Neerknallen kan altijd wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:12 schreef Onnoman het volgende:
Dat dit kan zeg..
we zagen dit van mijlen ver aankomen..
is hij nou gewoon te kort geschoten in beveiliging?
Als ik op iemand ga schieten vanuit een bosje kan geen een beveiliger kogels vangen met zijn handenquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:12 schreef Onnoman het volgende:
Dat dit kan zeg..
we zagen dit van mijlen ver aankomen..
is hij nou gewoon te kort geschoten in beveiliging?
is de dader gepakt dan?quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik op iemand ga schieten vanuit een bosje kan geen een beveiliger kogels vangen met zijn handen
Het valt me op dat hij in de aankondiging op zijn website de "misdaadbeschrijver" wordt genoemd en in dit artikel in de Telegraaf ookquote:Op vrijdag 9 december 2016 17:43 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wie er nu de berichten op zn site aan het plaatsen is..
Zijn kop is vrij herkenbaar.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:14 schreef Onnoman het volgende:
maar misschien heeft hij wel een nieuwe identiteit gekregen
Toevallig dacht ik daar net ook even aan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:14 schreef Onnoman het volgende:
maar misschien heeft hij wel een nieuwe identiteit gekregen
Idd ja.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Martin zat wat dichter bij het vuur letterlijk en figuurlijk.
Beveiliging was niet Martin zijn sterkste punt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:30 schreef Razor21 het volgende:
Als je het domein bekijkt bij SIDN zie je dat er gisteren een wijziging is geweest op het domein. Een dag na de moord.
Vraag me af wie dat Will en Sharon heeft bedacht? Staat bij domeinname servers van vlinderscrime:
will.ns.cloudflare.com
sharon.ns.cloudflare.com
Zou justitie nu niet achter de site zitten?
Ook niet van de politie.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beveiliging was niet Martin zijn sterkste punt.
Als je die vraag stelt omdat je je afvraagt waarom hij het heeft over een schutter die uit de bosjes komt:quote:
John van de Heuvel praat altijd zo. Peter ik de Vries praat lijzig en John praat hakkelend. Zo kruimelt het koekje.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:29 schreef Physsic het volgende:
Ik had wel het idee dat John van den Heuvel het een beetje zwaar had met zijn verhaal bij RTL, maar misschien praat hij altijd op die manier.
Daar ga ik wel van uit..quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:30 schreef Razor21 het volgende:
Als je het domein bekijkt bij SIDN zie je dat er gisteren een wijziging is geweest op het domein. Een dag na de moord.
Vraag me af wie dat Will en Sharon heeft bedacht? Staat bij domeinname servers van vlinderscrime:
will.ns.cloudflare.com
sharon.ns.cloudflare.com
Zou justitie nu niet achter de site zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |