Ben ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:40 schreef opgebaarde het volgende:
PSVCL. Aangezien je bijzonder zeker bent van je zaak dat Badr wel even wint. Durft je consequenties aan te gaan als het tegenovergestelde gebeurt?
Oeps dacht de originele OP van jou was.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben ik niet.
Heb eerder al gezegd dat Rico de favoriet is ,Badr heeft jaren stilgestaan terwijl Rico zijn partijtjes gewoon vocht.
nais, bier en chips uit de kast.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nais, bier en chips uit de kast.
Piemel in de hand.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:36 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Neem aan van wel. Mensen tunen in voor hem.
Maar Rico zal wel 10x beter betaald worden dan zijn normale partijen (schat dat dat rond de 5k, 10k is).
Ligt ook aan de PVV's en de share die beide vechters erin hebben
Ppv's dusquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:26 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Pay per views
Alhoewel dat niet in hoofdletter moest
wtf, Badr is een arrogante zak. Die gozer heeft niets bereikt in z'n carrière, behalve een vervolging voor het in elkaar slaan van een miljonair.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:31 schreef PSVCL het volgende:
Wat een grote bek heeft die RIco, arrogant mannetje is het ..
Kan niet wachten totdat Badr hem ff helemaal sloopt.
[ afbeelding ]
Even serieus. Meen je dat echt? Ik dacht 23.00 uur? Ik heb nog een lezing voor mijn werk om 22.00 uur.quote:
Weten we nu welquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wtf, Badr is een arrogante zak. Die gozer heeft niets bereikt in z'n carrière, behalve een vervolging voor het in elkaar slaan van een miljonair.
Ja man 22:00quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Even serieus. Meen je dat echt? Ik dacht 23.00 uur? Ik heb nog een lezing voor mijn werk om 22.00 uur.
balen manquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Even serieus. Meen je dat echt? Ik dacht 23.00 uur? Ik heb nog een lezing voor mijn werk om 22.00 uur.
In het vorige topic stond dat de "Glory collision" om 22:00 uur zou beginnen. Rico - Badr is de vierde partij van die collision die om 22:00 uur start. Dus 23:00 uur zou niet onlogisch zijn.quote:
Zou kunnen idd..quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
In het vorige topic stond dat de "Glory collision" om 22:00 uur zou beginnen. Rico - Badr is de vierde partij van die collision die om 22:00 uur start. Dus 23:00 uur zou niet onlogisch zijn.
Nou nou uitgebluste spelers en ouwe lullen. Glaube Feitosa, Jerome le Banner, Karaev, Mushasi, Ray Sefo, Alistair Overeem, Remy Bonjasky, Ernesto Hoost en ik kan nog wel even doorgaan. Dit is toch even een andere lijstje dan wat jij opnoemt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Verhoeven won van Kharitonov, Gerges, Zimmerman, Saki, Aerts, Ghita...
Mooi lijstje, maar hoe lang zijn die zeges van the golden shower boy op deze heren geleden?quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:04 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Nou nou uitgebluste spelers en ouwe lullen. Glaube Feitosa, Jerome le Banner, Karaev, Mushasi, Ray Sefo, Alistair Overeem, Remy Bonjasky, Ernesto Hoost en ik kan nog wel even doorgaan. Dit is toch even een andere lijstje dan wat jij opnoemt.
Maar vertel dan, wat heeft Rico dan voor grote bek gehad? Al die stoere Marrokanen met hun domme praatjes doen net alsof hij eenzelfde soort van ze heeft vermoord. Hij is gewoon altijd netjes geweest, het was die uberkneus Badr die een beetje populair aan de persco-tafel zat. Ik hoop dat Rico die Badr een totale verlamming slaat, kan die Badr voortaan ook zijn poten thuishouden.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:31 schreef PSVCL het volgende:
Wat een grote bek heeft die RIco, arrogant mannetje is het ..
Kan niet wachten totdat Badr hem ff helemaal sloopt.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:33 schreef dimmak het volgende:
Ik hoop met heel mijn hart dat Rico Badr sloopt. Ik zie het alleen niet gebeuren.
Amen bro, amen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:22 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Maar vertel dan, wat heeft Rico dan voor grote bek gehad? Al die stoere Marrokanen met hun domme praatjes doen net alsof hij eenzelfde soort van ze heeft vermoord. Hij is gewoon altijd netjes geweest, het was die uberkneus Badr die een beetje populair aan de persco-tafel zat. Ik hoop dat Rico die Badr een totale verlamming slaat, kan die Badr voortaan ook zijn poten thuishouden.
Ik kan me echt verbazen om dit soort reacties. Hopen op een totale verlammingquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:22 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Maar vertel dan, wat heeft Rico dan voor grote bek gehad? Al die stoere Marrokanen met hun domme praatjes doen net alsof hij eenzelfde soort van ze heeft vermoord. Hij is gewoon altijd netjes geweest, het was die uberkneus Badr die een beetje populair aan de persco-tafel zat. Ik hoop dat Rico die Badr een totale verlamming slaat, kan die Badr voortaan ook zijn poten thuishouden.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:22 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Oprecht. Ik gun het niemand, behalve zulke figuren. Mensen in elkaar meppen buiten de ring omdat hij zijn zin niet krijgt. Die Badr is knettergek, dat hij maar zo snel mogelijk tegen zichzelf in bescherming mag worden genomen in die rolstoel.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan me echt verbazen om dit soort reacties. Hopen op een totale verlammingis het oprecht of gewoon een stoere act?
Oa bij RTL latenightquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:22 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Maar vertel dan, wat heeft Rico dan voor grote bek gehad?
Rare gedachtegang. Mishandeling is helaas een veelvoorkomend iets, maar het is vreemd om al die mensen een rolstoel toe te wensen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:58 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Oprecht. Ik gun het niemand, behalve zulke figuren. Mensen in elkaar meppen buiten de ring omdat hij zijn zin niet krijgt. Die Badr is knettergek, dat hij maar zo snel mogelijk tegen zichzelf in bescherming mag worden genomen in die rolstoel.
Nee hoor, wie niet luisteren wil moet maar voelen. Het is niet 1x dat Badr in de fout is gegaan. Everink erg toetakelen, hotelreceptionist een klap verlopen etc.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rare gedachtegang. Mishandeling is helaas een veelvoorkomend iets, maar het is vreemd om al die mensen een rolstoel toe te wensen.
Zoek het zelf maar op.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:11 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Hier heb ik dus helemaal niks aan he
Jah rot gauw op, jij komt met dat Rico een grote bek heeft en ik vraag dan wat hij zei.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:14 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Jah rot gauw op, jij komt met dat Rico een grote bek heeft en ik vraag dan wat hij zei.
Hij zei niks verkeerd en stoers he, anders wist je vast en zeker wel precies wat dat was. Wat een kneus ben jij zeg
Nou nou, wat een stoere praat. Sla spontaan achteroverquote:
En jij door een Rico bril.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:23 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nou nou, wat een stoere praat. Sla spontaan achteroverDit is onderdeel van het spel. Ik had zinnen verwacht als, wie is Badr Hari, Badr is te oud of Badr stelt niks voor of weet ik veel wat.
Die Badr met zijn kleinerende toontje op die persco, weglopen bij de stare down omdat hij zichzelf te groot voelt. Wat een kneus. Badr heeft verder precies hetzelfde gezegd als Rico in dat filmpje. Maar jij kijkt door een Badr bril, dus why the fuck reageer ik eigenlijk op jou.
Ben je wel helemaal lekker in je kop?quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:06 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nee hoor, wie niet luisteren wil moet maar voelen. Het is niet 1x dat Badr in de fout is gegaan. Everink erg toetakelen, hotelreceptionist een klap verlopen etc.
Ik wens inderdaad mensen die meerdere zinloze mishandelingen hebben gepleegd een rolstoel toe. Wat mij betreft kunnen ze ook de spuit krijgen, scheelt ook weer wat zorgkosten.
Ja en. Koen Everink is vermoord door een Hollander.quote:Op vrijdag 9 december 2016 22:06 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nee hoor, wie niet luisteren wil moet maar voelen. Het is niet 1x dat Badr in de fout is gegaan. Everink erg toetakelen, hotelreceptionist een klap verlopen etc.
Ik wens inderdaad mensen die meerdere zinloze mishandelingen hebben gepleegd een rolstoel toe. Wat mij betreft kunnen ze ook de spuit krijgen, scheelt ook weer wat zorgkosten.
Trek jij je af op Badr of op Rico?quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Piemel in de hand.
Dit is de wedstrijd topicquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:12 schreef Plompzakker het volgende:
Een tweede topic was al niet nodig, een derde lijkt me echt teveel van het goede
Ik hoop dat Badr verliest puur en alleen dat jij en al die andere Marokkaanse jochies die zo'n gewelddadige sociopaat op een voetstuk zetten en als voorbeeld nemen een keer worden geconfronteerd dat hij een loser is.quote:
Wie heeft Badr vermoord?quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Stel je voor dat wij hier allemaal Joran van der Sloot als voorbeeld nemen, dan zou je toch ook zeggen dat wij niet helemaal lekker zijn?
Ik ben een Marokkaan en mag die Badr totaal nietquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik hoop dat Badr verliest puur en alleen dat jij en al die andere Marokkaanse jochies die zo'n gewelddadige sociopaat op een voetstuk zetten en als voorbeeld nemen een keer worden geconfronteerd dat hij een loser is.
Stel je voor dat wij hier allemaal Joran van der Sloot als voorbeeld nemen, dan zou je toch ook zeggen dat wij niet helemaal lekker zijn?
Ik heb niks met hem of tegen hem , hoop alleen dat ie morgen wint omdat ie voor Marokko uitkomt en alle NLse haters een hekel aan hem hebben vanwege zijn Marokkaanse afkomstquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:37 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Ik ben een Marokkaan en mag die Badr totaal niet
Minder minderquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb niks met hem of tegen hem , hoop alleen dat ie morgen wint omdat ie voor Marokko uitkomt en alle NLse haters een hekel aan hem hebben vanwege zijn Marokkaanse afkomst
Ik heb geen hekel aan hem vanwege zijn Marokkaanse afkomst, maar omdat hij zo'n agressief kutkarakter heeft. En ik vind het jammer dat veel Marokkanen hem als voorbeeld zien.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb niks met hem of tegen hem , hoop alleen dat ie morgen wint omdat ie voor Marokko uitkomt en alle NLse haters een hekel aan hem hebben vanwege zijn Marokkaanse afkomst
Sinds een paar maanden komen steeds meer asielzoekers uit Marokko en Algerije...quote:
Broer. Ik denk niet dat Nederlanders Marokkanen haten maar omdat ze iemand niet mogen die mensen gehandicapt slaat zoals die Bonjasky of Koen Everink of zwangere vrouwen mishandeld.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maar hij vocht eerst onder Nederlandse vlag. De enige die hier een nationaliteiten zaak van maakt is hij.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom piemel in de hand?quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Piemel in de hand.
Ah, de eeuwige slachtofferrolquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
en alle NLse haters een hekel aan hem hebben vanwege zijn Marokkaanse afkomst
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan hem vanwege zijn Marokkaanse afkomst, maar omdat hij zo'n agressief kutkarakter heeft. En ik vind het jammer dat veel Marokkanen hem als voorbeeld zien.
Ik begrijp het gewoon niet. Zo'n iemand maakt het imago van Marokkanen alleen nog maar slechter.
Oké Hans, bedankt..quote:Op zaterdag 10 december 2016 07:19 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Ah, de eeuwige slachtofferrol
Die kneus veracht Nederland terwijl hij alles aan Nederland te danken heeft en hij is het voorbeeld kutmarokkaan die mensen buiten de ring slaat. Hij is verachtelijken ik hoop dat rico hem dood slaat
Dat zegt gewoon best veel over genen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 07:28 schreef Nerdslayer het volgende:
Het meest irritante is nog dat kinderen van Marokkaanse afkomst in Nederland die kneus nu helemaal geweldig vinden en een voorbeeld aan badr nemen
Geweldig die multiculturele samenleving
kan jij niet tegen badr gaan vechten ofzo? misschien dat jij het wel beter zal doen dan Rico.quote:
Badr niks bereikt?quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wtf, Badr is een arrogante zak. Die gozer heeft niets bereikt in z'n carrière, behalve een vervolging voor het in elkaar slaan van een miljonair.
Iemand doodslaan is niet echt bevoordelijk voor de sport, maar een gebroken neus gun ik die badr wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 07:19 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Die kneus veracht Nederland terwijl hij alles aan Nederland te danken heeft en hij is het voorbeeld kutmarokkaan die mensen buiten de ring slaat. Hij is verachtelijken ik hoop dat rico hem dood slaat
quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:31 schreef Derazzi het volgende:
[..]
9 maanden. Waarvan hij nog een jaartje moet maar daar wacht een laatste vonnis nog voor bij de hoge raad over een paar dagen.
Vraag die ik mij afvraag. Badr gaat meteen weer terug naar Marokko en zal die straf zeker niet willen uitzitten. Zullen ze hem in Duitsland oppakken na de wedstrijd ivm vluchtgevaar?
Zo'n cliche, die hij-heeft-alles-aan-Nederland-te-danken argumentquote:Op zaterdag 10 december 2016 07:19 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen sport joh. Dit is gelegaliseerde oorlog.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:04 schreef Buitendam het volgende:
Het zorgt er in ieder geval voor dat er een hoop mensen de emoties niet onder controle kunnen houden. De een moet dood, de ander het liefst met een dwarslaesie in een rolstoel en de volgende trekt een hele etnische gemeenschap bij de haren erbij.
Leuk, zo'n sportwedstrijd
Technische KO, Rico wint in ronde 3.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Vanavond is het zover! Tijd voor ieders voorspelling.
Ik begin: Badr gaat KO in ronde 2.
Dit. Normaal volg ik geen kickboks, maar ik wil wel dat die brutale straatrat vanavond een lesje krijgt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:22 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Kampsjaak Rico wint op puntenquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Vanavond is het zover! Tijd voor ieders voorspelling.
Ik begin: Badr gaat KO in ronde 2.
Arrogante? En dan hopen dat Badr wint?quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:42 schreef PSVCL het volgende:
Badr mag deze wedstrijd absoluut niet verliezen. Al is het om die hollandse arrogante publieke opinie en de media de mond te snoeren.
Jaja we weten nu oa wel dat Badr af en toe lastig kan zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Arrogante? En dan hopen dat Badr wint?
Als Badr zich nou eens normaal kon gedragen, en zich in bedwang kon houden, dan was hij veel succesvoller geweest dan dat hij nu is. Ik geef hem best nog wel een kans op de winst vanavond, als het tussen zijn oren maar goed zit.
Crimineler vind je ze zelden. 'Af en toe lastig'.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jaja we weten nu oa wel dat Badr af en toe lastig kan zijn.
omdat het kan natuurlijk.quote:
Iemand in elkaar slaan maakt je geen crimineel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Crimineler vind je ze zelden. 'Af en toe lastig'.![]()
Zegt veel over jou, deze perceptie.
Ik laat 'm in de hand nemen vanavond, denk ik.. Daar betaal ik godverdomme wel voor..quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat het kan natuurlijk.
Maar een Marokkaan zijn welquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Iemand in elkaar slaan maakt je geen crimineel.
Ja want Marokko is nog steeds een 3e wereldlandquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:32 schreef Azpilicueta het volgende:
Even vooropgesteld dat die Badr natuurlijk gewoon een Nederlands product is. Hij mag dan wel vechten onder de Marokkaanse nationaliteit, maar alles wat hij heeft geleerd is van Nederlandse komaf. Als hij in Marokko was opgegroeid dan was hij nu een geitenrijder van 1.70 bij 55 kilo.
Ik acht die kans niet zo groot want ik fitness al 4 jaar en mensen zullen niet zo snel tegen mij uithalen. Zeker niet die Marokkaanse lichtgewichten van 60 kilo en twee turven hoogquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoop dat jij een keer de verkeerde tegen het lijf loopt.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik acht die kans niet zo groot want ik fitness al 4 jaar en mensen zullen niet zo snel tegen mij uithalen. Zeker niet die Marokkaanse lichtgewichten van 60 kilo en twee turven hoog
Ze hebben wel het voordeel dat alle laffe ratten inmiddels verspreid zijn over heel Europa en niet meer wonen in Marokko. Ze worden dus niet van binnenuit kapot gemaakt en dat is wel hun voordeel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja want Marokko is nog steeds een 3e wereldland
je hebt zo een mes tussen je ribben hoor. Of je treft een antilliaan, die doet blamblam. Lig je dan met je gefitnessde spieren.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik acht die kans niet zo groot want ik fitness al 4 jaar en mensen zullen niet zo snel tegen mij uithalen. Zeker niet die Marokkaanse lichtgewichten van 60 kilo en twee turven hoog
Ja, daar heb je wel gelijk in. Alleen Marokkanen kunnen er niet bij, Turken hebben geen messen tenzij ze er 1 zien liggen van iemand anders en Antillianen worden pas wakker wanneer ik allang op mijn werk ben. Wat dat betreft weinig te vrezen dusquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt zo een mes tussen je ribben hoor. Of je treft een antilliaan, die doet blamblam. Lig je dan met je gefitnessde spieren.
Precies. Nou ga jij lekker met je kaalgeschoren koppie een grammetje halen. Zijn wij weer rond.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Alleen Marokkanen kunnen er niet bij, Turken hebben geen messen tenzij ze er 1 zien liggen van iemand anders en Antillianen worden pas wakker wanneer ik allang op mijn werk ben. Wat dat betreft weinig te vrezen dus
Ik begin er niet over. Je moet de oorzaak aanpakken en niet het gevolg! Daarbij heb ik een verse kapsel, niet kaal.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies. Nou ga jij lekker met je kaalgeschoren koppie een grammetje halen. Zijn wij weer rond.
Gaan we het nu weer over boksen hebben.
Gast dat is toch allemaal toneelquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo'n staredown he, wat is daar nou het nut van. Beide zullen ze niet onder de indruk zijn van elkaar. Wat is dan het nut van dat moment. Naast de reclame voor de pers.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies. Nou ga jij lekker met je kaalgeschoren koppie een grammetje halen. Zijn wij weer rond.
Gaan we het nu weer over boksen hebben.
dat bedoel ik dus ook. Een beetje vent met eigenwaarde laat zich toch niet gebruiken voor dat toneelstukje. Nul toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:22 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Gast dat is toch allemaal toneel![]()
Dit hele festijn is gewoon een geldboompje voor die mannen. Lachen in hun vuistje, zou me niets verbazen als ze elkaar gewoon appen ofzo.
Nja als het betaalt, waarom niet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus ook. Een beetje vent met eigenwaarde laat zich toch niet gebruiken voor dat toneelstukje. Nul toegevoegde waarde.
500k voor een 'vriendschappelijk' potje is anders geen slecht bedrag. Het is niet alsof er wat op het spel staat, voor Rico al helemaal niet. Wanneer Rico die Badr K.O heeft getikt dan zegt men toch dat deze Badr niet dezelfde is van 6/7 jaar terug en het niets voorstelt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:38 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Nja als het betaalt, waarom niet.
Hoorde echter dat de opbrengsten slechts 500 K p.p. waren, vind ik weer een beetje weinig voor die wanvertoning inderdaad.
Wat ook gewoon kloptquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wanneer Ricoslet die Badr K.O heeft getikt dan zegt men toch dat deze Badr niet dezelfde is van 6/7 jaar terug en het niets voorstelt.
Had niet uitgemaakt. Rico in deze vorm had Badr in zijn goede tijd ook in elkaar getikt. Even een zak geld ophalen vanavond, paar tikken uitdelen aan een opgefokte crimineel en dan weer lekker chillen met Chantal in bed. Wat een levenquote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
. Rico in deze vorm had Badr in zijn goede tijd ook in elkaar getikt.
Badr is antisociaalquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt. Maar Badr is 100% crimineel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gaat allemaal vanzelf iddquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Had niet uitgemaakt. Rico in deze vorm had Badr in zijn goede tijd ook in elkaar getikt. Even een zak geld ophalen vanavond, paar tikken uitdelen aan een opgefokte crimineel en dan weer lekker chillen met Chantal in bed. Wat een leven
Ok dokter Pabstquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Badr is antisociaal
http://www.e-psychiater.n(...)onlijkheidsstoornis/
Onzinquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt. Maar Badr is 100% crimineel.
Je bent verblind door je loyaliteit aan zijn nationaliteit. Als hij niet Marokkaans zou zijn, had je een schijthekel aan Badr.quote:
Dit is niet enkel een sportwedstrijd maar een gevecht tussen barbarij van rifapen en Nederlandse beschaving.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:04 schreef Buitendam het volgende:
Het zorgt er in ieder geval voor dat er een hoop mensen de emoties niet onder controle kunnen houden. De een moet dood, de ander het liefst met een dwarslaesie in een rolstoel en de volgende trekt een hele etnische gemeenschap bij de haren erbij.
Leuk, zo'n sportwedstrijd
Wat, is toch zoquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:31 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Wat, is toch zo
Badr is een van de weinige uitzonderingen, maarja anabolen helpen ook wel een deel
Marokkaantjes durven 9 van de 10 keer niks behalve als hun neven erbij zijn
Die 6 zijn ook echt kneuzenquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:38 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Hier is 1 Marokkaan tegen 6 Hollanders en die slaat ze gewoon allemaal in elkaar. Dus je jouw bewering is onjuist.
Beschaving en Rifapen in 1 zin gebruiken. Dan heb je zelf niet eens door hoe oliedom je bent, gok ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:30 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Dit is niet enkel een sportwedstrijd maar een gevecht tussen barbarij van rifapen en Nederlandse beschaving.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beschaving en Rifapen in 1 zin gebruiken. Dan heb je zelf niet eens door hoe oliedom je bent, gok ik.
nu zijn het opeens kneuzen en white trash. Het zijn gewoon gemiddelde Hollandse jongens. Tuurlijk jonge, een zolderautist als jij kan nog niet eens een kip aan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:42 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Die 6 zijn ook echt kneuzenSoort white trash
De enige 2 keer dat ik geweld moest gebruiken tegen marokkanen dolven zij het onderspit en ik ben niet extreem sterk ofzo
Het zijn dronken mongolen die waarschijnlijk die marokkaan hebben uitgedaagd en dan verdienen ze het om geklapt te worden door die marokkaan. net zoals 6 marokkanen die 1 hollander bedreigen (wat IETS vaker voorkomt) het verdienen om geklapt te wordenquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:47 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
nu zijn het kneuzen en white trash. Het zijn gewoon gemiddelde Hollandse jongens.
nee inderdaad, jij weet beter hoe ik ben dan ikzelf toch?quote:Tuurlijk jonge, een zolderautist als jij kan nog niet eens een kip aan.
Niet fucken met berbersquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:30 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Dit is niet enkel een sportwedstrijd maar een gevecht tussen barbarij van rifapen en Nederlandse beschaving.
ik ken je niet eens en ik weet al hoe jij eruit ziet. Bleek, dunne armpjes, onverzorgd haar, gele tanden, puisten en mager.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:48 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Het zijn dronken mongolen die waarschijnlijk die marokkaan hebben uitgedaagd en dan verdienen ze het om geklapt te worden door die marokkaan. net zoals 6 marokkanen die 1 hollander bedreigen (wat IETS vaker voorkomt) het verdienen om geklapt te worden
[..]
nee inderdaad, jij weet beter hoe ik ben dan ikzelf toch?
quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:51 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ik ken je niet eens en ik weet al hoe jij eruit ziet. Bleek, dunne armpjes, onverzorgd haar, gele tanden, puisten en mager.
ja, klopt helemaal doorgaans draag ik een wolvenshirtquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:51 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ik ken je niet eens en ik weet al hoe jij eruit ziet. Bleek, dunne armpjes, onverzorgd haar, gele tanden, puisten en mager.
Ik spuug op berbersquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet fucken met berbers
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rifoorlog_(1920)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Barbarije
Noord-Afrika kreeg de benaming Barbarije door de zeerovers en piraterij. In die periode zijn er zo'n 1,250,000 Europeanen ontvoerdquote:
je bent gewoon een kneus die nooit buiten komt en nooit een kutje van dichtbij heeft gezien en jij komt beweren dat je Marokkanen hebt geklapt. Je kan je eigen moeder nog niet eens aan gek.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:52 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
ja, klopt helemaal doorgaans draag ik een wolvenshirt
Nou en?quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Noord-Afrika kreeg de benaming Barbarije door de zeerovers en piraterij. In die periode zijn er zo'n 1,250,000 Europeanen ontvoerd
![]()
Barbaren dus. Niets verandert.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Noord-Afrika kreeg de benaming Barbarije door de zeerovers en piraterij. In die periode zijn er zo'n 1,250,000 Europeanen ontvoerd
![]()
Berbers .Geen barbarenquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Barbaren dus. Niets verandert.
ook mooi dat PSVCL nog even bevestigt dat hij een niet-ingeburgerde debiel is door het een goede zaak te vinden dat er 1250000 mensen zijn omgekomenquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Barbaren dus. Niets verandert.
Het zou nogal onpraktisch zijn om 1 voor 1 bij mensen langs te gaanquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:58 schreef Buitendam het volgende:
Dit topic wordt met iedere reactie treuriger
Alles kan achter je toetsenbordje.
Ik snap alleen niet waarom Victor Reinier op de foto staat.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:03 schreef Nerdslayer het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvana Simons staat vast klaar bij het politiebureau om aangifte te doen tegen Rico wegens racisme omdat hij een Marokkaan helemaal kapot gaat slaan
Barbarije toch? En hoe heette de inwoners van Barbarijen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Berbers .Geen barbaren
https://nl.wikipedia.org/wiki/Berbers
Genieten van twee mannen die neuken en knuffelen op de grondquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:23 schreef 6star6lord6 het volgende:
Vanavond gaat badr winnen, maar hij is pussy tegen God overeem.
MMA
[ afbeelding ]
Badr kan sowieso geen mma aan want hij krijgt dan een stijf plassertje als hij in een wurggreep van Overeem zit en dan ziet allah het en is hij kaffirquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:23 schreef 6star6lord6 het volgende:
Vanavond gaat badr winnen, maar hij is pussy tegen God overeem.
MMA
[ afbeelding ]
Voetbal is voor homo's.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:26 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Genieten van twee mannen die neuken en knuffelen op de grond
You simply can not take that left hand shotquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Voetbal is voor homo's.
En met McGregor komt er geen knuffelpartij, dat jij het fantaseert.
Vieze relnicht![]()
Imazighenquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Barbarije toch? En hoe heette de inwoners van Barbarijen?
Ik zal je helpen: het is niet Barbaloniers, niet Barbanezen en ook niet Barbarijniers....
Doorgaans 10 punten voor een gewonnen ronde, 9 of minder voor een verloren ronde.quote:
Klopt. Ik ga met bier en chips genieten hoe er live een Marokkaanse lowlife in elkaar wordt geschopt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:08 schreef 24Fan het volgende:
Ik heb het idee dat er ook nog een etnisch gerelateerde dimensie aan deze wedstrijd zit.
Een soort diepgewortelde frustratie bij onze mocrovriendjes tegen de boze Hollanders. En nu kunnen ze letterlijk een soortgenoot een Hollands biggetje in elkaar laten rammen. Blijft een cultuurdingetje, lijkt het.
Als het een Japanner was, hadden we nu een wedstrijdje zo snel mogelijk een straat schoonvegen of prullebakken leegmaken ipv mensen in elkaar slaan.
Als Rico slim is dan laat hij wel zijn telefoon en portemonnee thuis. Blijft toch een Marokkaan héquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga met bier en chips genieten hoe er live een Marokkaanse lowlife in elkaar wordt geschopt.
Thanks. Ik hoop dat er geen jury aan te pas moet komen vanavond.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Doorgaans 10 punten voor een gewonnen ronde, 9 of minder voor een verloren ronde.
Weet niet of dat vandaag ook zo is.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als Rico slim is dan laat hij wel zijn telefoon en portemonnee thuis. Blijft toch een Marokkaan hé
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als Rico slim is dan laat hij wel zijn telefoon en portemonnee thuis. Blijft toch een Marokkaan hé
Ohja kut heb geen chips in huisquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga met bier en chips genieten hoe er live een Marokkaanse lowlife in elkaar wordt geschopt.
Ja nu mis je de Zweedse en Nederlandse handbaldamesquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:27 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Ohja kut heb geen chips in huis
ff naar de appie lopen
Nederland en Zweden nog wel, fuck.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja nu mis je de Zweedse en Nederlandse handbaldames
Volgens Ziggo 21:45.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:40 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Begint om 22:00 meteen Rico of komt eerst die andere Nederlander voor de wereldtitel?
Dit dus, de golden shower boy.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:45 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
En Badr is Ronaldo aan het kontneuken
Uurtje of elf pasquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:40 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Begint om 22:00 meteen Rico of komt eerst die andere Nederlander voor de wereldtitel?
Die gevechten zijn in volgorde he, maar ze kunnen max X tijd duren, dus die tijd trekken ze er 'in principe' voor uit, denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Staat er ergens een accuraat schema? Die andere gevechten boeien me niet
Oh het hele gebeuren moet nog beginnen? of zijn er al gevechten geweest?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die gevechten zijn in volgorde he, maar ze kunnen max X tijd duren, dus die tijd trekken ze er 'in principe' voor uit, denk ik.
Onder een afdakje want anders ziet allah hetquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Badr gaf Graham een kus. Ha gaaaay.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:50 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Oh het hele gebeuren moet nog beginnen? of zijn er al gevechten geweest?
Oh godverquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verhoeven/Hari is laatst en ze beginnen om 10 uur
Is dat zijn moeder?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:47 schreef Nerdslayer het volgende:
[ afbeelding ]
die goed ingeburgerde vrouw met snorretje neemt afscheid van haar zoon badr 'golden shower' hari
Ik moest keihard lachen.quote:
straf van allahquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen.![]()
![]()
Lijkt wel een lijk man.
Valt wel mee toch? Jammer van die hoofddoek alleen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen.![]()
![]()
Lijkt wel een lijk man.
Enigszins terecht als je naast zo'n psychopaat zit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:07 schreef Falco het volgende:
Die dude rechts schijt in zijn broeklasse. Bang dat die klappen krijgt van Badr
FF serieus. Ze ontkennen het allebei, maar zijn ze echt een stelletje of is het toch een bromance.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:45 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
En Badr is Ronaldo aan het kontneuken
ga weg racistquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:11 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
jij bent een kneus dat je allah aanbidt
allah is de Sjejtan
Eerst drie andere partijen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:13 schreef Spanky78 het volgende:
Is badr al terug naar zijn criminele vriendjes geslagen?
Er circuleren foto's waarop bij een zwembad Ronaldo heel romantisch in de armen ligt van Badr, waar Badr een klein stijfje niet kan onderdrukken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
FF serieus. Ze ontkennen het allebei, maar zijn ze echt een stelletje of is het toch een bromance.
Nee, het valt absoluut niet mee, wat een gedrocht.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:05 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Jammer van die hoofddoek alleen.
Dat is wel typisch ja maar het bewijst niks. Je weet zelf ook dat je een stijve kan hebben zonder dat je geil bent.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er circuleren foto's waarop bij een zwembad Ronaldo heel romantisch in de armen ligt van Badr, waar Badr een klein stijfje niet kan onderdrukken.
Goddomme man, leer Nederlands!quote:
Als er lekkere wijven zijn (en die waren er) zou ik sowieso niet een vent optillen bij dat zwembad. Sterker nog, waarom de neuk til je überhaupt een vent (op die manier) op?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:22 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Dat is wel typisch ja maar het bewijst niks. Je weet zelf ook dat je een stijve kan hebben zonder dat je geil bent.
Opmerkelijker vond ik het dat Ronaldo 4x per week naar Marokko vloog om bij Badr te zijn en daarmee zijn training verklootte. Dan is er iig meer aan de hand.
Je zit in de Efteling?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:27 schreef dimmak het volgende:
Wie heeft een goede stream voor mij? Ik zit in de efteling en heb allen internet.
Bosrijk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zit in de Efteling?
Welke atractie?
tranentrekkend.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik vind die foto van Badr met zijn moeder wel mooi eigenlijk. Ze lijken op elkaar en zijn moeder kijkt trots naar hem.
HAAAA!quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er circuleren foto's waarop bij een zwembad Ronaldo heel romantisch in de armen ligt van Badr, waar Badr een klein stijfje niet kan onderdrukken.
OOOH MY GOT.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:35 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Nog nooit gezien?
[ afbeelding ]
Voor 25,-quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:35 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Kan ik die webstrijd ergens op internet kijken?
Dus homos kan je niet discriminerenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:23 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Een ras is iets wat zich voortplant. Dat doen homo's niet.
Je ziet die dames op de achtergrond ook gewoon denken: "wat doen wij hier nog, die mannen hebben genoeg aan hun saampjes".quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:35 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Nog nooit gezien?
[ afbeelding ]
Racisme en discriminatie zijn niet persé hetzelfdequote:Op zaterdag 10 december 2016 22:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dus homos kan je niet discrimineren
natuurlijk kan dat wel. duhhquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dus homos kan je niet discrimineren
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je ziet die dames op de achtergrond ook gewoon denken: "wat doen wij hier nog, die mannen hebben genoeg aan hun saampjes".
ja et is goed.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:39 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Racisme en discriminatie zijn niet persé hetzelfde
nee man....hij gaat verliezen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
kkk badr zal wel winnen.
zn laatste match ooit
welk planeet?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:39 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Racisme en discriminatie zijn niet persé hetzelfde
ja idd dames. ff bij de les blijven he.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Jongens ff ontopic. Er gaat zometeen een mocro neergeklapt worden.
Waar komt jouw obsessie met Jantje vandaan eigenlijk? Een goede inschuivende middenvelder, doch geen wereldtop immers..quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
kkk badr zal wel winnen.
zn laatste match ooit
Neequote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef Anthonie24 het volgende:
ik vind dat de gene die een stream heeft gevonden er hier een linkje van moet plaatsen.
Heb je ook een Nederlandse stream?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:54 schreef PSVCL het volgende:
http://www.stream2watch.c(...)yadia-tv-live-stream
En offline...quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:57 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Alleen niet de beste kwaliteit.
nee. Rico heeft een betere techniek. toevallig zag ik dat vandaag op youtube. badr hari maakt geen schijn van kans.quote:
hiernaquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:06 schreef vigen98 het volgende:
eey waar blijft het echte gevecht? zou toch om 11 beginnen?
quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:13 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Zelfs badr adverteert pedofilie:
[ afbeelding ]
Dit slaat nergens opquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:13 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Zelfs badr adverteert pedofilie:
[ afbeelding ]
Bij professor Barabas thuis.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:27 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Waar kijk jij dan? bij mij moest dat nog gebeuren..
http://www.stream2watch.c(...)yadia-tv-live-streamquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:27 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Waar kijk jij dan? bij mij moest dat nog gebeuren..
Ben ik ook bang voor.quote:
Mwah niet bang want het boeit me echt niet maar Rico gaat niet winnen hij gaat neer. Badr veel meer ervaring.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:40 schreef Deshain het volgende:
[..]
Als je bang bent heb je al verloren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |