SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
silence is goldenquote:Op woensdag 7 december 2016 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vraag me af waar die ene eenzame naar zit te luistern nu?
avondje rust is voor mij ook wel eens goedquote:Op woensdag 7 december 2016 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier niet, heb de Mad Prof opgezet.
naar het geruis van de zeequote:Op woensdag 7 december 2016 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vraag me af waar die ene eenzame naar zit te luistern nu?
stampenquote:Op woensdag 7 december 2016 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoppa
22:25 - 00:00 DJ PP gooit nog wat online
owwquote:Op woensdag 7 december 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee na die stilte beetje rustig aan.
dnb wel tochquote:Op woensdag 7 december 2016 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben sowieso niet van de hardcore.
ik vind alles wel lekker.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Punk heb ik weer wel, maar bijv. metal en gabberspul boeit me weinig.
HALLO JE CAPS STAAT AANquote:Op woensdag 7 december 2016 23:02 schreef LompeHork het volgende:
JA HALLO IK LEES OVERAL SPAM OVER RADIO49 WAT IS DEZE RADIOSTATION IK BEN NIEUW.
Hallo Hork.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:02 schreef LompeHork het volgende:
JA HALLO IK LEES OVERAL SPAM OVER RADIO49 WAT IS DEZE RADIOSTATION IK BEN NIEUW.
Nix top tig, gewoon onbekende shit.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Há Piet, lekker nummertje weer deze.
Nouja, de Top 2000 is hier in huize Hork wel een beetje traditie, maar als ik hier luister dan is het wel fijn als er wat onbekendere muziek wordt gedraaid.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nix top tig, gewoon onbekende shit.
wat was je lijstquote:Op woensdag 7 december 2016 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, de Top 2000 is hier in huize Hork wel een beetje traditie, maar als ik hier luister dan is het wel fijn als er wat onbekendere muziek wordt gedraaid.
Mij hoor je niet klagen dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij jou dan?![]()
quote:Op woensdag 7 december 2016 23:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]hoe doe je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij jou dan?
Val al snel in slaap bij die top 2000.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, de Top 2000 is hier in huize Hork wel een beetje traditie, maar als ik hier luister dan is het wel fijn als er wat onbekendere muziek wordt gedraaid.
Mij hoor je niet klagen dus
Screenshotten via een imgur-plugin. Even zoeken op "imgur Extension by Metronomik"quote:
Hotel California, Stairway to heaven, Bohemian rhapsody...quote:Op woensdag 7 december 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Val al snel in slaap bij die top 2000.
[..]geen nick cave?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij jou dan?
heb laatst zijn film gezien. met mijn papheftig wel.
Bij de topnummers wel ja. Dingen als Procol Harem en Hocus Pocus vind ik nog steeds tof.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Val al snel in slaap bij die top 2000.
bohemian moet ik eigenlijk nog luisteren om mijn speakers te testenquote:Op woensdag 7 december 2016 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hotel California, Stairway to heaven, Bohemian rhapsody...
Bij mij eerder half december. Al die verplichte gezelligheid.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Elk jaar na Sinterklaas. Duurt tot de 27e.
Prima nummers hoor maar te vaak gehoord, dat is nadeel van ouder worden.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ben helaas geen fan van z'n werkquote:Op woensdag 7 december 2016 23:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen nick cave?
heb laatst zijn film gezien. met mijn papheftig wel.
quote:Op woensdag 7 december 2016 23:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
bohemian moet ik eigenlijk nog luisteren om mijn speakers te testen
GODVERDOMME sexything Dat kan toch niet! 3 nummers van bowie staan op mij crematielijst.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Screenshotten via een imgur-plugin. Even zoeken op "imgur Extension by Metronomik"
Nette lijst heb je trouwens (ik was er voor de edit) Bowie gewoon gans vergeten, best slecht
Had minstens Comfortably Numb met David Gilmour wel kunnen doen jaquote:Op woensdag 7 december 2016 23:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
GODVERDOMME sexything Dat kan toch niet! 3 nummers van bowie staan op mij crematielijst.
Herkenbaar en snap die dwaze gewoonte van boom in huis niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:14 schreef svann het volgende:
[..]
Bij mij eerder half december. Al die verplichte gezelligheid.
Ben altijd blij als het weer gewoon januari is.
quote:Op woensdag 7 december 2016 23:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
Harman/ Kardon soundsticks wireless.
voor een prikkie overgekocht van een fokker
je bent me zeker 1 pilsje schuldig nu.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Had minstens Comfortably Numb met David Gilmour wel kunnen doen ja
Sowieso genoteerd in boekje dit.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
je bent me zeker 1 pilsje schuldig nu.
hard geworden.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso genoteerd in boekje dit.
thanks.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:47 schreef svann het volgende:
Overschakeling naar wat pittigers.
Trusten, tailfox.
ik moet er morgen te vroeg uitquote:Op woensdag 7 december 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je geweldige covers missen.
dat kan. Maar ik ga voor avondje plafond starenquote:Op woensdag 7 december 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je ken dat apparaat toch mee naar bed nemen of zitten er geen speakers in?
Succes.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat kan. Maar ik ga voor avondje plafond staren
1 is standaard zelfs als het stil is, de 2e ben ik om te checken of stream niet hapert.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:35 schreef svann het volgende:
De hele nacht?
Voor hoeveel luisteraars tel jij eigenlijk? Vier?
quote:
Kunnen ze het niet beter de Boring 2000 noemen? Of "Wij hebben totaal geen fantasie 2000". "De Voorspelbare 2000" of "Dit is makkelijk voor de NPO, want dan hoeven ze geen onbekende nummers toe te voegen aan hun muziek database 2000"quote:Op woensdag 7 december 2016 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Welgeteld één overeenkomst: A Salty Dog van Procol HarumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij jou dan?![]()
Er vindt zeker weten sturing plaats. Opvallend is vooral dat veel oude muziek (zelfs nummers die eerder in de lijst stonden) nu helemaal niet meer in de keuzelijst staan. Het is duidelijk dat Radio 2 de oudjes wil verjagen naar Radio 5 (Evergreen Top 1000) en dat de zender een jonger publiek wil binden. Het is echt doelgroepenradio in Nederland; alles ingedeeld op leeftijd. Nergens draait het echt om de muziek.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kunnen ze het niet beter de Boring 2000 noemen? Of "Wij hebben totaal geen fantasie 2000". "De Voorspelbare 2000" of "Dit is makkelijk voor de NPO, want dan hoeven ze geen onbekende nummers toe te voegen aan hun muziek database 2000"
etc. etc.
Klopt. Ik zei het van de week tegen Leo Blokhuis. Die was het er uiteraard niet mee eens.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er vindt zeker weten sturing plaats. Opvallend is vooral dat veel oude muziek (zelfs nummers die eerder in de lijst stonden) nu helemaal niet meer in de keuzelijst staan. Het is duidelijk dat Radio 2 de oudjes wil verjagen naar Radio 5 (Evergreen Top 1000) en dat de zender een jonger publiek wil binden. Het is echt doelgroepenradio in Nederland; alles ingedeeld op leeftijd. Nergens draait het echt om de muziek.
* Elfletterig heeft trouwens in de gaten dat Piet nog uitzendt en is zojuist ingeschakeld
Je hebt Blokhuis gesproken?quote:Op donderdag 8 december 2016 02:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Ik zei het van de week tegen Leo Blokhuis. Die was het er uiteraard niet mee eens.
Maar het is gewoon een feit. Ondanks dat je zelf wat nummers zelf in kan vullen tijdens het stemmen, komen die volgens mij echt nooit terug tijdens de uitzending.
Misschien moet ik dit eens onderzoeken. De stemlijst vs. Top 2000.
Het is gewoon jammer dat zelfs een 3FM eigenlijk niet eens meer echt een zender is waar echt top artiesten "ontdekt" worden. Het is allemaal maar van diezelfde meuk. Dertien in dozijn wegwerp muziek. En ja er zit heus wat goeds tussen, maar weinig wat later de wereld over gaat.
Nee, komen we aanzetten met Kensington en dat soort meuk.
De tijdloze muziek die je over 30 jaar nog steeds opzet komt amper op de radio. Als het er al op komt.
Wat reggae op z'n tijd vind ik leuk; het is een muziekstroming die ik prima trek en waar ik langer naar kan luisteren dan naar hiphop of blues, om maar wat te noemen. Maar een Top 2000 vol reggae trek ik toch echt niet.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zet de hele top 2000 vol met Reggae wanneer er echt wat te kiezen was.
Maar weinig mensen weten hoe divers die stroming is en weet je de hele wereld kent het.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat reggae op z'n tijd vind ik leuk; het is een muziekstroming die ik prima trek en waar ik langer naar kan luisteren dan naar hiphop of blues, om maar wat te noemen. Maar een Top 2000 vol reggae trek ik toch echt niet.
Zal best, maar 2.000 nummers uit één genre is me toch wat te gortig. Ik hoef ook geen 2.000 dancetracks te horen, hoe breed dat genre ook is.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar weinig mensen weten hoe divers die stroming is en weet je de hele wereld kent het.
Mijn PC niet.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet ook nog een keer slapen, Piet
Gelukkig heeft Jamaica betere dingen voortgebracht dan hiphop en dancehall...quote:Op donderdag 8 december 2016 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daarnaast komt de hiphop voor groot deel uit Jamaica.
Ja zeker maar toch mag ik deze sounds wel.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Jamaica betere dingen voortgebracht dan hiphop en dancehall...
Het blijft altijd afwachten bij mij.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:42 schreef Elfletterig het volgende:
Deze track trek ik beter. Zit nog wat melodie in en klinkt speels.
Ik weet er alles van, inmiddelsquote:Op donderdag 8 december 2016 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het blijft altijd afwachten bij mij.
Die wonen overal.quote:Op donderdag 8 december 2016 04:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat ligt niet op Jamaica...(toch?)
Ben ook nog flink aan het downloaden.quote:Op donderdag 8 december 2016 04:49 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een beetje stil geworden...
smeltende (sneeuwmannen), meltingquote:Op donderdag 8 december 2016 07:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wie is er jarig? Houd dat nooit zo goed bij.
Ik dacht al, wat zijn de koekjes vroeg deze week.quote:Op donderdag 8 december 2016 07:30 schreef just me het volgende:
[..]
smeltende (sneeuwmannen), melting
Sorry dat ik je in verwarring gebracht hebquote:Op donderdag 8 december 2016 07:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zijn de koekjes vroeg deze week.
Het is nog steeds donker en heb geen slaap, wat nu?quote:Op donderdag 8 december 2016 07:32 schreef just me het volgende:
[..]
Sorry dat ik je in verwarring gebracht heb
draaien tot je er bij neer valtquote:Op donderdag 8 december 2016 07:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is nog steeds donker en heb geen slaap, wat nu?
* just me gaat douchen en dan maar werkenquote:Op donderdag 8 december 2016 07:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gooi er nog ff een Hammondje in dan.
smeltende koekjes!quote:Op donderdag 8 december 2016 07:19 schreef just me het volgende:
mogguh
* just me heeft koekjes gebakken voor de jarige...
gefeliciteerd
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 11:23 schreef tailfox het volgende:
Kan ik vanavond draaien van 18:00-20:00 tail laat ook wat van zich horen
quote:Programma van vandaag
18:00 - 20:00 DJ Tailfox laat ook wat van zich horen
20:00 - 22:00 Dj Melting
quote:Op donderdag 8 december 2016 12:01 schreef just me het volgende:
Melting gaat zijn eigen verjaarsshow doen
quote:Op donderdag 8 december 2016 12:01 schreef just me het volgende:
Melting gaat zijn eigen verjaarsshow doen
tsssk ik had vanmorgen vroeg al taartjes gebakkenquote:Op donderdag 8 december 2016 12:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom vandaag voor iedereen een stukje taart.
Tast toe!
[ afbeelding ]
taart is altijd goedquote:Op donderdag 8 december 2016 12:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom vandaag voor iedereen een stukje taart.
Tast toe!
[ afbeelding ]
Dank voor deze:quote:Op donderdag 8 december 2016 13:09 schreef just me het volgende:
[..]
tsssk ik had vanmorgen vroeg al taartjes gebakken![]()
[ afbeelding ]
zoiets maar dan net anders
ik moet effe weg kan niet luisterenquote:Op donderdag 8 december 2016 15:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan wel 2 uurtjes indraaien voor tailfox.
maakt niet uit, ik let eilk nooit op luisteraars.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik moet effe weg kan niet luisteren
mooi, dan kan ik gewoon doorgaan met werkenquote:Op donderdag 8 december 2016 15:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik let eilk nooit op luisteraars.
ow dat is leuk.tijdens de show moet ik maar iets gaan voorbereiden denkquote:Op donderdag 8 december 2016 15:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan wel 2 uurtjes indraaien voor tailfox.
hoe wil je dat je show heet?quote:Op donderdag 8 december 2016 15:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik let eilk nooit op luisteraars.
Pro draait in oid,, ben nooit zo goed in shownamen.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe wil je dat je show heet?
dan zoek ik even een roosteraar
PaRo draait wat parels.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pro draait in oid,, ben nooit zo goed in shownamen.
Done!quote:Op donderdag 8 december 2016 15:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
PaRo draait wat parels.
16:00 -18:00
quote:programma voor vandaag 8-12-2016
16:00 - 18:00 PaRo draait wat parels
18:00 - 20:00 DJ Tailfox laat ook wat van zich horen
20:00 - 22:00 Dj Melting
top.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
PaRo draait wat parels.
16:00 -18:00
ik hoorde het dubbel idd.quote:Op donderdag 8 december 2016 16:27 schreef tailfox het volgende:
http://www.nederlandseradio.nl/49/ dit werkt
jep en boodschappen voor het avondeten al in huisquote:
Dan moet ik straks ook nog werkenquote:Op donderdag 8 december 2016 17:05 schreef just me het volgende:
[..]
jep en boodschappen voor het avondeten al in huis
hoe laat moet je beginnen ?quote:Op donderdag 8 december 2016 17:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan moet ik straks ook nog werken
Het is vreemd weer, hartstikke donker en hier kwamen opeens hele grote droppels naar benedenquote:Op donderdag 8 december 2016 17:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan geen blad meer zien, gelukkig dat het donker is.
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 18:04 schreef just me het volgende:
Tailfox, zou je een leuk verjaarsliedje willen doen voor Melting
ik zal de eieren niet laten vallen anders wordt het idd glijdenquote:
geen idee maar mijn vrienden zijn heidensquote:Op donderdag 8 december 2016 18:35 schreef just me het volgende:
Maarruh.... ben je nu human of an animal
quote:Op donderdag 8 december 2016 18:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen idee maar mijn vrienden zijn heidens
Ben jij pas 20quote:
Dank je.quote:Op donderdag 8 december 2016 18:48 schreef Karzai het volgende:
Gefeliciteerd melting nog vele vrolijk jaartjes en dat je die ook met ons zal delen natuurlijk
zo beter?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
oeh succes ik heb net gemute dit is te hard voor mij
als jij zong welquote:
Ik vind het prima klinkenquote:
Happy Birthday van Altered Imagesquote:Op donderdag 8 december 2016 19:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
als je verzoekjes hebt mag het altijd
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan helaas niet luisteren; moet weg nu (zelf muziekjes maken). Succes met de show!
jij veel plezeierquote:Op donderdag 8 december 2016 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan helaas niet luisteren; moet weg nu (zelf muziekjes maken). Succes met de show!
two princes komt uit jaren 90 toch?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Nah, dit is het net niet voor mij. Werd ontzettend vaak gedraaid op studentenfeesten, was toen echt een grote hit (ja, zo oud ben ik)
92 of 93quote:Op donderdag 8 december 2016 19:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
two princes komt uit jaren 90 toch?
die was er toch vanaf het 1e moment dat ik je zagquote:
jaaquote:Op donderdag 8 december 2016 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
die was er toch vanaf het 1e moment dat ik je zag
Henkelientje leest toch niet meequote:
nopequote:Op donderdag 8 december 2016 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
Henkelientje leest toch niet mee
12?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:42 schreef just me het volgende:
Morgen is Merel jarig en ik weet wel hoe oud ze gaat worden
zeg dat amar niet tegen henkelientjequote:Op donderdag 8 december 2016 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij weet hoe je dames moet paaien...
Met 2 kindjes zou ze er dan vroeg bij zijnquote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:42 schreef just me het volgende:
Morgen is Merel jarig en ik weet wel hoe oud ze gaat worden
ow ik zit een generatie ernaastquote:Op donderdag 8 december 2016 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
Met 2 kindjes zou ze er dan vroeg bij zijn
Merel wordt 35quote:
je kan veel zeggen maar ik lul hem netjes volquote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
je kan veel zeggen maar ik lul hem netjes vol
vind het leuk om te doen dat scheelttquote:Op donderdag 8 december 2016 19:56 schreef just me het volgende:
dank je voor het draaien Tail, ik heb genoten
Dank je.quote:
Dat weet ikquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 20:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
er is ook niet op je gepoept door een vogel
Hazes zou er een mooi lied over hebben kunnen zingenquote:
Een Rudolf the aanradeer...quote:Op donderdag 8 december 2016 20:07 schreef tailfox het volgende:
vind de remix van infected van dit nummer een aanradeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |