Ik had nog wel op celluloid Heroes gestemd, daar ik om niet weer een copy past lijstje van vorig jaar te maken alleen jaren 70 nummers heb gekozen dit keer.quote:Op donderdag 8 december 2016 08:43 schreef Homdeck het volgende:
Godver, Celluloid Heroes en Days zijn beide uit de lijst. Leuk hoor die diversiteit en 12 keer Muse, maar doe dat dan ten koste van kutnummers
Wtf, voor mij het beste nummer van The Kinksquote:Op donderdag 8 december 2016 08:43 schreef Homdeck het volgende:
Godver, Celluloid Heroes en Days zijn beide uit de lijst. Leuk hoor die diversiteit en 12 keer Muse, maar doe dat dan ten koste van kutnummers
Vooral met de Prince nummers ben ik blijquote:Op donderdag 8 december 2016 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, mooie ode aan beiden maar ik vind bijna al die liedjes wel overbodig
Oh well het zijn wel liedjes die aan de sfeer van de lijst bijdragen
Nog maar 1 Jan Smit (als de morgen is gekomen), dus dat is positiefquote:Op donderdag 8 december 2016 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laura is er uit en afscheid ook
Om maar wat positieve dingen te roepen
Our House staat er dan weer wel voor het eerst in.quote:Op donderdag 8 december 2016 09:23 schreef TheArt het volgende:
Embarrassment van Madness er ook uit.
Oh well staat er ook inquote:Op donderdag 8 december 2016 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, mooie ode aan beiden maar ik vind bijna al die liedjes wel overbodig
Oh well het zijn wel liedjes die aan de sfeer van de lijst bijdragen
Die stond er al jaren in, al vind ik almost cut my hair beterquote:Op donderdag 8 december 2016 09:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Our House staat er dan weer wel voor het eerst in.
quote:Op donderdag 8 december 2016 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laura is er uit en afscheid ook
Om maar wat positieve dingen te roepen
Edit: butterfly kisses ook
Dankzij Divorce wellicht. Al had ik hem dan vorig jaar verwachtquote:Op donderdag 8 december 2016 09:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Our House staat er dan weer wel voor het eerst in.
Toch niet met dat sound of silence ding toch toch toch Sowieso Disturbedquote:Op donderdag 8 december 2016 09:28 schreef peaceman het volgende:
Disturbed heeft het gewoon gehaald. Mensen die daar op stemmen uitzetten svp!
quote:Op donderdag 8 december 2016 09:28 schreef peaceman het volgende:
Disturbed heeft het gewoon gehaald. Mensen die daar op stemmen uitzetten svp!
Ken de rest nietquote:
Evenmin als op Buddy Holly, Gene Vincent, Joni Mitchell, Undertones, Big Star, The Knack, The Troggs, The Shirts, Eddy Cochran, etc. etc.quote:Op donderdag 8 december 2016 09:27 schreef pipster het volgende:
Mmm stemmen op de Modern Lovers had ook al geen zin kennelijk.
Ik ook over het algemeen niet, maar wat ikw el nog verder heb gehoord maakt het ontwijken van deze band meer dan de moeite waard.quote:
echt een schande! S&G draaien zich om in hun graf!quote:
Corvettequote:Op woensdag 7 december 2016 23:27 schreef laxus13 het volgende:
Zo zeg aantal geweldige nummers in de lijst.
Ook mooi dat Prince een groot aantal nummers erbij krijgt:
Little Red Corvette
If I Was Your Girlfriend
Diamond and Pearl
Cross
Alphabet Street
Controversy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |