Baasquote:Op woensdag 7 december 2016 22:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, twee jaar geleden een kutkind in de sloot geflikkerd omdat die vuurwerk naar mijn hond had gegooid. Hoop zeik mee gehad
Ondertussen onder gespammed met appjes voor NYE fissa's in Amsterdam/Breda/Eindhoven etc waar je dan 75 euro voor een kaartje moet betalen en blij mag zijn als je er mag komenquote:
Je bent sinds kort weer vrij toch?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, twee jaar geleden een kutkind in de sloot geflikkerd omdat die vuurwerk naar mijn hond had gegooid. Hoop zeik mee gehad
De fuck is een wenspijl?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:29 schreef Fripsel het volgende:
Oud & nieuwGenieten van al het moois dat andere de lucht in schieten en het dan zelf bij een wens-pijl houden.
Check je boxershort.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 22:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat ben je al als je op Fok zitquote:Op woensdag 7 december 2016 22:33 schreef DjRex89 het volgende:
Oh crap, als je Fok smileys in Whatsapp gaat typen dan ben je hopeloos verloren toch?![]()
Moet je een wens op een briefje schrijven en erin stoppen en dan afsteken.quote:
Oh, zo voelde het nog niet tot zojuistquote:
Nog nooit van gehoord maar als het voor een goed doel isquote:Op woensdag 7 december 2016 22:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moet je een wens op een briefje schrijven en erin stoppen en dan afsteken.
(Een deel van?) de opbrengst gaat naar stichting doe een wens.
Doe ik al sinds mijn 14e ofzo.
En dat is pas het beginquote:Op woensdag 7 december 2016 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kijk voor de 2e keer UP, maar kan me echt de helft niet meer herinneren. Echt raar.
#OuderdomLeef
Die laten de wensen van ongeneeslijk zieke kinderen uitkomen.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord maar als het voor een goed doel is
Hoeveel ben je dan wel niet van mij vergeten?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kijk voor de 2e keer UP, maar kan me echt de helft niet meer herinneren. Echt raar.
#OuderdomLeef
Ja dat is toch ook van de wensambulance?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die laten de wensen van ongeneeslijk zieke kinderen uitkomen.
Niet meer ziek zijnquote:Op woensdag 7 december 2016 22:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die laten de wensen van ongeneeslijk zieke kinderen uitkomen.
Dingen van vroeger vergeet je minder snel he...quote:Op woensdag 7 december 2016 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel ben je dan wel niet van mij vergeten?
Denk ook niet dat die kinderen dingen vragen als 'vriendinnetjes' enzo.quote:
quote:
En die wil ik soms juist vergetenquote:Op woensdag 7 december 2016 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dingen van vroeger vergeet je minder snel he...
Was ff een check om te kijken of je dat feit niet was vergeten.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Dingen van vroeger vergeet je minder snel he...
Gaan jullie naar State-X?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was ff een check om te kijken of je dat feit niet was vergeten.Toch mooi dat ik de zekerheid heb dat, als jij in huize Avondrood zit, je mij nog steeds herinnert.
Wat dacht je? Ik trap de stille hoop van Faxie aan gort om zo een vriendinnetje te wensen? Wat een harteloos figuur ben je toch ook af en toe.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Denk ook niet dat die kinderen dingen vragen als 'vriendinnetjes' enzo.
Moet wel haalbaar blijven
Nee, had al andere verplichtingen.quote:
Dat hij met speelgoed speelt maakt hem sowieso nog geen kind.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik trap de stille hoop van Faxie aan gort om zo een vriendinnetje te wensen? Wat een harteloos figuur ben je toch ook af en toe.
quote:Op woensdag 7 december 2016 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik trap de stille hoop van Faxie aan gort om zo een vriendinnetje te wensen? Wat een harteloos figuur ben je toch ook af en toe.
quote:Op woensdag 7 december 2016 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, had al andere verplichtingen.
Het stond er inderdaad iets minder lief dan de bedoeling was.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een baby dollquote:Op woensdag 7 december 2016 22:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat hij met speelgoed speelt maakt hem sowieso nog geen kind.
quote:
Pls.quote:
Ja.quote:
Een van mijn vroegste, 'waarom voelt het raar in mijn onderbroek' videoclips.quote:
Wow, echt.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een van mijn vroegste, 'waarom voelt het raar in mijn onderbroek' videoclips.
Denk dat het de eerste keer ooit was dat ik lingerie zag. Deed wat met me, ergens.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, echt.La Camilla was toen best sexy met haar voluptueuze buste, ja.
Welke heb je nu dan?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom kunnen ze lingerie niet comfy maken?![]()
Gewoon fijne katoen en niet die nare synthetische zooi met allemaal stomme strikjes.
Als het maar super veel stof heeft, van katoen is en warm is dan heb ik het.quote:
Lekker oma-ondergoed?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het maar super veel stof heeft, van katoen is en warm is dan heb ik het.
M.a.w. alles wat niet onder lingerie valt maar gewoon onder ondergoed
quote:Op woensdag 7 december 2016 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het maar super veel stof heeft, van katoen is en warm is dan heb ik het.
M.a.w. alles wat niet onder lingerie valt maar gewoon onder ondergoed
Dat jaquote:
Deze rage laat ik aan mij voorbij gaan.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:00 schreef Harmankardon het volgende:
Schaamhaar wordt weer helemaal de bom en dan lekker inpakken in die oma-onderbroeken![]()
Jij zou dan ook meer een opa zijn dan een oma qua mode lijkt mij.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze rage laat ik aan mij voorbij gaan.
Jij hebt mij echt te lang al niet meer gezien.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Jij zou dan ook meer een opa zijn dan een oma qua mode lijkt mij.
Wordt een spannende reünie danquote:Op woensdag 7 december 2016 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt mij echt te lang al niet meer gezien.
Uiteindelijk zal het allemaal wel weer braaf zijn enzo.quote:
Oh. En ik verheug mij al helemaal op verzorgingshuis-tijden. begreep tijdje terug in het nieuwss dat het daar SOA-centraal is. Allemaal bejaardenseks enzo.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het allemaal wel weer braaf zijn enzo.
Cool!quote:Op woensdag 7 december 2016 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh. En ik verheug mij al helemaal op verzorgingshuis-tijden. begreep tijdje terug in het nieuwss dat het daar SOA-centraal is. Allemaal bejaardenseks enzo.
Je hoeft dus alleen maar oud te worden en de vallen als bosjes voor je.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik dan tegen die tijd toch eens mijn kans krijgen?
Duurt nog zo langquote:Op woensdag 7 december 2016 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hoeft dus alleen maar oud te worden en de vallen als bosjes voor je.
Moet te doen zijn...
Je hebt nu ook kansen genoeg maar jij wil minimaal een 8,7 daten.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik dan tegen die tijd toch eens mijn kans krijgen?
Goed punt..quote:Op woensdag 7 december 2016 23:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je hebt nu ook kansen genoeg maar jij wil minimaal een 8,7 daten.
Nietesquote:Op woensdag 7 december 2016 23:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je hebt nu ook kansen genoeg maar jij wil minimaal een 8,7 daten.
Ik ben toch al oud?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet oud wilde worden?
En met innerlijk bedoel je de vaginawand?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nietes![]()
Vanaf een 7 is in principe goed, mits innerlijk hoger dan een 8 lijkt te scoren
Neequote:Op woensdag 7 december 2016 23:29 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En met innerlijk bedoel je de vaginawand?
Dan hebben we gewoon een andere definitie van oudquote:
Post eens een voorbeeld van iemand die jij een 7 vindt.quote:
Neequote:Op woensdag 7 december 2016 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan hebben we gewoon een andere definitie van oud
[..]
Post eens een voorbeeld van iemand die jij een 7 vindt.
Wakker worden met het ijskoude geluid en beeld van parende mensenquote:Op donderdag 8 december 2016 07:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben blijkbaar in slaap gevallen met de tv aan. Het pilletje tegen de hoest heeft goed geholpen.
Van die oude 0900 sekslijn reclames.quote:Op donderdag 8 december 2016 07:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wakker worden met het ijskoude geluid en beeld van parende mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |