweede elftal of B elftal in essentie wel beter dan hetgeen Bosz als a-selectie voor ogen heeft
Waarom je niet committeren aan serieus iets.quote:Op zondag 11 december 2016 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is het ook, maar je zal toch moeten he
Daarom, en zeker als het met internetdaten is. Dan eerst geforceerd met elkaar praten op de app en interesse tonen en dan op die date weer de hele tijd praten en interesse faken pff.quote:Op zondag 11 december 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je het zo geforceerd wel of niet doet lijkt mij het inderdaad best vermoeiendquote:Op zondag 11 december 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe vind je dan de warequote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom je niet committeren aan serieus iets.
Alsof je in een feestcafé via Tinder de ware ooit zal vinden lol
dat laatste gebeurt echt zeer zeldenquote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, en zeker als het met internetdaten is. Dan eerst geforceerd met elkaar praten op de app en interesse tonen en dan op die date weer de hele tijd praten en interesse faken pff.
Je kan beter via via iemand leren kennen denk ik.
Dat is alleen leuk als je het leuk vind mensen te leren kennen.quote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je het zo geforceerd wel of niet doet lijkt mij het inderdaad best vermoeiend
daten is best leuk
komt omdat jij al sinds je 15e bent vastgeroestquote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je het leuk vind mensen te leren kennen.
Daar zou ik al afhaken.
madame_paonquote:Op zondag 11 december 2016 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja missmessy of knetterkrankjorum ofzo
En omdat ik geen bijzonder sympathiek persoon ben.quote:Op zondag 11 december 2016 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
komt omdat jij al sinds je 15e bent vastgeroest
Wel in mijn geval jaquote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat laatste gebeurt echt zeer zelden
Lol leuke OPquote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar ga jij heen?
Ik doe niet meer aan dateleef, Tinder al maanden niet meer en heb echt geen energie in die onzin. Lokale_Notabele had nog een goed KLB topic eroverKLB / Dates
pvv stemmen nuquote:Op zondag 11 december 2016 00:46 schreef Typisch het volgende:
ik ging net naar beneden en mijn fiets is dus gejat
Door een goed bureau passende matches te laten zoeken en dan iets ondernemen waarbij je de ander echt leert kennen.quote:
Lokale_Notabele heeft altijd wel leuke teksten vind ik.quote:Op zondag 11 december 2016 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lol leuke OP
Verrassend, want KLB is echt aids tegenwoordig
Wie steelt er nou een kinderfietsjequote:Op zondag 11 december 2016 00:46 schreef Typisch het volgende:
ik ging net naar beneden en mijn fiets is dus gejat
Ik ook niet, totaal geen behoefte aan. De meeste mensen zijn totaal niet boeiendquote:Op zondag 11 december 2016 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ontmoet nooit nieuwe mensen eigenlijk
Ik ken hem niet zo goed eigenlijkquote:Op zondag 11 december 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lokale_Notabele heeft altijd wel leuke teksten vind ik.
Vooral in zijn tijd dat hij Wim Kieft imiteerde op het forum
nee bedanktquote:
Veel domme wijven ook vooralquote:Op zondag 11 december 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Op tinder vooral veel hoeren
Kan dat niet serieus nemen
Soms wel leuk voor je ego.
nu doe je alsof het een keuze is. Maar srs waar moet je op onze leeftijd nieuwe mensen leren kennenquote:Op zondag 11 december 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, totaal geen behoefte aan. De meeste mensen zijn totaal niet boeiend
etsuquote:Op zondag 11 december 2016 00:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee bedankt
wie was die dove gast hier die wel eens lastig was gevallen in een tram door wat mocros en daarom pvv stemde?
Ik ook niet, maar ken hem vooral van het VI topic. En hij post ook wel eens in het Feyenoord topic volgens mij, al kijk ik daar niet altijd.quote:
Zat plekkenquote:Op zondag 11 december 2016 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu doe je alsof het een keuze is. Maar srs waar moet je op onze leeftijd nieuwe mensen leren kennen
In de kroeg of club, bij studentenvereniging of andere verenigingen ofzo.quote:Op zondag 11 december 2016 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu doe je alsof het een keuze is. Maar srs waar moet je op onze leeftijd nieuwe mensen leren kennen
met studie?quote:Op zondag 11 december 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zat plekken
Zelfs ik leer nieuwe mensen kennen
piratenquote:Op zondag 11 december 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee wat ik ga stemmen
Moet even actueel stemwijzertje doen
wil je meer of minder marokanenquote:Op zondag 11 december 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
stond dit niet in de real grtd appgroepquote:Op zondag 11 december 2016 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh je houdt mij ook slecht op de hoogte
ja daar ben ik persona non grata dus dat verklaartquote:Op zondag 11 december 2016 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stond dit niet in de real grtd appgroep
Gewoon zelfde als je oudersquote:Op zondag 11 december 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ga weg danquote:Op zondag 11 december 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil vooral minder tokkies eigenlijk, mag dat ook?
HAHAHAHHAquote:
VVD/SGPquote:Op zondag 11 december 2016 00:55 schreef Typisch het volgende:
Laatste polls neigen wel erg naar een PVV-VVD met dan bijv SGP en 50+ coalitie.
Eng.
VVD wil niet meer met PVV regerenquote:Op zondag 11 december 2016 00:55 schreef Typisch het volgende:
Laatste polls neigen wel erg naar een PVV-VVD met dan bijv SGP en 50+ coalitie.
Eng.
quote:
Zo'n partij is niet serieus te nemenquote:Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP.
Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet en is de site vandaag niet beschikbaar.
Beter dan partijen die geld van anderen aan de paupers wil geven.quote:Op zondag 11 december 2016 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Zo'n partij is niet serieus te nemen
Abortuswet waar we laatst over hadden heeft me wel aan het denken gezet man.quote:
Oneensquote:Op zondag 11 december 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan partijen die geld van anderen aan de paupers wil geven.
als je drie maanden op vakantie gaat en je mag alleen een kamerlid vragen om je vissen en planten water te geven dan kom je toch bij van de staaij uitquote:Op zondag 11 december 2016 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Zo'n partij is niet serieus te nemen
waarom zou je door zoiets als abortus je stem bepalenquote:Op zondag 11 december 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Abortuswet waar we laatst over hadden heeft me wel aan het denken gezet man.
Maar helaas staan er ook veel debiels in bij SGP zoals elke zondag autoloos en Schiphol dicht zondag
Of je nu voor of tegen bent.quote:Op zondag 11 december 2016 00:58 schreef Typisch het volgende:
waarom zou je door zoiets als abortus je stem bepalen
quote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of je nu voor of tegen bent.
Een fundamenteel mensenrecht niet in ogenschouw nemen is echt kanker dom.
Weet je hoeveel ongeboren baby's worden vermoord per jaar?quote:Op zondag 11 december 2016 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom zou je door zoiets als abortus je stem bepalen
zelfde als dat onmogelijke immigratiebeleid van pvv
Op korte termijn moet dat terug naar 12 weken.quote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je hoeveel ongeboren baby's worden vermoord per jaar?
Vooral bij 20+ weken is dat vrij zorgelijk wel.
Nee, jij wel?quote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je hoeveel ongeboren baby's worden vermoord per jaar?
Vooral bij 20+ weken is dat vrij zorgelijk wel.
quote:Op zondag 11 december 2016 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, jij wel?
Ik vind economische standpunten bijvoorbeeld veel belangrijker dan abortus.
Ah okay.quote:Op zondag 11 december 2016 01:00 schreef Elan het volgende:
Typisch
VVD-fractievoorzitter Halbe Zijlstra sluit praktisch uit dat de VVD na de verkiezingen gaat regeren met de PVV van Geert Wilders. ‘Het is een stelletje weglopers, met zo’n partij gaan wij niet samenwerken.’
Dat zegt Zijlstra vanmiddag tijdens de Algemene Politieke Beschouwingen in de Tweede Kamer.
Meer dan 30.000 per jaarquote:Op zondag 11 december 2016 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, jij wel?
Ik vind economische standpunten bijvoorbeeld veel belangrijker dan abortus.
In Nederland ja? Dat zijn aardige getallen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer dan 30.000 per jaar
En nee, totaal niet eigenlijk
Als je mensenlevens minder belangrijk vind dan economische standpunten.quote:
Het ligt er aan waar je de grens trekt van een mensenleven. En die trek jij een stuk vroeger dan ik.quote:Op zondag 11 december 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je mensenlevens minder belangrijk vind dan economische standpunten.
Dat kan ik niet serieus nemen.
Is ook zo.quote:Op zondag 11 december 2016 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
In Nederland ja? Dat zijn aardige getallen.
Maar dat zijn alle abortussen. Dus ook erg vroege.
Ook als je voor bent denk ik dat een kritische blik op zowel de vrouwenrechten als het recht op ogeboren leven veel belangrijker imo.quote:Op zondag 11 december 2016 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het ligt er aan waar je de grens trekt van een mensenleven. En die trek jij een stuk vroeger dan ik.
Zo kun je om elke partij wel wat vinden om te lachen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las trouwens dat piraten geen patenten op medcijnen meer wilde.
Hartelijk gelachen wel.
Ik vind dat abortus wel moet kunnen maar dan wel met die korte periode ja. Twee maanden moet toch wel genoeg zijn om dat te bedenken of je het wil houden of niet.quote:Op zondag 11 december 2016 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar die late abortussen zijn me persoonlijk echt een doorn in het oog wel. Vooral de manier waarop, levend kindje in stukke zagen vind ik echt dusdanig weerzinwekkend dat het echt hoog staat op mijn lijstje van dingen die ik graag anders wil.
Tot 12 weken ben ik ook geen echt voorstander van, maar moet wel mogelijk zijn.
quote:Op zondag 11 december 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las trouwens dat piraten geen patenten op medcijnen meer wilde.
Hartelijk gelachen wel.
Ik vind het wel schokkend bij zoiets belangrijkst als de farmaceutische industrie.quote:Op zondag 11 december 2016 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo kun je om elke partij wel wat vinden om te lachen.
Ik heb er totaal geen verstand van en verwacht er de komende tijd ook geen gebruik van te hoeven maken. Dus het staat bij mij juist niet erg hoog.quote:Op zondag 11 december 2016 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar die late abortussen zijn me persoonlijk echt een doorn in het oog wel. Vooral de manier waarop, levend kindje in stukke zagen vind ik echt dusdanig weerzinwekkend dat het echt hoog staat op mijn lijstje van dingen die ik graag anders wil.
Tot 12 weken ben ik ook geen echt voorstander van, maar moet wel mogelijk zijn.
Farma bedrijven gaan natuurlijk honderdenmiljoenen in een medcijnen TEST stoppen omdaarna patentloos te produceren.quote:Op zondag 11 december 2016 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan komen er gewoon geen nieuwe medicijnen meer. Punt
Bepaalde problemen (oa Down) kun je pas bij 20 weken echo zien.quote:Op zondag 11 december 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat abortus wel moet kunnen maar dan wel met die korte periode ja. Twee maanden moet toch wel genoeg zijn om dat te bedenken of je het wil houden of niet.
Gelukkig steeds meer artsen die abortussen na 16-20 weken sowieso niet meer uitvoeren.quote:Op zondag 11 december 2016 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Bepaalde problemen (oa Down) kun je pas bij 20 weken echo zien.
Maar om dan zonder opgaaf van reden, of omdat het niet uitkomt de boel maar kapot te hakken gaat me een stap te ver.
handicap is juist een goede reden. Zo'n kind kan toch nooit uitgroeien tot volwaardig mensquote:Op zondag 11 december 2016 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar om dan zonder opgaaf van reden, of omdat het niet uitkomt de boel maar kapot te hakken gaat me een stap te ver.
Daarom binnekort dna modificatie genot.quote:Op zondag 11 december 2016 01:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
handicap is juist een goede reden. Zo'n kind kan toch nooit uitgroeien tot volwaardig mens
Definieer volwaardig mens?quote:Op zondag 11 december 2016 01:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
handicap is juist een goede reden. Zo'n kind kan toch nooit uitgroeien tot volwaardig mens
Muah een kind met Down kan nog steeds een leuk leven hebben dus dat vind ik niet perse om een abortus om te plegen. Dat vind ik eerder als mensen beseffen dat ze echt de middelen niet hebben om een kind groot te brengen of als ze zwanger zijn geraakt door verkrachting.quote:Op zondag 11 december 2016 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Een kind kan ook kort na de geboorte permanent gehandicapt raken.quote:Op zondag 11 december 2016 01:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom dat eerste niet en dat laatste wel?quote:Op zondag 11 december 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah een kind met Down kan nog steeds een leuk leven hebben dus dat vind ik niet perse om een abortus om te plegen. Dat vind ik eerder als mensen beseffen dat ze echt de middelen niet hebben om een kind groot te brengen of als ze zwanger zijn geraakt door verkrachting.
wat is er met etsuquote:Op zondag 11 december 2016 01:13 schreef Elan het volgende:
Tja vervelend voor Etsu, maar we moeten hier Poolse situatie zien te creëren. Geen linkse debielen en geen gelukszoekers
trek het anders even in het belachelijkequote:Op zondag 11 december 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Of gaan we dan post-natale abortus toestaan.
ja dan is het al geboren dus andere zaakquote:Op zondag 11 december 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kind kan ook kort na de geboorte permanent gehandicapt raken.
Daar zullen ouders ook gewoon mee moeten dealen
Nee hoor?quote:Op zondag 11 december 2016 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
trek het anders even in het belachelijke
Gewoon spuitje geven toch.quote:Op zondag 11 december 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kind kan ook kort na de geboorte permanent gehandicapt raken.
Daar zullen ouders ook gewoon mee moeten dealen
na 20 weken kunnen kinderen het ook redden, binnen 20 jaar zal dat de normaalste zaak zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja dan is het al geboren dus andere zaak
Ja dat is aan de ouders om te beslissen of ze voor een kind willen en kunnen zorgen. Moet wel een vrije keuze zijn in mijn ogen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom dat eerste niet en dat laatste wel?![]()
Alsof je geen volwaardig leven kunt leven als je ouders het niet zo breed hebben.
Vind ik heel anders. Maar hier komen we toch niet uit.quote:Op zondag 11 december 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor?
Na 20(!) weken, een kind vanwege handicap aborteren is m.i. niet veel anders dan post-natale abortus.
Iedereen mag toch zelf weten of ze dood willen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon spuitje geven toch.
Euthanasie wet willen ze ook gaan aanpassen en versoepelen. Walgelijk.
20 weken en na geboorte is essentieel verschilquote:Op zondag 11 december 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
na 20 weken kunnen kinderen het ook redden, binnen 20 jaar zal dat de normaalste zaak zijn.
quote:Op zondag 11 december 2016 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind ik heel anders. Maar hier komen we toch niet uit.
Want?quote:Op zondag 11 december 2016 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon spuitje geven toch.
Euthanasie wet willen ze ook gaan aanpassen en versoepelen. Walgelijk.
Omdat?quote:Op zondag 11 december 2016 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
20 weken en na geboorte is essentieel verschil
Die wetenschappelijke norm dateert toch uit de jaren 70, en was toen al gedateerd?quote:Op zondag 11 december 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
na 20 weken kunnen kinderen het ook redden, binnen 20 jaar zal dat de normaalste zaak zijn.
Ja man.quote:Op zondag 11 december 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Hoe is dat anders.
Omdat jij het niet kan zien , want het zit nog in de buik.
Klopt.quote:Op zondag 11 december 2016 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Die wetenschappelijke norm dateert toch uit de jaren 70, en was toen al gedateerd?
Jij wil er niet eens over nadenken, want het is iets waar de religieuzen gelijk in gaan krijgen door de wetenschap.quote:Op zondag 11 december 2016 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zegt de man die op de SGP gaat stemmen.
Wat een aannames.quote:Op zondag 11 december 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij wil er niet eens over nadenken, want het is iets waar de religieuzen gelijk in gaan krijgen door de wetenschap.
definieer goede reden en vroeg stadiumquote:Op zondag 11 december 2016 01:17 schreef Fylax het volgende:
Abortus alleen in vroeg stadium en met goede reden.
#FYLAX2021
Het probleem met "goede reden" is dat de overheid dan over die reden gaat beslissen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:17 schreef Fylax het volgende:
Abortus alleen in vroeg stadium en met goede reden.
#FYLAX2021
verkrachting bijvquote:Op zondag 11 december 2016 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
definieer goede reden en vroeg stadium
Voor dat laatste kun je makkelijk de wetenschap als richtlijn aanhouden.quote:Op zondag 11 december 2016 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
definieer goede reden en vroeg stadium
Een vanuit een overheid gestimuleerd vrijwillig levenseinde is een hellend vlak Typisch.quote:Op zondag 11 december 2016 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want?
Mijn overgrootopa wilde een spuitje en kon die niet krijgen. Kon toch nog mooi 2 weken creperen van de pijn. Dat is pas walgelijk.
wat kan het kind eraan doen dat het verwekt is door verkrachting? Rechtvaardigen de gevoelens van de moeder moord?quote:
Nu je dit zegt...quote:Op zondag 11 december 2016 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat kan het kind eraan doen dat het verwekt is door verkrachting? Rechtvaardigen de gevoelens van de moeder moord?
Dat zal wel meevallen, blijft gewoon je eigen keuze.quote:Op zondag 11 december 2016 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Een vanuit een overheid gestimuleerd vrijwillig levenseinde is een hellend vlak Typisch.
Straks ben je oud, mankeer je vanalles en rekent men je op verschillende manieren het feit aan dat je niet "gewoon" een spuitje gaat halen.
>overheid.quote:Op zondag 11 december 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, blijft gewoon je eigen keuze.
Hoezo vanuit de overheid gestimuleerd? De mogelijkheid bieden.quote:Op zondag 11 december 2016 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Een vanuit een overheid gestimuleerd vrijwillig levenseinde is een hellend vlak Typisch.
Straks ben je oud, mankeer je vanalles en rekent men je op verschillende manieren het feit aan dat je niet "gewoon" een spuitje gaat halen.
Net zoals de overheid je beschermd.quote:Op zondag 11 december 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De overheid gaat dat spuitje niet in je steken onder dwang hoor
Nou?quote:Op zondag 11 december 2016 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal ik je een geheimpje verklappen?
Wat is de grens wanneer iets moord is? Zo'n foetus heeft nog niet eens besef, het is een flubbertje. Geen moord in mijn ogen.quote:
Omdat verschillende politieke partijen een pakket maatregelen presenteren die het eenvoudiger maken.quote:Op zondag 11 december 2016 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo vanuit de overheid gestimuleerd? De mogelijkheid bieden.
Houden mensen toch van? Vrijheid.
Geen besef hebben in zelfs in de VS een reden om een doodstraf niet uit te voeren.quote:Op zondag 11 december 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de grens wanneer iets moord is? Zo'n foetus heeft nog niet eens besef, het is een flubbertje. Geen moord in mijn ogen.
Gewoon, vanaf het begin.quote:Op zondag 11 december 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de grens wanneer iets moord is? Zo'n foetus heeft nog niet eens besef, het is een flubbertje. Geen moord in mijn ogen.
Eng.quote:Op zondag 11 december 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die dat daadwerkelijk geloven moet je hun stemrecht afpakken.
Ook niks mis mee.quote:Op zondag 11 december 2016 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat verschillende politieke partijen een pakket maatregelen presenteren die het eenvoudiger maken.
Euthanasiewet versoepelen is eigenlijk gewoon kostenbesparing.
Zijn vaak wel mensen die meer bijdragen aan het overeind houden van de maatschappij dan netto ontvangers op links.quote:Op zondag 11 december 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hey Jr ik heb alle afleveringen van Black Mirror inmiddels gezien op Netflix maar het blijft bij verderkijken staan ! wat nuquote:Op zondag 11 december 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als atheïsten de dienst uit hadden gemaakt had de wereld er een stuk slechter uitgezien.quote:Op zondag 11 december 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stalin, Mao, Pol Potgod.quote:Op zondag 11 december 2016 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Als atheïsten de dienst uit hadden gemaakt had de wereld er een stuk slechter uitgezien.
had het wtc nog gestaan en pimmetje nog geleefdquote:Op zondag 11 december 2016 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Als atheïsten de dienst uit hadden gemaakt had de wereld er een stuk slechter uitgezien.
Grote kans dat we dan wetenschappelijk wel wat stapjes verder waren.quote:Op zondag 11 december 2016 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Een religieuze maatschappij moet je zo snel mogelijk afbreken.quote:Op zondag 11 december 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn vaak wel mensen die meer bijdragen aan het overeind houden van de maatschappij dan netto ontvangers op links.
Niet echt.quote:Op zondag 11 december 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
Grote kans dat we dan wetenschappelijk wel wat stapjes verder waren.
Nog een keer alles kijken dan maar.quote:Op zondag 11 december 2016 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey Jr ik heb alle afleveringen van Black Mirror inmiddels gezien op Netflix maar het blijft bij verderkijken staan ! wat nu?
Elke atheistische maatschappij heeft massamoorden op zn naam.quote:Op zondag 11 december 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een religieuze maatschappij moet je zo snel mogelijk afbreken.
fixed thatquote:Op zondag 11 december 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt.
Want atheistenmensen vinden wetenschap alleen leuk als het hun uitkomt.
Atheisten moeten daarom ook niet doen alsof ze objectief in de wetenschap staan.quote:
Omdat religie niet het enige kwaad in de wereld is, dat klopt.quote:Op zondag 11 december 2016 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een frustratie.quote:Op zondag 11 december 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Atheisten moeten daarom ook niet doen alsof ze objectief in de wetenschap staan.
Wat een walgelijke mensen zijn het ook.
Tuurlijk man.quote:
Je hele leven inrichten op basis van wat sprookjes, en dat ook aan anderen willen opdringen.quote:
Hoezo sprookje?quote:Op zondag 11 december 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hele leven inrichten op basis van wat sprookjes, en dat ook aan anderen willen opdringen.
Ah ja, dat is wat versoepeling van die wet uit gaat lokken.quote:Op zondag 11 december 2016 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk man.
Dan was je opa misschien niet twee weken te laat, maar 3 jaar te vroeg overleden.
Iedereen die ernstig ziek is of gewoon oud en vervelend krijgt pil van Drion in de brievenbus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |