GENOTquote:Op donderdag 8 december 2016 21:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jongens, leuk filmpje voor in de tussentijd.
GENOT
Madquote:Op donderdag 8 december 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
STOER HOOR VAN DIE JOODJES beetje vuurwerk in een vak met kinderen gooien
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Uefa MOET ajax voor 3 jaar verbannen uit Europa.
De gedachtegang van domme tokkiesquote:Op donderdag 8 december 2016 21:15 schreef franklop het volgende:
Ter vergelding van Standard gaan we onze eigen club naar de kloten helpen en mag je wss een paar wedstrijden niet meer mee, klasse hoor
willems.jpgquote:Op donderdag 8 december 2016 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kunnen ze die hooligans niet lekker naar Auswitsch sturen, kansloze tokkies
Ik proef een wat dieper liggende frustratiequote:Op donderdag 8 december 2016 21:15 schreef Pascalus het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat voor straffen de club hier voor krijgt
het zal vast minder zijn dan wat je krijgt voor een opblaasbanaan uiteraard
Heb die hele wedstrijd in mijn filmmap. Duurt meer dan twee uur inclusief onderbreking en verbijsterde beschouwing in de rust. Topvermaak.quote:
F-sidetokkies icm vak410 kneuzen oidquote:Op donderdag 8 december 2016 21:16 schreef Karina het volgende:
Waar zit het verstand van die gasten, sjezus.
KNJB heeft niks te zeggen,anders wel jaquote:Op donderdag 8 december 2016 21:16 schreef Elan het volgende:
Joden zullen er wel met een waarschuwing vanaf komen
Heb ik op mijn externe harde schijf. Héérlijk.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb die hele wedstrijd in mijn filmmap. Duurt meer dan twee uur inclusief onderbreking en verbijsterde beschouwing in de rust. Topvermaak.
Eens.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
Als de uefa enigszins geloofwaardig wil zijn moeten ze Ajax nu verbannen uit de UEFA cup
Hebben ze nietquote:Op donderdag 8 december 2016 21:16 schreef Karina het volgende:
Beter dit dan fonteinen slopen of muntjes gooien naar Roma'squote:Op donderdag 8 december 2016 21:16 schreef Elan het volgende:
Joden zullen er wel met een waarschuwing vanaf komen
In jouw kutquote:Op donderdag 8 december 2016 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik hanteer gewoon de UEFA logicaquote:Op donderdag 8 december 2016 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik proef een wat dieper liggende frustratie
Die maakt zijn wedstrijdjes in Jong, Bosz verwacht hem niet voor de winterquote:
Ah okequote:Op donderdag 8 december 2016 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag morgen spelen tegen Jong PSV
Nog niet 'Ajax 1 fit', maar wel 'Jong Ajax fit'quote:
Even ritme opdoenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die maakt zijn wedstrijdjes in Jong, Bosz verwacht hem niet voor de winter
Ik proef een nog dieper liggende frustratiequote:Op donderdag 8 december 2016 21:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik hanteer gewoon de UEFA logica
dezelfde logica die regelt dat twee clubs allebei met uittenues spelen als de scheids een kek kleurtje aan wil trekken weet je wel
Je bent in de war met F-side/410 producten van incestquote:Op donderdag 8 december 2016 21:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
En dan straks weer janken als er geen uitsupporters mee mogen, sukkels
Er is geen fontein gesloopt.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Beter dit dan fonteinen slopen of muntjes gooien naar Roma's
Ga je nu echt?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik hanteer gewoon de UEFA logica
dezelfde logica die regelt dat twee clubs allebei met uittenues spelen als de scheids een kek kleurtje aan wil trekken weet je wel
Ja bushokjes in elkaar schoppen, maar goed zijn gewoon idioten geen fans, vind ik.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Hebben ze niet
Vaak genoeg buiten het stadion gezien. Elkaar achterna gaan met kapotte bierflesjes enzo
Genot hé.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geniet op dit moment van Edwin van de Sar die zichzelf voor lul zet.
Hij zei ook nog 'als club zijnde' in zijn speech.
Mensen bekogelen met vuurwerk is inderdaad een stuk onschuldiger dan een fontein stuk makenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Beter dit dan fonteinen slopen of muntjes gooien naar Roma's
Eensquote:Op donderdag 8 december 2016 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Uefa MOET ajax voor 3 jaar verbannen uit Europa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plots AZ & Feyenoord.
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Fener geen enkele kans meer gecreëerd na de 25e minuut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plots AZ & Feyenoord.
Vorige week nog van een dronken Engelsman, recht voor de deur...quote:
Het kan ook Stijn zijn die at random een nietszeggende Engelse term bezigde.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Vorige week nog van een dronken Engelsman, recht voor de deur...
Moet eerst even zn naam achterhalen zodat ik kan googlenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:21 schreef luckass het volgende:
[..]
zit je weer met een bobbel in je broekje
Rusnak heeft concurrentie dusquote:Op donderdag 8 december 2016 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet eerst even zn naam achterhalen zodat ik kan googlen
Uitstekende mindsetquote:Op donderdag 8 december 2016 21:21 schreef franklop het volgende:
Ik versta hele tijd Stompé bij die linksbuiten.
Terecht na die wanprestatie.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Rusnak heeft concurrentie dus
Nee die staat wel eenzaam bovenaanquote:Op donderdag 8 december 2016 21:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Rusnak heeft concurrentie dus
ik ookquote:Op donderdag 8 december 2016 21:21 schreef franklop het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:21 schreef franklop het volgende:
hoe spreek ik dat uit?quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vuurwerk is sowieso pure kanker natuurlijk
Lekker verbieden, ook met oud en nieuw. Alleen georganiseerd met mensen die ermee om kunnen gaan.
Lekker verbieden, ook met oud en nieuw. Alleen georganiseerd met mensen die ermee om kunnen gaan.
Groenlinks mindset dit.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik steek zelf al jaren geen vuurwerk meer af maar deze postquote:Op donderdag 8 december 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan maar.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Groenlinks mindset dit.
Affreus.
eens.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat iedereen maar afsteken, dan ga ik een biertje extra drinkenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ik steek zelf al jaren geen vuurwerk meer af maar deze post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze post gaf mij ook kanker.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gayquote:Op donderdag 8 december 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goed argument.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ik steek zelf al jaren geen vuurwerk meer af maar deze post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vuurwerk is voor de onderkant van de samenleving.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
JRgod
Waarom moeten we allemaal zelf als paupers vuurwerk af willen steken?
Buiten mezelf, wie is er hier verder een Feyenoord tokkie die erop reageerde?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:24 schreef skysherrif het volgende:
Ook precies de Feyenoord tokkies die die postvinden.
Mooi
Ook zielig voor je kad al dat vuurwerk de hele dagquote:Op donderdag 8 december 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso georganiseerd vuurwerk is veel mooier
Was ook totaal niet nodig. Als Feyenoord de 1-1 had gemaakt had Fener heel eventjes aangezet en was het 1-2 geweest. Eigenlijk wel logisch dat Feyenoord het al vrij snel opgaf.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fener geen enkele kans meer gecreëerd na de 25e minuut.
Enige mensen die ze het moeten verbieden (en 3 jaar opsluiten) zijn diegenen die vuurwerk expres naar dieren gooien/afschietenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed argument.
Mensen kunnen er niet mee omgaan en komen elk jaar ongelukken van (vaak tegen mensen die het zelf niet eens afsteken)
En die uitkeringfamilies die het hele jaar sparen om met oud en nieuw in een recordtempo er 1000 euro doorheen te fikken.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed argument.
Mensen kunnen er niet mee omgaan en komen elk jaar ongelukken van (vaak tegen mensen die het zelf niet eens afsteken)
Niet te vergeten mensen die het gebruiken om dieren te mishandelen.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook zielig voor je kad al dat vuurwerk de hele dag
hoe denkt Enschede eroverquote:Op donderdag 8 december 2016 21:26 schreef Ties02 het volgende:
Yes een vuurwerk discussie in het live topic
Je lijkt me de aangewezen persoon om dat in goede banen te leiden.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:26 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig is dat wel een stuk minder sinds het overdag niet meer mag.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook zielig voor je kad al dat vuurwerk de hele dag
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:26 schreef Ties02 het volgende:
Oh mag dat niet meer?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Gelukkig is dat wel een stuk minder sinds het overdag niet meer mag.
Zo'n Romeinse kaars in je reet is genot hoor Hansquote:Op donderdag 8 december 2016 21:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Enige mensen die ze het moeten verbieden (en 3 jaar opsluiten) zijn diegenen die vuurwerk expres naar dieren gooien/afschieten
Zwarte piet is geen racisme!quote:Op donderdag 8 december 2016 21:26 schreef Ties02 het volgende:
Trumpgodquote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Trump jongens?
3.2/10quote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef NoNickOne het volgende:
Hopen jullie ook dat er nog een keer vuurwerk komt en alles uit te klauwen loopt?
en dan komt sarretje het veld op en zegt ie kappen met deze sjitquote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef NoNickOne het volgende:
Hopen jullie ook dat er nog een keer vuurwerk komt en alles uit te klauwen loopt?
godquote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is volgens mij gewijzigd naar 18:00quote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh mag dat niet meer?
Dacht altijd vanaf 10:00
Ik hoop dat die mensen die dat gegooid hebben zichzelf opblazen.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef NoNickOne het volgende:
31 december vanaf 18.00 uur tot 02.00 uur op 1 januariquote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh mag dat niet meer?
Dacht altijd vanaf 10:00
Hoop dat het escaleert uit de pan.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef NoNickOne het volgende:
Ivanka? of Barronquote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vind jij ervan dat Pokémon Theme in de top2000 staat?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier halen ze me wel nog uit mijn standaard pre-zuipmiddagslaap om 09.00u ofzoquote:Op donderdag 8 december 2016 21:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Is volgens mij gewijzigd naar 18:00
Feyenoord- en ADO-fans vinden deze post niet leuk.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Vuurwerk is voor de onderkant van de samenleving.
Zo.
In de kuip deden ze beter hun best toen ja, dit was matigquote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef NoNickOne het volgende:
snikkende stem allesquote:Op donderdag 8 december 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en dan komt sarretje het veld op en zegt ie kappen met deze sjit
Discussie hier over vuurwerk is leukerquote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en dan komt sarretje het veld op en zegt ie kappen met deze sjit
totaal overbodig, maar ja het klootjesvolk bepaalt hequote:Op donderdag 8 december 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat Pokémon Theme in de top2000 staat?
Schrijf er maar een weblog over.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het kut dat het tegenwoordig pas vanaf 18.00 mag.
Dan heb ik er veel meer last van.
Wij moeten een hutje op de hei boekenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Hier halen ze me wel nog uit mijn standaard pre-zuipmiddagslaap om 09.00u ofzo
Ja jammer, in jong ajax combineert ie normaal gezien lekker mee.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:28 schreef franske19 het volgende:
[..]
Gast doet allemaal veel te geforceerd.
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Weblogquote:Op donderdag 8 december 2016 21:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schrijf er maar een weblog over.
Goeie zaak dit.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
31 december vanaf 18.00 uur tot 02.00 uur op 1 januari
Oh beterquote:Op donderdag 8 december 2016 21:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Is volgens mij gewijzigd naar 18:00
Schitterend nummerquote:Op donderdag 8 december 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Stijn is druk aan het modereren in het Feyenoord topic.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:30 schreef luckass het volgende:
Er wordt weinig gemodereerd, heerlijk avondje
een publieksprijs is voor het publiekquote:Op donderdag 8 december 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
totaal overbodig, maar ja het klootjesvolk bepaalt he
Mensen die zich daar niet aan houden lekker laten prikkenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Oh beter
Niet dat mensen zich daaraan houden maar goed
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dat geen goal was neem ik een ajax UI.
Veel plezier, want het was geen goal. Staat nog 0-0.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nuance: hij LEEK er toch echt in te zittenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kun je nooit zien van die hoek.
Waar is je Ajax ui?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vast weer een millimeter verschil of zo. Afgelopen zondag bij BOU-LIV.
#Genot
[ afbeelding ]
ik ben blij dat jij ook nog moest lachen anders was ik de enigequote:
Scheelt nog veel want de bal moet voor de helft over de lijn zijn hè.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vast weer een millimeter verschil of zo. Afgelopen zondag bij BOU-LIV.
#Genot
[ afbeelding ]
Ik heb nog altijd geen bewijs dat het geen goal was.quote:
Oké, jij doet niet meer mee voor de rest van de dag. In een hoekje.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Scheelt nog veel want de bal moet voor de helft over de lijn zijn hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |