Ben ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:40 schreef opgebaarde het volgende:
PSVCL. Aangezien je bijzonder zeker bent van je zaak dat Badr wel even wint. Durft je consequenties aan te gaan als het tegenovergestelde gebeurt?
Oeps dacht de originele OP van jou was.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben ik niet.
Heb eerder al gezegd dat Rico de favoriet is ,Badr heeft jaren stilgestaan terwijl Rico zijn partijtjes gewoon vocht.
nais, bier en chips uit de kast.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nais, bier en chips uit de kast.
Piemel in de hand.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:36 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Neem aan van wel. Mensen tunen in voor hem.
Maar Rico zal wel 10x beter betaald worden dan zijn normale partijen (schat dat dat rond de 5k, 10k is).
Ligt ook aan de PVV's en de share die beide vechters erin hebben
Ppv's dusquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:26 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Pay per views
Alhoewel dat niet in hoofdletter moest
wtf, Badr is een arrogante zak. Die gozer heeft niets bereikt in z'n carričre, behalve een vervolging voor het in elkaar slaan van een miljonair.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:31 schreef PSVCL het volgende:
Wat een grote bek heeft die RIco, arrogant mannetje is het ..
Kan niet wachten totdat Badr hem ff helemaal sloopt.
[ afbeelding ]
Even serieus. Meen je dat echt? Ik dacht 23.00 uur? Ik heb nog een lezing voor mijn werk om 22.00 uur.quote:
Weten we nu welquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wtf, Badr is een arrogante zak. Die gozer heeft niets bereikt in z'n carričre, behalve een vervolging voor het in elkaar slaan van een miljonair.
Ja man 22:00quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Even serieus. Meen je dat echt? Ik dacht 23.00 uur? Ik heb nog een lezing voor mijn werk om 22.00 uur.
balen manquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Even serieus. Meen je dat echt? Ik dacht 23.00 uur? Ik heb nog een lezing voor mijn werk om 22.00 uur.
In het vorige topic stond dat de "Glory collision" om 22:00 uur zou beginnen. Rico - Badr is de vierde partij van die collision die om 22:00 uur start. Dus 23:00 uur zou niet onlogisch zijn.quote:
Zou kunnen idd..quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
In het vorige topic stond dat de "Glory collision" om 22:00 uur zou beginnen. Rico - Badr is de vierde partij van die collision die om 22:00 uur start. Dus 23:00 uur zou niet onlogisch zijn.
Nou nou uitgebluste spelers en ouwe lullen. Glaube Feitosa, Jerome le Banner, Karaev, Mushasi, Ray Sefo, Alistair Overeem, Remy Bonjasky, Ernesto Hoost en ik kan nog wel even doorgaan. Dit is toch even een andere lijstje dan wat jij opnoemt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Verhoeven won van Kharitonov, Gerges, Zimmerman, Saki, Aerts, Ghita...
Mooi lijstje, maar hoe lang zijn die zeges van the golden shower boy op deze heren geleden?quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:04 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Nou nou uitgebluste spelers en ouwe lullen. Glaube Feitosa, Jerome le Banner, Karaev, Mushasi, Ray Sefo, Alistair Overeem, Remy Bonjasky, Ernesto Hoost en ik kan nog wel even doorgaan. Dit is toch even een andere lijstje dan wat jij opnoemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |