Alleen met koorts moet je niet gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:29 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben ondanks ziek zijn toch gym geweest vandaag
Hoe voel jij je?quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen met koorts moet je niet gaan.
lekker dat virus daar verspreidquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen met koorts moet je niet gaan.
Ik ga nu slapen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:33 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ben blij datje weer reageert op mij
Je hebt gelijk..quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen.
Morgen weer vroeg op.
Hoi mortaxxquote:
zou gewoon nieuwe zetten het is maar theequote:Op zaterdag 10 december 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
Ik ben vergeten dat ik thee had gezet en nu is het koud. Zal ik het opwarmen in de magnetron of is dat slecht
ik drink het altijd koud op danquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
Ik ben vergeten dat ik thee had gezet en nu is het koud. Zal ik het opwarmen in de magnetron of is dat slecht
Die is gekquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon koffie zetten ipv thee dan
Veel lekkerder
nee GRTD is doodquote:
Mint ice thee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon koffie zetten ipv thee dan
Veel lekkerder
waaromquote:
spannendquote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef supersof het volgende:
Ik ging wijn drinken bij een vriendin en toen wilden we naar de stad. Maar toen werden we moe en eindigden we met thee op de bank :s
Wel lekkere thee had ze
Saaie muts ben je toch ookquote:Op zondag 11 december 2016 00:11 schreef supersof het volgende:
Ik ging wijn drinken bij een vriendin en toen wilden we naar de stad. Maar toen werden we moe en eindigden we met thee op de bank :s
Wel lekkere thee had ze
Want?quote:
ja hè. We hebben wel daar thuis bij haar gedanst. Vind dat chiller dan met van die vieze venten erbij die dan naar je gaan starenquote:
Neem het nou niet zo serieus Hansiequote:Op zondag 11 december 2016 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Want?
Als ik de stad in ga om te zuipen eindig ik niet op de bank met een kopje thee.
Of ga je nu elke random opmerking als een oorlogsverklaring uitleggen?
Oh lolquote:Op zondag 11 december 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neem het nou niet zo serieus Hansie![]()
Niks mis met op de bank blijven zitten, maar dan wel met een pilsje en geen thee.
suc6quote:Op zondag 11 december 2016 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh lol
Morgen wel weer oorlogstijd. Zo rond half 5 is de verwachting
Als iedereen er vanuit gaat dat Feyenoord daar punten gaan verspelen winnen ze daar opeens met 0-4quote:Op zondag 11 december 2016 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh lol
Morgen wel weer oorlogstijd. Zo rond half 5 is de verwachting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |