definieer goede reden en vroeg stadiumquote:Op zondag 11 december 2016 01:17 schreef Fylax het volgende:
Abortus alleen in vroeg stadium en met goede reden.
#FYLAX2021
Het probleem met "goede reden" is dat de overheid dan over die reden gaat beslissen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:17 schreef Fylax het volgende:
Abortus alleen in vroeg stadium en met goede reden.
#FYLAX2021
verkrachting bijvquote:Op zondag 11 december 2016 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
definieer goede reden en vroeg stadium
Voor dat laatste kun je makkelijk de wetenschap als richtlijn aanhouden.quote:Op zondag 11 december 2016 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
definieer goede reden en vroeg stadium
Een vanuit een overheid gestimuleerd vrijwillig levenseinde is een hellend vlak Typisch.quote:Op zondag 11 december 2016 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want?
Mijn overgrootopa wilde een spuitje en kon die niet krijgen. Kon toch nog mooi 2 weken creperen van de pijn. Dat is pas walgelijk.
wat kan het kind eraan doen dat het verwekt is door verkrachting? Rechtvaardigen de gevoelens van de moeder moord?quote:
Nu je dit zegt...quote:Op zondag 11 december 2016 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat kan het kind eraan doen dat het verwekt is door verkrachting? Rechtvaardigen de gevoelens van de moeder moord?
Dat zal wel meevallen, blijft gewoon je eigen keuze.quote:Op zondag 11 december 2016 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Een vanuit een overheid gestimuleerd vrijwillig levenseinde is een hellend vlak Typisch.
Straks ben je oud, mankeer je vanalles en rekent men je op verschillende manieren het feit aan dat je niet "gewoon" een spuitje gaat halen.
>overheid.quote:Op zondag 11 december 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, blijft gewoon je eigen keuze.
Hoezo vanuit de overheid gestimuleerd? De mogelijkheid bieden.quote:Op zondag 11 december 2016 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Een vanuit een overheid gestimuleerd vrijwillig levenseinde is een hellend vlak Typisch.
Straks ben je oud, mankeer je vanalles en rekent men je op verschillende manieren het feit aan dat je niet "gewoon" een spuitje gaat halen.
Net zoals de overheid je beschermd.quote:Op zondag 11 december 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De overheid gaat dat spuitje niet in je steken onder dwang hoor
Nou?quote:Op zondag 11 december 2016 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal ik je een geheimpje verklappen?
Wat is de grens wanneer iets moord is? Zo'n foetus heeft nog niet eens besef, het is een flubbertje. Geen moord in mijn ogen.quote:
Omdat verschillende politieke partijen een pakket maatregelen presenteren die het eenvoudiger maken.quote:Op zondag 11 december 2016 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo vanuit de overheid gestimuleerd? De mogelijkheid bieden.
Houden mensen toch van? Vrijheid.
Geen besef hebben in zelfs in de VS een reden om een doodstraf niet uit te voeren.quote:Op zondag 11 december 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de grens wanneer iets moord is? Zo'n foetus heeft nog niet eens besef, het is een flubbertje. Geen moord in mijn ogen.
Gewoon, vanaf het begin.quote:Op zondag 11 december 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de grens wanneer iets moord is? Zo'n foetus heeft nog niet eens besef, het is een flubbertje. Geen moord in mijn ogen.
Eng.quote:Op zondag 11 december 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die dat daadwerkelijk geloven moet je hun stemrecht afpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |