Zo heette de band toen ook nogquote:Op woensdag 7 december 2016 23:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Yes!Wel raar dat Radio 2 de band Gorky noemt terwijl het Gorki is.
Ik heb op Atlantis gestemd, fijn dat ie weer terug is. Ook Daydream Believer gered voordat ie eruit zou vallen.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel zeer opvallend (en mooi) dat Atlantis en ballroom blitz dan toch terugkeren. Dat heb ik liever dan een anak of elephant song.
En terechtquote:Op woensdag 7 december 2016 23:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Slow Song van Joe Jackson er ook in
Liever Hendrik Haverkampquote:Op woensdag 7 december 2016 23:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://www.staatieindetop2000.nl/normaal/alie
quote:Op donderdag 8 december 2016 08:43 schreef Homdeck het volgende:
Godver, Celluloid Heroes en Days zijn beide uit de lijst. Leuk hoor die diversiteit en 12 keer Muse, maar doe dat dan ten koste van kutnummers
Lola 2x, waterloo sunset, sunny afternoon en you really got mequote:Op donderdag 8 december 2016 08:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Alleen Lola en waterloo sunset nog maar dan?
Precies, en niet ipv unieke klassiekers. De hair-medley, toch het ultieme flowerpower genot, ligt er ook uitquote:Op donderdag 8 december 2016 08:43 schreef Homdeck het volgende:
Godver, Celluloid Heroes en Days zijn beide uit de lijst. Leuk hoor die diversiteit en 12 keer Muse, maar doe dat dan ten koste van kutnummers
Geen Gold dus, die had ik ook wel verwacht.quote:Op donderdag 8 december 2016 09:09 schreef laxus13 het volgende:
Prince – Alphabet Street
Prince – Controversy
Prince – Diamonds And Pearls
Prince – I Could Never Take The Place Of Your Man
Prince – If I Was Your Girlfriend
Prince – The Cross
Prince – Most Beautiful Girl In The World (re-entry)
En dan was ik nog Little Red Corvette vergetenquote:Op donderdag 8 december 2016 09:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Geen Gold dus, die had ik ook wel verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |