Zijn directe familie maar verder niemand denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:05 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zijner ook mensen hier die hier rouwig om zijn trouwens?
CloudFlare zelf waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:30 schreef Razor21 het volgende:
Als je het domein bekijkt bij SIDN zie je dat er gisteren een wijziging is geweest op het domein. Een dag na de moord.
Vraag me af wie dat Will en Sharon heeft bedacht? Staat bij domeinname servers van vlinderscrime:
will.ns.cloudflare.com
sharon.ns.cloudflare.com
Zou justitie nu niet achter de site zitten?
Nou ik vond hem wel een markant figuur en vond zijn website best van toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:05 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zijner ook mensen hier die hier rouwig om zijn trouwens?
Vandaag een traantje moeten laten? Of is er ongeloof en verslagenheid? Woede misschien?
Heel veel sterkte iig met dit enorme verlies, wie dan ook!
Ik vond het echt een beetje een redelijk zwakbegaafd overkomend figuur.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik vond hem wel een markant figuur en vond zijn website best van toegevoegde waarde.
Geen traantje maar toch wel jammer.
Wat verwacht je dan van een meeloop crimineel?quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik vond het echt een beetje een redelijk zwakbegaafd overkomend figuur.Ik las er soms ook wel eens wat; je kon er haast niet om heen als je ging speuren over misdaad... Maar belabberde teksten. Dacht echt altijd: dit is echt te hoog voor jou gegrepen, artikelen proberen te schrijven.
Hij kwam een dom over omdat hij stotterde en ADHD had. Hij was ook dyslectisch wat zijn teksten en vele schrijffouten verklaard.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik vond het echt een beetje een redelijk zwakbegaafd overkomend figuur.Ik las er soms ook wel eens wat; je kon er haast niet om heen als je ging speuren over misdaad... Maar belabberde teksten. Dacht echt altijd: dit is echt te hoog voor jou gegrepen, artikelen proberen te schrijven.
Hij stond waarschijnlijk op wel meer dodenlijstjes.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:28 schreef Sunri5e het volgende:
Bij RTLLN wordt er gemeld dat justitie hem afgelopen juli aangegeven had dat hij op een dodenlijst stond. Dan moeten ze toch ook een idee hebben wie hem daar op gezet heeft?
De eisen om te slagen voor het nieuwe inburgeringsexamen zijn strenger.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
daarom hebben ze dus geen ak gebruikt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:02 schreef Physsic het volgende:
Volgens de camerabeelden (volgens John van den Heuvel) liep Martin met die onbekende vriend naar buiten en gingen beiden in de auto zitten. Daarna kwam de schutter uit de bosjes gewandeld en schoot (door het raam van de auto heen) een aantal keer op Martin en verdwijnt weer. Vervolgens stapt de onbekende vriend uit de auto en wandelt rustig het terrein af.
Lijkt me niet echt prettig om in dezelfde auto te zitten op het moment dat iemand anders in de auto wordt beschoten.. Als de schutter naast de auto staat, dan zit je toch enigszins in de vuurlijn?
Vervolgens stapt deze heer uit en loopt weg in dezelfde richting van de dader...quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:02 schreef Physsic het volgende:
Volgens de camerabeelden (volgens John van den Heuvel) liep Martin met die onbekende vriend naar buiten en gingen beiden in de auto zitten. Daarna kwam de schutter uit de bosjes gewandeld en schoot (door het raam van de auto heen) een aantal keer op Martin en verdwijnt weer. Vervolgens stapt de onbekende vriend uit de auto en wandelt rustig het terrein af.
Lijkt me niet echt prettig om in dezelfde auto te zitten op het moment dat iemand anders in de auto wordt beschoten.. Als de schutter naast de auto staat, dan zit je toch enigszins in de vuurlijn?
Mwoah niet als je op tijd bukt of als er vanuit de voorkant word geschoten, voorlopig zet ik me geld op zuidamerikanen en het havenonderzoek, ik denk een Zuidamerikaanse hitman, er is geen uitgebrande auto gevonden, en kennelijk op korte termijn gepland.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:02 schreef Physsic het volgende:
Martin heeft over zo veel zaken gesproken dat het nogal een klus word. Koper26, Holleeder, Rotterdamse haven, Lucas Boom, etc.. Zelf denk ik het meest aan Rotterdamse haven, de anderen zullen bloedhekel aan Martin hebben gehad, maar niet het geld over om hem om te leggen. De Rotterdamse haven echter gaat 100en miljoenen om in drugsimport, en daar moet je niet mee bemoeien.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:28 schreef Sunri5e het volgende:
Bij RTLLN wordt er gemeld dat justitie hem afgelopen juli aangegeven had dat hij op een dodenlijst stond. Dan moeten ze toch ook een idee hebben wie hem daar op gezet heeft?
Een AK is een prima wapen, maar niet makkelijk te gebruiken. Het vergt best veel ervaring in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Glock, een AK heeft een enorme terugslag, zie je ook wel bij aanslagen dat ze bovenverdiepingen raken omdat ze geen idee hebben hoe zo een wapen werkt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:06 schreef HighVolume het volgende:
[..]
daarom hebben ze dus geen ak gebruikt.
Kunnen dus nog steeds de mocros zijn
Tenzij hij er bij betrokken was...quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vervolgens stapt deze heer uit en loopt weg in dezelfde richting van de dader...
tja dat moet je dan ook maar durven.
Voor hetzelfde geldt draait die zich nog even om want op een getuige zit niemand te wachten.
Raar hoor.
Klopt ja, bij de Staatslieden aanslag in 2012(?) zaten de kogelgaten in een kinderkamer.quote:Op zondag 11 december 2016 12:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een AK is een prima wapen, maar niet makkelijk te gebruiken. Het vergt best veel ervaring in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Glock, een AK heeft een enorme terugslag, zie je ook wel bij aanslagen dat ze bovenverdiepingen raken omdat ze geen idee hebben hoe zo een wapen werkt.
van een woonboot ja...quote:Op zondag 11 december 2016 12:42 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Klopt ja, bij de Staatslieden aanslag in 2012(?) zaten de kogelgaten in een kinderkamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |