SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
We duimen vanaf nu voor Del Shannon, The Knack en XTC."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Lekker voor die vervelende Mexicanobakker haha.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:16 schreef Ferdo het volgende:
Pokémon ook geprolongeerd. Was te verwachten.
Die kans lijkt me idd aannemelijker dan die blowjob bij Cohenquote:Op woensdag 7 december 2016 23:17 schreef peaceman het volgende:
Dat Janis twee nieuwe noteringen heeft, komt wellicht door die documentaire.
Zouden ze het deze keer in het PDF ook leeglaten?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:16 schreef Ferdo het volgende:
Pokémon ook geprolongeerd. Was te verwachten.
Misschien met een zwart balkje of een minuut stilte vooraf.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zouden ze het deze keer in het PDF ook leeglaten?
12 nummers van Muse is inderdaad teveel.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:28 schreef Jovatov het volgende:
Nog vier nummers van Muse erbij. Sing for Absolution/Madness/Time Is Running Out en Undisclosed Desires.
Dat brengt het totaal op 12 Muse-nummers! Alleen wel erg jammer dat Citizen Erased/Stockholm Syndrome/Hysteria er dan weer niet tussen zitten, onder fans toch wel de favoriete nummers.
Wel fantastisch dat Arcade Fire in de lijst is gekomen
Radio 2 heeft in de afgelopen jaren echt wel een enorme sprong vooruit gemaakt in de lijst qua diversiteit. Natuurlijk hebben daar ook nummers voor moeten wijken en is er altijd wel wat om over te zeiken, maar ik denk dat het weer een mooie lijst wordt dit jaar!
Beetje teveel Muse.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:28 schreef Jovatov het volgende:
Nog vier nummers van Muse erbij. Sing for Absolution/Madness/Time Is Running Out en Undisclosed Desires.
Dat brengt het totaal op 12 Muse-nummers! Alleen wel erg jammer dat Citizen Erased/Stockholm Syndrome/Hysteria er dan weer niet tussen zitten, onder fans toch wel de favoriete nummers.
Radio 2 heeft in de afgelopen jaren echt wel een enorme sprong vooruit gemaakt in de lijst qua diversiteit. Natuurlijk hebben daar ook nummers voor moeten wijken en is er altijd wel wat om over te zeiken, maar ik denk dat het weer een mooie lijst wordt dit jaar!
Dan had Chelsea Hotel #2 erbij moeten komenquote:Op woensdag 7 december 2016 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Janis Joplin verdubbelt haar noteringen. Try just a little bit harder en Cry baby erbij
(Leonard Cohen-effect?)
Ik vind het vooral het jammer dat het zoveelste nummer van zo'n band ten koste gaat van een enige notering van een andere artiest. Ik heb zelf liever een grote diversiteit aan artiesten in de lijst.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
12 nummers van Muse is inderdaad teveel.
dat, maar ook verhoudingen die totaal scheef gaan. Betere bands dan Muse die dan slechts een paar noteringen hebben.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral het jammer dat het zoveelste nummer van zo'n band ten koste gaat van een enige notering van een andere artiest. Ik heb zelf liever een grote diversiteit aan artiesten in de lijst.
Van die nieuwe nummers van Muse is alleen Time Is Running Out goed.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:28 schreef Jovatov het volgende:
Alle nummers uit mijn stemlijst die vorig jaar in de top 1000 stonden controleer ik niet eensquote:Op woensdag 7 december 2016 23:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou ja zeg, Comfortably Numb staat er ook in! Wat een verrassing!
fanclub actie wellicht?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Madness.Dat is niet eens muziek.
Dit vind ik dan wel weer goed trouwens.quote:
Ook slim.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Alle nummers uit mijn stemlijst die vorig jaar in de top 1000 stonden controleer ik niet eens
Ze hebben wel buitenproportioneel veel fans, dus dat zou kunnen.quote:
Maar onder de fans zijn nummers als Citizen Erased en Hysteria toch echt vele malen populairder dan Madness en Sing For Absolution. Maar goed, die eerstegenoemde stonden niet in de keuzelijst...quote:Op woensdag 7 december 2016 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben wel buitenproportioneel veel fans, dus dat zou kunnen.
nope, helaas niet. In dit geval is het nog een hele troost dat het best een lekker nummer is.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoe kan dit dan? Hoorden de nummers niet minimaal een jaar oud te zijn?
Zijn objectief gezien ook een stuk betere nummers.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Maar onder de fans zijn nummers als Citizen Erased en Hysteria toch echt vele malen populairder dan Madness en Sing For Absolution. Maar goed, die eerstegenoemde stonden niet in de keuzelijst...
Raakte vorig jaar nogal geďrriteerd van al die Adele nummers.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
nope, helaas niet. In dit geval is het nog een hele troost dat het best een lekker nummer is.
en terechtquote:Op woensdag 7 december 2016 23:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Raakte vorig jaar nogal geďrriteerd van al die Adele nummers.
Omdat ze dik is zeker?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan haar muziek. Ze lijkt mij wel een gezellige vrouw.
en ze heeft wel een goede stem.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ze praat wel heel veel. Heb ik gehoord.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wablief, RR?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze dik is zeker?
Dat zeker, maar het zijn zulke zeiknummers.quote:
Oei. Dat kan gezellig zijn, maar ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze praat wel heel veel. Heb ik gehoord.
Ik had op New Born en Hysteria gestemd, maar helaasquote:Op woensdag 7 december 2016 23:28 schreef Jovatov het volgende:
Die stond er al in! Wel vet natuurlijk.quote:
Zo heette de band toen ook nogquote:Op woensdag 7 december 2016 23:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Yes!Wel raar dat Radio 2 de band Gorky noemt terwijl het Gorki is.
Ik heb op Atlantis gestemd, fijn dat ie weer terug is. Ook Daydream Believer gered voordat ie eruit zou vallen.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel zeer opvallend (en mooi) dat Atlantis en ballroom blitz dan toch terugkeren. Dat heb ik liever dan een anak of elephant song.
En terechtquote:Op woensdag 7 december 2016 23:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Slow Song van Joe Jackson er ook in
Liever Hendrik Haverkampquote:Op woensdag 7 december 2016 23:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://www.staatieindetop2000.nl/normaal/alie
quote:Op donderdag 8 december 2016 08:43 schreef Homdeck het volgende:
Godver, Celluloid Heroes en Days zijn beide uit de lijst. Leuk hoor die diversiteit en 12 keer Muse, maar doe dat dan ten koste van kutnummers
Lola 2x, waterloo sunset, sunny afternoon en you really got mequote:Op donderdag 8 december 2016 08:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Alleen Lola en waterloo sunset nog maar dan?
Precies, en niet ipv unieke klassiekers. De hair-medley, toch het ultieme flowerpower genot, ligt er ook uitquote:Op donderdag 8 december 2016 08:43 schreef Homdeck het volgende:
Godver, Celluloid Heroes en Days zijn beide uit de lijst. Leuk hoor die diversiteit en 12 keer Muse, maar doe dat dan ten koste van kutnummers
Geen Gold dus, die had ik ook wel verwacht.quote:Op donderdag 8 december 2016 09:09 schreef laxus13 het volgende:
Prince – Alphabet Street
Prince – Controversy
Prince – Diamonds And Pearls
Prince – I Could Never Take The Place Of Your Man
Prince – If I Was Your Girlfriend
Prince – The Cross
Prince – Most Beautiful Girl In The World (re-entry)
En dan was ik nog Little Red Corvette vergetenquote:Op donderdag 8 december 2016 09:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Geen Gold dus, die had ik ook wel verwacht.
Ik had nog wel op celluloid Heroes gestemd, daar ik om niet weer een copy past lijstje van vorig jaar te maken alleen jaren 70 nummers heb gekozen dit keer.quote:Op donderdag 8 december 2016 08:43 schreef Homdeck het volgende:
Wtf, voor mij het beste nummer van The Kinksquote:Op donderdag 8 december 2016 08:43 schreef Homdeck het volgende:
Vooral met de Prince nummers ben ik blijquote:Op donderdag 8 december 2016 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, mooie ode aan beiden maar ik vind bijna al die liedjes wel overbodig
Oh well het zijn wel liedjes die aan de sfeer van de lijst bijdragen
Nog maar 1 Jan Smit (als de morgen is gekomen), dus dat is positiefquote:Op donderdag 8 december 2016 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laura is er uit en afscheid ook
Om maar wat positieve dingen te roepen
Our House staat er dan weer wel voor het eerst in.quote:Op donderdag 8 december 2016 09:23 schreef TheArt het volgende:
Embarrassment van Madness er ook uit.
Oh well staat er ook inquote:Op donderdag 8 december 2016 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, mooie ode aan beiden maar ik vind bijna al die liedjes wel overbodig
Oh well het zijn wel liedjes die aan de sfeer van de lijst bijdragen
Die stond er al jaren in, al vind ik almost cut my hair beterquote:Op donderdag 8 december 2016 09:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Our House staat er dan weer wel voor het eerst in.
quote:Op donderdag 8 december 2016 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laura is er uit en afscheid ook
Om maar wat positieve dingen te roepen
Edit: butterfly kisses ook
Dankzij Divorce wellicht. Al had ik hem dan vorig jaar verwachtquote:Op donderdag 8 december 2016 09:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Our House staat er dan weer wel voor het eerst in.
Toch niet met dat sound of silence ding toch toch toch Sowieso Disturbedquote:Op donderdag 8 december 2016 09:28 schreef peaceman het volgende:
Disturbed heeft het gewoon gehaald. Mensen die daar op stemmen uitzetten svp!
quote:Op donderdag 8 december 2016 09:28 schreef peaceman het volgende:
Disturbed heeft het gewoon gehaald. Mensen die daar op stemmen uitzetten svp!
Ken de rest nietquote:
Evenmin als op Buddy Holly, Gene Vincent, Joni Mitchell, Undertones, Big Star, The Knack, The Troggs, The Shirts, Eddy Cochran, etc. etc.quote:Op donderdag 8 december 2016 09:27 schreef pipster het volgende:
Mmm stemmen op de Modern Lovers had ook al geen zin kennelijk.
Ik ook over het algemeen niet, maar wat ikw el nog verder heb gehoord maakt het ontwijken van deze band meer dan de moeite waard.quote:
echt een schande! S&G draaien zich om in hun graf!quote:
Corvettequote:Op woensdag 7 december 2016 23:27 schreef laxus13 het volgende:
Zo zeg aantal geweldige nummers in de lijst.
Ook mooi dat Prince een groot aantal nummers erbij krijgt:
Little Red Corvette
If I Was Your Girlfriend
Diamond and Pearl
Cross
Alphabet Street
Controversy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |