quote:Op woensdag 7 december 2016 22:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, twee jaar geleden een kutkind in de sloot geflikkerd omdat die vuurwerk naar mijn hond had gegooid. Hoop zeik mee gehad
Een lintje verdien je.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, twee jaar geleden een kutkind in de sloot geflikkerd omdat die vuurwerk naar mijn hond had gegooid. Hoop zeik mee gehad
Baasquote:Op woensdag 7 december 2016 22:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ondertussen onder gespammed met appjes voor NYE fissa's in Amsterdam/Breda/Eindhoven etc waar je dan 75 euro voor een kaartje moet betalen en blij mag zijn als je er mag komenquote:
Je bent sinds kort weer vrij toch?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De fuck is een wenspijl?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:29 schreef Fripsel het volgende:
Oud & nieuwGenieten van al het moois dat andere de lucht in schieten en het dan zelf bij een wens-pijl houden.
Check je boxershort.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 22:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat ben je al als je op Fok zitquote:Op woensdag 7 december 2016 22:33 schreef DjRex89 het volgende:
Oh crap, als je Fok smileys in Whatsapp gaat typen dan ben je hopeloos verloren toch?![]()
Moet je een wens op een briefje schrijven en erin stoppen en dan afsteken.quote:
Oh, zo voelde het nog niet tot zojuistquote:
Nog nooit van gehoord maar als het voor een goed doel isquote:Op woensdag 7 december 2016 22:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moet je een wens op een briefje schrijven en erin stoppen en dan afsteken.
(Een deel van?) de opbrengst gaat naar stichting doe een wens.
Doe ik al sinds mijn 14e ofzo.
En dat is pas het beginquote:Op woensdag 7 december 2016 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kijk voor de 2e keer UP, maar kan me echt de helft niet meer herinneren. Echt raar.
#OuderdomLeef
Die laten de wensen van ongeneeslijk zieke kinderen uitkomen.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord maar als het voor een goed doel is
Hoeveel ben je dan wel niet van mij vergeten?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kijk voor de 2e keer UP, maar kan me echt de helft niet meer herinneren. Echt raar.
#OuderdomLeef
Ja dat is toch ook van de wensambulance?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die laten de wensen van ongeneeslijk zieke kinderen uitkomen.
Niet meer ziek zijnquote:Op woensdag 7 december 2016 22:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die laten de wensen van ongeneeslijk zieke kinderen uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |