WBO wereldtitel ook op het spel morgen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:43 schreef polderturk het volgende:
Morgenavond is er ook wereldkampioenschap boksen op tv. RTL7 zendt de wedstrijd van zwaargewicht en supertalent Anthony Joshua uit.
2 jaar ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:32 schreef heywoodu het volgende:
Hoe lang heeft Badr nou ook alweer in het gevang gezeten uiteindelijk? Best een tijdje toch?
Zou best kunnen ja. Wat zou het heerlijk zijn als hij zo tyfushard op z'n bakkes krijgtquote:
Na aftrek van het voorarrest van acht maanden, moet Hari in totaal nog zes maanden de gevangenis in. Ook moet hij zijn slachtoffers een schadevergoeding betalen, in totaal ongeveer 45.000 euro.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. Wat zou het heerlijk zijn als hij zo tyfushard op z'n bakkes krijgt
Wat staat die Harrie overdreven te sniffen. Zat er een blokje coke dwars?quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:23 schreef Manono het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Idd, hardheid geeft niet altijd de doorslag. Dus wie denk je, Badr?
Rico heeft wel een killer stare, 3:00
25 euro ppv op internet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:00 schreef SupportIceland het volgende:
Is dit enkel te zien op zigo (heb ik niet) of ook op het internet?
Als je wil geef ik je mijn ziggo inlog gegevens voor mijn account. Dan kan je op de horizon website kijken.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:00 schreef SupportIceland het volgende:
Is dit enkel te zien op zigo (heb ik niet) of ook op het internet?
En zit jij daarna met een nieuw abbonementquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als je wil geef ik je mijn ziggo inlog gegevens voor mijn account. Dan kan je op de horizon website kijken.
Ik denk ook dat Rico wint. Bonjaski kon Badr frustreren door zijn dekking gesloten te houden en veel lowkicks te geven. Hij heeft ook veel meer wedstrijdritme.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:34 schreef pmponer het volgende:
[..]
En zit jij daarna met een nieuw abbonement
Ik zie Rico dit winnen ring rust is een bitch
Mocht badr winnen, dan is het wat mij betreft een fluke
quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:57 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wat staat die Harrie overdreven te sniffen. Zat er een blokje coke dwars?
gewoon hype om zoveel mogelijk tickets te verkopen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:09 schreef aesop het volgende:
Afgaand op de stare down gaat Rico makkelijk winnen. Badr oogde ongemakkelijk, onzeker en bovendien wat vadsig. Ik heb er verder geen verstand van, maar ik vermoed dat Badr iets te opgefokt de ring in gaat en als Rico zo rustig blijft als ie vandaag overkwam lijkt het mij een zege voor Rico.
Precies, dat zie je ook terug bij MMAquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon hype om zoveel mogelijk tickets te verkopen.
9 maanden. Waarvan hij nog een jaartje moet maar daar wacht een laatste vonnis nog voor bij de hoge raad over een paar dagen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:32 schreef heywoodu het volgende:
Hoe lang heeft Badr nou ook alweer in het gevang gezeten uiteindelijk? Best een tijdje toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |