WBO wereldtitel ook op het spel morgen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:43 schreef polderturk het volgende:
Morgenavond is er ook wereldkampioenschap boksen op tv. RTL7 zendt de wedstrijd van zwaargewicht en supertalent Anthony Joshua uit.
2 jaar ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:32 schreef heywoodu het volgende:
Hoe lang heeft Badr nou ook alweer in het gevang gezeten uiteindelijk? Best een tijdje toch?
Zou best kunnen ja. Wat zou het heerlijk zijn als hij zo tyfushard op z'n bakkes krijgtquote:
Na aftrek van het voorarrest van acht maanden, moet Hari in totaal nog zes maanden de gevangenis in. Ook moet hij zijn slachtoffers een schadevergoeding betalen, in totaal ongeveer 45.000 euro.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. Wat zou het heerlijk zijn als hij zo tyfushard op z'n bakkes krijgt
Wat staat die Harrie overdreven te sniffen. Zat er een blokje coke dwars?quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:23 schreef Manono het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Idd, hardheid geeft niet altijd de doorslag. Dus wie denk je, Badr?
Rico heeft wel een killer stare, 3:00
25 euro ppv op internet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:00 schreef SupportIceland het volgende:
Is dit enkel te zien op zigo (heb ik niet) of ook op het internet?
Als je wil geef ik je mijn ziggo inlog gegevens voor mijn account. Dan kan je op de horizon website kijken.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:00 schreef SupportIceland het volgende:
Is dit enkel te zien op zigo (heb ik niet) of ook op het internet?
En zit jij daarna met een nieuw abbonementquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als je wil geef ik je mijn ziggo inlog gegevens voor mijn account. Dan kan je op de horizon website kijken.
Ik denk ook dat Rico wint. Bonjaski kon Badr frustreren door zijn dekking gesloten te houden en veel lowkicks te geven. Hij heeft ook veel meer wedstrijdritme.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:34 schreef pmponer het volgende:
[..]
En zit jij daarna met een nieuw abbonement
Ik zie Rico dit winnen ring rust is een bitch
Mocht badr winnen, dan is het wat mij betreft een fluke
quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:57 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wat staat die Harrie overdreven te sniffen. Zat er een blokje coke dwars?
gewoon hype om zoveel mogelijk tickets te verkopen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:09 schreef aesop het volgende:
Afgaand op de stare down gaat Rico makkelijk winnen. Badr oogde ongemakkelijk, onzeker en bovendien wat vadsig. Ik heb er verder geen verstand van, maar ik vermoed dat Badr iets te opgefokt de ring in gaat en als Rico zo rustig blijft als ie vandaag overkwam lijkt het mij een zege voor Rico.
Precies, dat zie je ook terug bij MMAquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon hype om zoveel mogelijk tickets te verkopen.
9 maanden. Waarvan hij nog een jaartje moet maar daar wacht een laatste vonnis nog voor bij de hoge raad over een paar dagen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:32 schreef heywoodu het volgende:
Hoe lang heeft Badr nou ook alweer in het gevang gezeten uiteindelijk? Best een tijdje toch?
Ik denk helaas dat het ook zo zal zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:37 schreef Kerftminister het volgende:
Badr Hari gaf toe geen gameplan te hebben en dat is natuurlijk uitermate dom tegen een extreem techniche vechter als Rico.
Ik denk dat Rico zich goed heeft voorbereid en dat hij de eerste ronde puur gaat counteren, jab gebruiken om zijn range te vinden en dan leg kicks geven. Badr Hari zal op een gegeven moment teveel gaan chasen en loopt dan óf tegen een volle counter op óf hij gaat gassen na de eerste ronde, waarna Rico rustig het tempo wat omhoog gooit en hem gaat pressuren. Ik denk Rico by unanimous decision 30-27, vrij comfortabel.
titel gevechten zijn altijd 5 ronden.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:37 schreef Kerftminister het volgende:
Badr Hari gaf toe geen gameplan te hebben en dat is natuurlijk uitermate dom tegen een extreem techniche vechter als Rico.
Ik denk dat Rico zich goed heeft voorbereid en dat hij de eerste ronde puur gaat counteren, jab gebruiken om zijn range te vinden en dan leg kicks geven. Badr Hari zal op een gegeven moment teveel gaan chasen en loopt dan óf tegen een volle counter op óf hij gaat gassen na de eerste ronde, waarna Rico rustig het tempo wat omhoog gooit en hem gaat pressuren. Ik denk Rico by unanimous decision 30-27, vrij comfortabel.
is niet voor de titel. Badr wil niet 5 rondes.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
titel gevechten zijn altijd 5 ronden.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk helaas dat het ook zo zal zijn.
Wat ik wel hoop is dat door dit evenement Glory wat meer op de kaart komt, en dat je dus dan weer een jaar afsluitend toeurnooi kan krijgen op basis van de K1 regels, dat was altijd groots
Klopt en dat wilde Badr nietquote:Op zaterdag 10 december 2016 12:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
titel gevechten zijn altijd 5 ronden.
In de K1 tijd was het ook altijd 3 ronden tenzij de wedstrijd onbeslist was. Dan kwam er nog een extra ronde.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klopt en dat wilde Badr nietDat bedoel ik dus met het gebrek aan gameplan, hij gokt puur op dat een explosie in de eerste ronde een finish moet opleveren, daarna is die gassed.
Dat Badr daar op gokt is duidelijk. Het gelul van zijn trainer dat hij fitter is dan Rico kan dus sowieso de prullenbak in. Badr gokt op zijn explosieve begin en dat zou voor hem best wel eens kunnen gaan werken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klopt en dat wilde Badr nietDat bedoel ik dus met het gebrek aan gameplan, hij gokt puur op dat een explosie in de eerste ronde een finish moet opleveren, daarna is die gassed.
Is nog een andere card eraan vast, met oa. Sittichai tegen Grigorian en Mosab Amrani tegen iemand waarvan de naam me ontgaan is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:34 schreef eight het volgende:
De complete fightcard:
Zwaargewicht headline gevecht: Rico Verhoeven vs. Badr Hari
Weltergewicht wereldtitelgevecht: Nieky Holzken (c) vs. Cedric Doumbe
Zwaargewichtco-headline gevecht: Ismael Londt vs. Jamal Ben Saddick
Super bantamgewicht Grand Prix finale gevecht: Semifinal A Winner vs. Semifinal B Winner
Als Badr er niet doorkomt is dat wat ik nog het meeste vrees, dat de kortsluiting in zijn kop weer voor domme dingen zorgt. Dat hij weer iemand onreglementair half invalide schopt zoals Bonjasky destijds.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:56 schreef Manono het volgende:
Badr wordt vast liever gediskwalificeerd dan dat hij verliest, al komt het op hetzelfde neer natuurlijk.
Hoost niet, is ook diplomatiek. Ff door de steenkolen heenbijten:quote:Op woensdag 7 december 2016 06:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Zeker als bonjasky, hoost en overeem hun geld op hari zetten..
wat een clusterfuckquote:Op zaterdag 10 december 2016 12:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hoezo, Badr is Marokkaan en vecht ook voor Marokko.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:07 schreef Fylax het volgende:
wel grappig dat de meeste nederlanders voor rico zijn en de meeste allochtonen voor badr
Er staat toch geen afkomst bij de de stemmen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:07 schreef Fylax het volgende:
wel grappig dat de meeste nederlanders voor rico zijn en de meeste allochtonen voor badr
bedoel gewoon op social media enzoquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:20 schreef Manono het volgende:
[..]
Er staat toch geen afkomst bij de de stemmen?
Is toch logisch. Typerend voor de maatschappij op dit moment.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
bedoel gewoon op social media enzo
Ahkquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
bedoel gewoon op social media enzo
Ga je meedoen vanavond?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:29 schreef Manono het volgende:
[..]
Ahk
Goed ik ga nu zelf maar ff naar de sportschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |