quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
quote:
Niet door slotjes postenquote:
is dit de nieuwe SC?quote:Op woensdag 7 december 2016 21:10 schreef lipje het volgende:
En hier kunnen we verder wachten op post 300, stelletje trutjes![]()
Nah, dealert leverde goede chocolademelkquote:Op woensdag 7 december 2016 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zullen we ruilen? bij mij staat de teller al op 5 uur![]()
kun je dat sensortje niet effe zelf vervangen dan? is meestal klikwerk.
Valt tegen hoor.. zo rond half 12 ben ik effe boos geworden en heb tegen de planning gezegd dat als er binnen een half uur geen aktie zou komen vanuit die toko, ik in de auto zou stappen en naar huis zou rijden.. ben gvd gekke Henkie niet. 20 minuten later was ik ineens binnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
expat safetytraining gedaan. Best grappig en erg leerzaam. Tig voorbeelden van taxi scams die zo'n beetje standaard zijn in sommige landen, overvallen, carjackings, roadblocks, gijzelingen, corruptie, zulk soort grappen. Allemaal gespeeld met ekte wapens en best goeie acteurs die uit zulke gebieden komen. Dag 2 medic training, reanimatie, ook met AED en ekte trauma behandeling, dus de ehbo kist het raam uit en tourniquetten aanleggen, kogelwonden volproppen, aderlijke en slagaderlijke bloedingen stelpen, open botbreuken, amputaties e.d. de echte fun stuffquote:Op woensdag 7 december 2016 21:44 schreef lipje het volgende:
[..]
Niet door slotjes posten
Enne vertel eens over maandag![]()
Niet verkeerd natuurlijk zoiets een ook erg leerzaam en ook wel leuk denk ik. Maar wat heb je aan die terreurtraining tijdens je dagelijks werk? Zijn jullie een serieus doelwit?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
expat safetytraining gedaan. Best grappig en erg leerzaam. Tig voorbeelden van taxi scams die zo'n beetje standaard zijn in sommige landen, overvallen, carjackings, roadblocks, gijzelingen, corruptie, zulk soort grappen. Allemaal gespeeld met ekte wapens en best goeie acteurs die uit zulke gebieden komen. Dag 2 medic training, reanimatie, ook met AED en ekte trauma behandeling, dus de ehbo kist het raam uit en tourniquetten aanleggen, kogelwonden volproppen, aderlijke en slagaderlijke bloedingen stelpen, open botbreuken, amputaties e.d. de echte fun stuffTrainingen gegeven door (we noemen het effe) soldaatjes met tig jaar veld ervaring, stonden 3 hele dikke geblindeerde bakken voor de deur daar, want de heren hadden piketdienst
als werknemer in het buitenland ben je gretig in trek bij diverse criminelen, zowel de kleintjes als de grote.0quote:Op woensdag 7 december 2016 23:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet verkeerd natuurlijk zoiets een ook erg leerzaam en ook wel leuk denk ik. Maar wat heb je aan die terreurtraining tijdens je dagelijks werk? Zijn jullie een serieus doelwit?
Klopt, maar tegen lui met een Kalasjnikov begin je niet bijster veel denk ik...quote:Op donderdag 8 december 2016 00:03 schreef lipje het volgende:
[..]
als werknemer in het buitenland ben je gretig in trek bij diverse criminelen, zowel de kleintjes als de grote.0
Ja, want lui met een Kalasjnikov willen je altijd meteen neerschieten.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, maar tegen lui met een Kalasjnikov begin je niet bijster veel denk ik...
ludolf wel, maar meer omdat ie teveel bijdehandjes eetquote:Op donderdag 8 december 2016 06:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, want lui met een Kalasjnikov willen je altijd meteen neerschieten..
klusje in Negeria binnenkort misschien, Angola hebben we ook wat, maar in principe is elk land met snotlims listig tegenwoordig, en hoe lager het bruto nationaal inkomen, hoe creatiever men wordt qua bijverdiensten.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet verkeerd natuurlijk zoiets een ook erg leerzaam en ook wel leuk denk ik. Maar wat heb je aan die terreurtraining tijdens je dagelijks werk? Zijn jullie een serieus doelwit?
Heerlijk.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Stomme Duitser achterop me gereden in de filemijn schade: de trekhaak is iets minder vies
maar die naaier wilde dat ik zijn schade ging betalen
dikke doei.
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Stomme Duitser achterop me gereden in de filemijn schade: de trekhaak is iets minder vies
dikke doei.
Het viel te proberen natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2016 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
dikke doei.
ik voelde de bums niet eensquote:Op donderdag 8 december 2016 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het viel te proberen natuurlijk![]()
Met je eigen auto trouwens, of met een leenbak van een klant? En weet je zeker dat je geen schade hebt verder? een trekhaak vangt wel iets op, maar je zal niet de eerste zijn die na nader onderzoek een vouw in de bandenbak heeft achter
Hoog op de poten, dikke banden, aandrijving op alle wielen.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi![]()
Ben erg benieuwd naar jullie criteria voor je ultieme supercar. Heb een topic over de mijne (Maserati Alfieri), hebben jullie wellicht zin om er op te reageren?
DAF YA 126quote:Op donderdag 8 december 2016 23:02 schreef densmee het volgende:
Kom je toch bij Mercedes uit, alleen dan wel de unimog
zijn genoeg vergelijkbare voertuigen (en mn broer heeft de meeste er van gehadquote:Op donderdag 8 december 2016 23:02 schreef densmee het volgende:
Kom je toch bij Mercedes uit, alleen dan wel de unimog
Is een kennis van me jaquote:Op vrijdag 9 december 2016 07:32 schreef densmee het volgende:
Unimog museum, ook nog bij merex geweest? Is een Nederlander die altijd wel leuke unimogs te koop heeft staan
anderhalf uur met de ICE, 227 km over de Autobahn. Nooit geweten dat jij in de buurt van Leeuwarden woondequote:Op vrijdag 9 december 2016 11:26 schreef Sounddragon het volgende:
ik zie net waar ik heen moet in Germanië zondag, vlakbij Wolfsburg.. Nooit geweten dat dat in de buurt van Berlijn was
op de kaart lijken afstanden minder grootquote:Op vrijdag 9 december 2016 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
anderhalf uur met de ICE, 227 km over de Autobahn. Nooit geweten dat jij in de buurt van Leeuwarden woonde
Klusje bij de VW fabriek?quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:26 schreef Sounddragon het volgende:
ik zie net waar ik heen moet in Germanië zondag, vlakbij Wolfsburg.. Nooit geweten dat dat in de buurt van Berlijn was
toen ik van Wolfsburg naar Berlijn reed voelde het eerlik gezged ook niet an als heel lang. En eerlijk is eerlijk, ik had ook pas door dat het zo dicht bij de oude DDR grens ligt toen ik net ff op de kaart keek.quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
op de kaart lijken afstanden minder groot![]()
Ja dan denk je (of ik tenminste wel) 'oh dat ligt in Niedersachsen, is niet zo ver weg' maar het is een van de grootste Bundeslander. Aan de andere kant, als je s nachts rijdt is Berlin ook maar 5 uurtjesquote:Op vrijdag 9 december 2016 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toen ik van Wolfsburg naar Berlijn reed voelde het eerlik gezged ook niet an als heel lang. En eerlijk is eerlijk, ik had ook pas door dat het zo dicht bij de oude DDR grens ligt toen ik net ff op de kaart keek.
nee, windmolentjes bouwen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klusje bij de VW fabriek?Wolfsburg ligt trouwens halverwege Berlin en Hannover. Of zeg je ook dat je uit de buurt van Zwolle komt als ze je dat vragen.
Stad is overigens uit de grond gestampt door de nazi's omdat er de KdF fabriek werd gebouwd. Oorspronkelijk heette het iets van Stadt des KdF Werks ofzo.
Mijn collega ging daarvandaan naar huis rijden vanochtend: 640 km ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2016 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toen ik van Wolfsburg naar Berlijn reed voelde het eerlik gezged ook niet an als heel lang. En eerlijk is eerlijk, ik had ook pas door dat het zo dicht bij de oude DDR grens ligt toen ik net ff op de kaart keek.
Vanuit Berlijn? Want Wolfsburg Den Haag is dik 500.quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn collega ging daarvandaan naar huis rijden vanochtend: 640 km ofzo
Het is nog een stukkie verder als Wolfsburg, maar gaat niet door, is net gecancelled. Benieuwd wat er nu weer uit de planning komt rollen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanuit Berlijn? Want Wolfsburg Den Haag is dik 500.
Moet jij ook langs Bad Oeyenhausen? Alvast sterkte
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 08:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is een kennis van me jaWel bij langs gereden, maar stond niet veel dit keer, en was nogal onverwacht dat ik in Gaggenau was.
Stnden nu maar 5 of 6 Mogjes in het Museum trouwensde rest meer Barca zijn afdeling, de vroge autogeschiedenis van regio Gaggenau, SAF, Benz, Veritas en zo. Erg interessant. En stond veel buiten dit keer.
ik ben geen Alfa-fan, maar deze kan er wel mee door. Donkere units zijn eigenlijk een must op een zwartequote:Op vrijdag 9 december 2016 19:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
In een land waar straatverlichting een bijzonder iets is en in deze
donkere dagen heeft Opa_vertelt bedacht dat hij zijn koplampen
wel eens zou kunnen verduisteren. Strak plan, Opa_vertelt..![]()
[ afbeelding ]
Het wintersetje ligt er ook onder trouwens, Barracuda Indy 17"
met een vaag merk winterband waar je spikes in kan zetten.
lame raden; hij heeft nu een tompouce in zijn haar.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:22 schreef derLudolf het volgende:
Het was niet heel handig van de dieseldief vanavond om te gaan shoppen bij de kraan van m'n neef...
Er hangt een IR camera op met pushmelding naar de telefoon, de kraan stond vlakbij zijn huis en hij hield vanavond zijn verjaardag.![]()
Die waren al opquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
lame raden; hij heeft nu een tompouce in zijn haar.
ik zie toch twee lantaarnpalen op de fotoquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
In een land waar straatverlichting een bijzonder iets is en in deze
donkere dagen heeft Opa_vertelt bedacht dat hij zijn koplampen
wel eens zou kunnen verduisteren. Strak plan, Opa_vertelt..![]()
[ afbeelding ]
Het wintersetje ligt er ook onder trouwens, Barracuda Indy 17"
met een vaag merk winterband waar je spikes in kan zetten.
Die oude grensovergang Helmstedt/Marienborn onderweg aan de BAB 2 is ook wel interessant, daar staan de wachttorens van de DDR nog, klein museumpje hebben ze daar van gemaakt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |