Zei hij bij Jack aan tafel jaquote:Op woensdag 7 december 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las op Funx (ja funx) dat Bonjasky nu ook opeens grote woorden heeft dat ie wil vechten tegen badr.
Die man mag bijna aan de kunstheup.
Die mag daarna gelijk naar het slotervaart als ie tegen Badr moet.quote:
Remygod.quote:Op woensdag 7 december 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las op Funx (ja funx) dat Bonjasky nu ook opeens grote woorden heeft dat ie wil vechten tegen badr.
Naaktpics van je exquote:Op woensdag 7 december 2016 01:01 schreef Tjacka het volgende:
Dat heb je niet nodig Elan. Waar betten we om
Voor geld doet men veel. Remy kreeg de vraag wat als Hari zijn naam zou noemen....quote:Op woensdag 7 december 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, hooguit één partij wellicht tegen een Kroaat. Toernooien zijn verleden tijd.quote:Op woensdag 7 december 2016 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Remygod.
2014 nog finale gewonnen in Zagreb toch.
Dat deed Rico toch ookquote:Op woensdag 7 december 2016 01:05 schreef Sked het volgende:
Remy zei toch alleen dat ie uitdaging van Badr zou accepteren
vind jij eigenlijk wel een andere sport leuk naast voetbal?quote:Op woensdag 7 december 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vechtsport is echt dodelijk saai.
Darten is meer een sport dan wat figuren in elkaar slaan.quote:Op woensdag 7 december 2016 01:26 schreef Sked het volgende:
[..]
vind jij eigenlijk wel een andere sport leuk naast voetbal?
En nee darten is geen sport
Dartsen is leukquote:Op woensdag 7 december 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
JR heeft gelijk.
Vechten is zo mogelijk nog saaier dan darten
boksen op de OS is dan ook amateurboksenquote:Op woensdag 7 december 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dartsen is leuk
Ik heb dat boksen gezien op de OS, viel meteen in slaap. Is toch geen kut aan
Nja met de echte profs blijven nog steeds dezelfde spelregels van kracht lijkt me. En dat slaan en schoppen alleen is toch allemaal niet zo boeiend.quote:Op woensdag 7 december 2016 02:16 schreef Sked het volgende:
[..]
boksen op de OS is dan ook amateurboksen
De echte profs komen niet op de OS
Amateurboksen doet er alles aan om het zo veilig mogelijk te houden. Helmpie op, maar een paar rondjes enzo. Als elke wedstrijd beslist moet worden door bevooroordeelde jury is er inderdaad geen reet aan verderquote:Op woensdag 7 december 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja met de echte profs blijven nog steeds dezelfde spelregels van kracht lijkt me. En dat slaan en schoppen alleen is toch allemaal niet zo boeiend.
Ze mogen niet eens iemand doodtrappen, dan had het nog wel leuk kunnen zijn.
Jurysporten zijn sowieso maar matig.quote:Op woensdag 7 december 2016 02:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Amateurboksen doet er alles aan om het zo veilig mogelijk te houden. Helmpie op, maar een paar rondjes enzo. Als elke wedstrijd beslist moet worden door bevooroordeelde jury is er inderdaad geen reet aan verder
Ik heb ook regelmatig gezegd dat jurysport niet echt sport is omdat je niet objectief kan vaststellen wie de winnaar is.quote:Op woensdag 7 december 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jurysporten zijn sowieso maar matig.
Dat keek ik vorige Olympische Spelen nog wel, maar dan kreeg weer iemand een strafje om niks enzo dus vond ik er maar weinig aan.quote:Op woensdag 7 december 2016 02:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig gezegd dat jurysport niet echt sport is omdat je niet objectief kan vaststellen wie de winnaar is.
Judo was ook zo'n ongelofelijke ramp op de spelen omdat een scheidsrechter behoorlijk willekeurig straffen uit kan delen voor passiviteit bv
Zwemmen associeer ik ook altijd met zomer, lekkere temperaturen enzo dus dat is wel logischquote:Op woensdag 7 december 2016 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat keek ik vorige Olympische Spelen nog wel, maar dan kreeg weer iemand een strafje om niks enzo dus vond ik er maar weinig aan.
Kijk ik liever balsporten die gewoon duidelijk zijn om te volgen. Zwemmen is soms ook wel geinig, maar dan krijg ik meestal vooral zin om zelf te zwemmen
Ik heb net die White Bear aflevering gezienquote:Op woensdag 7 december 2016 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[
Dat keek ik vorige Olympische Spelen nog wel, maar dan kreeg weer iemand een strafje om niks enzo dus vond ik er maar weinig aan.
Kijk ik liever balsporten die gewoon duidelijk zijn om te volgen. Zwemmen is soms ook wel geinig, maar dan krijg ik meestal vooral zin om zelf te zwemmen
Kreeg ik een heel naar gevoel van in mijn buik. Moest ik ook echt even verwerken.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb net die White Bear aflevering gezienCruel to the max.
Wel ziek inderdaad hoor. Laat maar weer zien dat wraak of eigen rechter spelen of wat dan ook net zo disturbed kan zijn. Of ergerquote:Op woensdag 7 december 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg ik een heel naar gevoel van in mijn buik. Moest ik ook echt even verwerken.
Ik moest denken aan al die opmerkingen van die tokkies bij dat soort misdrijven ja. Dat het ze niet zwaar genoeg kan zijn allemaalquote:Op woensdag 7 december 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel ziek inderdaad hoor. Laat maar weer zien dat wraak of eigen rechter spelen of wat dan ook net zo disturbed kan zijn. Of erger
Maar die zeggen het gewoon omdat ze te dom om te schijten zijn. Denk uiteindelijk niet dat die heel erg kunnen torturen. Daarvoor moet je wel een intelligente psychopaat zijn.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan al die opmerkingen van die tokkies bij dat soort misdrijven ja. Dat het ze niet zwaar genoeg kan zijn allemaal
Die zouden wel dat park gaan bezoekenquote:Op woensdag 7 december 2016 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die zeggen het gewoon omdat ze te dom om te schijten zijn. Denk uiteindelijk niet dat die heel erg kunnen torturen. Daarvoor moet je wel een intelligente psychopaat zijn.
Legiagodenquote:Op woensdag 7 december 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Legia overwintert en PSV niet.
Manmanman.
True. Ik las trouwens op internet dat die kerstspecial ook heel disturbed was, maar ik dacht eigenlijk dat dat redelijke milde aflevering was, maar dat is niet zo dus?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zouden wel dat park gaan bezoeken
Geen idee, moet nog 2 afleveringen in eerste seizoen.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
is er al nieuwe designated survivor
vind je nog leuk dan?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
is er al nieuwe designated survivor
Jij kijkt GoT.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind je nog leuk dan?
Ben na twee afleveringen afgehaakt
zou Amy schumer ook skippenquote:Op woensdag 7 december 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
https://www.goodreads.com(...)oks-2016?cc=7303a456
Zou sowieso deze al moeten lezen,
behalve Harry Potter dan
Die mag echt aids krijgen ja.quote:
Welke Freek? Freek de Jonge? Freek Vonk?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kijk uit hè ik zei dat Freek wel euthanasie mocht plegen en toen greep een mod in
die eerste natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2016 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke Freek? Freek de Jonge? Freek Vonk?
wattanquote:
hij was gister bij pauw. Wat een seniele gekquote:Op woensdag 7 december 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n verschrikkelijke man.
quote:Op woensdag 7 december 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
lekkere overstrominkjes in thailand
koekoek
Gelukkig alleen zuidenquote:Op woensdag 7 december 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol, in 2011 was het ook niet mis
1q84 in 2011quote:Op woensdag 7 december 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit die goodreads lijsten te lezen van de laatste jaren.
In 2012 won casual vacancy
Ik ga de laatste 1,5 week echt hard.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Net als met series is het met boeken ook echt 2muchyoucanread. Als je alleen al die Best of-lijstjes kijkt op Goodreads. En dan te bedenken dat ik gemiddeld een boek of 2 uit kan lezen per maand, als ik elke dag lees, wat niet altijd voorkomt
Denk dat ik Karamazov ook weg ga leggen. WIl hem ooit wel uitlezen, maar het gaat gewoon te langzaam nu. En ik heb het idee dat ik nog te weinig ervaring met literatuur heb om hem te lezen.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga de laatste 1,5 week echt hard.
Ken je The Rosie Project? Ben audioboekie daarvan aan het luisteren, die is ook wel vermakelijkquote:Op donderdag 8 december 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga de laatste 1,5 week echt hard.
Die boeken lezen heeft geen zin toch, als je de films kent.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1q84 in 2011
Veel divergent en hunger games nog
Qua naam.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken je The Rosie Project? Ben audioboekie daarvan aan het luisteren, die is ook wel vermakelijk
Meestal wel uitgebreider natuurlijk, mja, heb daar ook nooit zoveel zin in.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Die boeken lezen heeft geen zin toch, als je de films kent.
Ik ben echt heel erg blij dat ik fight club film nooit gezien hebquote:Op donderdag 8 december 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meestal wel uitgebreider natuurlijk, mja, heb daar ook nooit zoveel zin in.
Boeken als The Shining en Fight Club schijnen erg goeie boeken te zijn, mja heb die films al zo vaak gezien
Tof filmpje hoor, niks mis meequote:Op donderdag 8 december 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg blij dat ik fight club film nooit gezien heb
Dat boek vond ik de 1e keer zo briljant, daar zal een film nooit enigzins in de buurt bij komenquote:
Epic man.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg blij dat ik fight club film nooit gezien heb
Beetje ideetje van Shutter Island. Dat boek had jij ook niet hoeven lezen gok ik.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat boek vond ik de 1e keer zo briljant, daar zal een film nooit enigzins in de buurt bij komen
Toen was ik 9 lol.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Epic man.
Na die film liep iedereen te vechten voor de bioscoop
Goeie visiequote:Op donderdag 8 december 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
We’ve all been raised on television to believe that one day we’d all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won’t. And we’re slowly learning that fact. And we’re very, very pissed off.”
Welovergedachte quotes had die schrijver.
Je zou bijna gaan denken dat dit de reden is waarom mensen allemaal zo boos zijn.
Ik ben geen boze blanke manquote:Op donderdag 8 december 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
“We’re the middle children of history, man. No purpose or place. We have no Great War. No Great Depression. Our Great War’s a spiritual war… our Great Depression is our lives. We’ve all been raised on television to believe that one day we’d all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won’t. And we’re slowly learning that fact. And we’re very, very pissed off.”
Welovergedachte quotes had die schrijver.
Je zou bijna gaan denken dat dit de reden is waarom mensen allemaal zo boos zijn.
Ik ben ook geen blanke boze man.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben geen blanke boze man
Ik romantiseer alles
zou je jezelf van een brug werpen als je een vrouw in mannenlichaam was?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook geen blanke boze man.
Wel blank en man gelukkig.
Dat zal nooit gebeuren.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou je jezelf van een brug werpen als je een vrouw in mannenlichaam was?
Na zo`n val heb je eerder geen borsten dan welquote:Op donderdag 8 december 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou je jezelf van een brug werpen als je een vrouw in mannenlichaam was?
quote:Op donderdag 8 december 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was ik 9 lol.
Goed filmjaar wel 1999
Kruimeltje denk ikquote:Op donderdag 8 december 2016 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat was je eerste bioscoopfilm?
Morgen ga ik naar Rogue One
leuke film was datquote:Op donderdag 8 december 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn eerste biosfilm was kruimeltje pff
sprak toen net aan nederlands
Die is niet mild neequote:Op woensdag 7 december 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Ik las trouwens op internet dat die kerstspecial ook heel disturbed was, maar ik dacht eigenlijk dat dat redelijke milde aflevering was, maar dat is niet zo dus?
Mijn eerste bioscoopfilm was Anastaciaquote:Op donderdag 8 december 2016 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat was je eerste bioscoopfilm?
Morgen ga ik naar Rogue One
Die zit er nog, naast die Griek.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Goed was dat.
Eerst uit eten bij Pizza hut, dan Patheetje pakken. Schouwburgpleingod
Harry Potter 1 kijken toen ik er nog nooit van gehoord hadquote:Op donderdag 8 december 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Al herinner ik me wel dat ik vaak als kind naar Pathe op Schouwburgplein ging, maar naar welke films.. geen idee
Ik heb Harry Potter 1 volgens mij daar nog wel gezien
Heb vernomen dat velen dat niet tof vinden vanwege starheid, vind je vreemd dat juist dat aspect tof vind?quote:
Grappig dat je dat als kind het einde vond, ben er later nog eens geweestquote:Op donderdag 8 december 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zit er nog, naast die Griek.
Jammer dat Pathé zo kut is verder.
Ik ging best vaak naar de bios vroegerquote:Op donderdag 8 december 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Kruimeltje ook de enige film was zo'n beetje in bios
Ik nooitquote:Op donderdag 8 december 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging best vaak naar de bios vroeger
Ken ik niet, is dat Disney?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn eerste bioscoopfilm was Anastacia
Die was best vaag.
Achja, starheid... Je kan het ook eenduidigheid noemen.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb vernomen dat velen dat niet tof vinden vanwege starheid, vind je vreemd dat juist dat aspect tof vind?
Heb je tips(srs)?
Met kinderfeestje naar Kabouter Plop film en daarna naar de McDonalds waar je vol energie ging klimmen in dat glijbaan geval.quote:
Wij kregen nooit pizza, laat staan van pizzeria .quote:Op donderdag 8 december 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig dat je dat als kind het einde vond, ben er later nog eens geweest
Die hele PizzaHut is zo matig
https://www.moviemeter.nl/film/2117quote:Op donderdag 8 december 2016 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken ik niet, is dat Disney?
Mijn eerste was Jurrasic Parken dat jaar eerste 3D film in het toenmalige IMAX theater
Ben volgens mij ook best `wealthy' opgevoed wat dat betreft.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij kregen nooit pizza, laat staan van pizzeria .
McDonald's was ook een hele belevenis![]()
Ja vind dat juist tof, et tu? Minder vaag en duidelijker toch?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Achja, starheid... Je kan het ook eenduidigheid noemen.
Ik heb geen algemene tips. Vind je het moeilijk?
Beetje Alladin lijkt het.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/2117
Nee niet door Disney gemaakt. Vond die Rasputin wel vies eng toen
Ik vind PIzzahut wel een paar treden beter dan domino's of NY Pizzaquote:Op donderdag 8 december 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit gegeten bij de Pizzahut.
Of de Domino's of New York Pizza. Beter gewoon goede pizzeria
Je hebt nog nooit Domino`s of New York PIzza op? Ook al zou je de smaak kunnen betwisten is dat wel apartquote:Op donderdag 8 december 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit gegeten bij de Pizzahut.
Of de Domino's of New York Pizza. Beter gewoon goede pizzeria
Hoezo?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit Domino`s of New York PIzza op? Ook al zou je de smaak kunnen betwisten is dat wel apart
Omdat het tig keer zo cheap is als een goede pizzeria.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Wanneer zou je dat eten als je het niet aangeboden krijgt.
Heel matig. Zou dan liever snackbar gaan.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
vaak eurootje of 3/4 als je hem afhaalt. Voor die prijs prima smaak hoor
Ik hou er wel vanquote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja vind dat juist tof, et tu? Minder vaag en duidelijker toch?
Heb pas volgend jaar, wil echter nu al op voorbereiden.
beter dan diepvries pizza voor 2 euroquote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit Domino`s of New York PIzza op? Ook al zou je de smaak kunnen betwisten is dat wel apart
ik vind dat echt chille pizzasquote:Op donderdag 8 december 2016 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter dan diepvries pizza voor 2 euro
Die Dr Oekters zijn best lekker, maar daar moet je er toch wel stuk of 2 van naar binnen kanen wil je een beetje vol zittenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter dan diepvries pizza voor 2 euro
Heb nu geen vak.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hou er wel van
Zou me nu lekker bezighouden met je huidige vakken
Rechten is geen hogere wiskunde, je moet gewoon netjes de literatuur/hoorcolleges/jurisprudentie kennen en dan moet het voor een uni-student wel goedkomen
Oh later wel hoor. Maar begin jaren 80 waren skere tijden man volgens mijn ouders.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben volgens mij ook best `wealthy' opgevoed wat dat betreft.
Redelijk vaak uit eten, naar theater, elk jaar 2/3 keer op vakantie.
Blijft weinig van over
ja zo lekker zijn ze nou ook weer nietquote:Op donderdag 8 december 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Dr Oekters zijn best lekker, maar daar moet je er toch wel stuk of 2 van naar binnen kanen wil je een beetje vol zitten
Jaren '90 was zo'n belachelijke welvaart als je een goede baan had.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:35 schreef Elan het volgende:
Maar norm lag sws stuk lager dan toen jij klein was denk, jaren 90 waren al stuk welvarender
Ik ging ook naar het theater altijd maar toen raakte ik mad toen iedereen applaus ging gevenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben volgens mij ook best `wealthy' opgevoed wat dat betreft.
Redelijk vaak uit eten, naar theater, elk jaar 2/3 keer op vakantie.
Blijft weinig van over
quote:Op donderdag 8 december 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging ook naar het theater altijd maar toen raakte ik mad toen iedereen applaus ging geven![]()
"Ja we hebben er toch ook voor betaald"
Haha wat?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Dr Oekters zijn best lekker, maar daar moet je er toch wel stuk of 2 van naar binnen kanen wil je een beetje vol zitten
heb helaas geen oven anders at ik het twee keerquote:Op donderdag 8 december 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind dat echt chille pizzas
maar nu gaan allemaal mensen haten per week
Een bijbel discussie op de Vara bij Pauw.quote:
Preciesquote:Op donderdag 8 december 2016 00:36 schreef Sked het volgende:
[..]
ja zo lekker zijn ze nou ook weer niet
Heb het toen later keer teruggekeken en toen was vrij cliché, maar toen ik 3/4 jaar was vond ik dat natuurlijk heel spannend en snapte ik de helft niet eens.quote:
Die dunne dingen?quote:
oh matig jaquote:Op donderdag 8 december 2016 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb helaas geen oven anders at ik het twee keer
Nee. Vroeger toen ik klein was lustte ik niet eens pizza, en later toen ik dat ging eten had ik liever goede pizza bij een normale pizzeria dan die fastfoodtroepquote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oke ja snap ik insoquote:Op donderdag 8 december 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een bijbel discussie op de Vara bij Pauw.
Vind je het heel erg als ik dit voor vandaag even oven sla?
Heb al geen beste dag.
Dit. Of een dönerzaak ofzo.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel matig. Zou dan liever snackbar gaan.
Ik heb aan eentje meer dan genoegquote:Op donderdag 8 december 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb juist als ervaring vaak bij die pizzeria`s als je daar je pizza afhaalt dat je hele fiets bij thuiskomst onder het vet zit van die dingen.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Vroeger toen ik klein was lustte ik niet eens pizza, en later toen ik dat ging eten had ik liever goede pizza bij een normale pizzeria dan die fastfoodtroep
zelf broodjes afbakkenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh matig ja
vind sowieso ovengerechten wel chill
pastaatja maken en dan wat kaas erover en in de oven enzo
Zegt dat iets over de kwaliteit?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb juist als ervaring vaak bij die pizzeria`s als je daar je pizza afhaalt dat je hele fiets bij thuiskomst onder het vet zit van die dingen.
Klopt, bomen tot aan de hemel en 35 gulden Ziekenfonds per maandquote:Op donderdag 8 december 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jaren '90 was zo'n belachelijke welvaart als je een goede baan had.
ITboom god.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, bomen tot aan de hemel en 35 gulden Ziekenfonds per maand
Jaren 80 waren echt chill. Veel rauwer nog. Rofa was goeie stad toen, trein nog bovengronds bij Blaak en geen kk toeristen
Ik haal het dan ook niet af.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb juist als ervaring vaak bij die pizzeria`s als je daar je pizza afhaalt dat je hele fiets bij thuiskomst onder het vet zit van die dingen.
Ligt misschien aan mijn ervaringen danquote:Op donderdag 8 december 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zegt dat iets over de kwaliteit?
Ken ook nauwelijks goede pizzerias waar ze veel meer dan 10 kosten.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mijn ervaringen danMaar ik vind een pizza voor meer dan een tientje ook nogal zonde van m`n geld moet ik dan wel zeggen
Je hebt daar ook grotere van zag ik laatst bij AH.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die dunne dingen?Heb je na kwartier weer honger man
Goed eten mag best geld kosten.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mijn ervaringen danMaar ik vind een pizza voor meer dan een tientje ook nogal zonde van m`n geld moet ik dan wel zeggen
Dat zal ook wel niet nee. Had ik als kind trouwens ook nooit. Soms weleens naar de snackbar of chinees. Maar pizzas thuis laten bezorgen enzo wist ik pas echt op latere leeftijdquote:Op donderdag 8 december 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haal het dan ook niet af.
Gewoon daar eten, of anders diepvries. Maar ik woon dan ook in een dorp hè, dus ik wist ook vrij lang niet van het bestaan van fastfoodketens voor pizza.
Mijn ouders bestelden echt nooit eten, af en toe Chinees halen bij het dorp verderop. Verder altijd zelf maken.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal ook wel niet nee. Had ik als kind trouwens ook nooit. Soms weleens naar de snackbar of chinees. Maar pizzas thuis laten bezorgen enzo wist ik pas echt op latere leeftijdHeel gek
Ik heb ook hele gekke dingen ontdekt qua eten tussen mn 16e en 18e.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal ook wel niet nee. Had ik als kind trouwens ook nooit. Soms weleens naar de snackbar of chinees. Maar pizzas thuis laten bezorgen enzo wist ik pas echt op latere leeftijdHeel gek
In Italie sowieso beste pizzas op. En pastas overigens ookquote:Op donderdag 8 december 2016 00:42 schreef Elan het volgende:
Goede pizzeria proef je echt verschil wel met Domino's
Anders heb je gewoon nooit goede pizza op
Sws belachelijk veel carbsquote:Op donderdag 8 december 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Eet nauwelijks pizza eigenlijk, alleen als mn vrouw comfort food wil.
Toen wist ik nog niet eens echt wat eten als sushi was denk ikquote:Op donderdag 8 december 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook hele gekke dingen ontdekt qua eten tussen mn 16e en 18e.
Toen ik voor het eerst bij mijn vrouw over de vloer kwam.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet eens echt wat eten als sushi was denk ik
Valt reuze mee.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Italie sowieso beste pizzas op. En pastas overigens ook
Ik heb nog nooit een keuken opquote:Op donderdag 8 december 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
16 sowieso niet. Had toen nog best weinig op qua internationale keuken
Ongetwijfeld hoorquote:Op donderdag 8 december 2016 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Hier waar ik woon in Bussum zitten 2 authentieke pizzeria's naast elkaar, wat ze daar serveren qua houtoven pizza en de wijnkaart doet echt niet onder voor Toscane.
En ja ik ben minstens 8x in Toscane geweest.
Als gast zomaar bij iemand iets uit de koelkast pakken? Dat doe ik ook niet hoorquote:Op donderdag 8 december 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst bij mijn vrouw over de vloer kwam.
Ik wist niet dat er mensen waren waar je gewoon zonder te vragen iets uit de koelkast mocht pakkenVroeg elke keer of dat voor een gerecht was.
quote:Op donderdag 8 december 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een keuken op
Ik bedoelde.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als gast zomaar bij iemand iets uit de koelkast pakken? Dat doe ik ook niet hoor
quote:Op donderdag 8 december 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst bij mijn vrouw over de vloer kwam.
Ik wist niet dat er mensen waren waar je gewoon zonder te vragen iets uit de koelkast mocht pakkenVroeg elke keer of dat voor een gerecht was.
Ohja dat hadden wij verder ook niet overdreven veelquote:Op donderdag 8 december 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde.
Dat er mensen waren die gewoon extra eten hadden in de koelkast buiten de maaltijden
Dat was wel nice ja.quote:
Ik heb nog steeds wel het automatisme dat ik nog wel eens aan mn vrouw vraag.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat hadden wij verder ook niet overdreven veel
Meestal weet je wel ongeveer wat voor een maaltijd bestemd is tochquote:Op donderdag 8 december 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wel het automatisme dat ik nog wel eens aan mn vrouw vraag.
"Mag ik dit eten?"
Waarop zij boos wordt zekerquote:Op donderdag 8 december 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wel het automatisme dat ik nog wel eens aan mn vrouw vraag.
"Mag ik dit eten?"
Het is ook geen beuwste vraag.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal weet je wel ongeveer wat voor een maaltijd bestemd is toch
Zou ik niet doenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:49 schreef Sked het volgende:
Ik laat mensen altijd gewoon pakken wat ze willen
Als we dan geen avondeten hebben zien we dan wel weer toch
heb je dan ook niet als automatisme dat je dingen die zij pakt in een supermarkt te duur vind en dat zegt. Zal je ook wel veel te horen hebben gekregen vroeger dusquote:Op donderdag 8 december 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar de komende 2 dagen alleen thuis, erg matig toch wel hoor.
Lijkt me juist fijn.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar de komende 2 dagen alleen thuis, erg matig toch wel hoor.
Vroeger wel, nu kijk ik niet meer naar de prijzen.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb je dan ook niet als automatisme dat je dingen die zij pakt in een supermarkt te duur vind en dat zegt. Zal je ook wel veel te horen hebben gekregen vroeger dus
omdat Polen echt diep skeer leven in Nederland om dan in Polen bigspender uit te hangen.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:52 schreef Elan het volgende:
Polen die ik ken zijn wel kk greedy nooit eten in huis (wel altijd bier)
Oh dat is wat minderquote:Op donderdag 8 december 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
me vrouw ligt in de ziekenhuis
erg matig en kut
oei sterktrquote:Op donderdag 8 december 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
me vrouw ligt in de ziekenhuis
erg matig en kut
mensen die ik niet goed ken laat ik niet eens binnenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen
Maar zou sowieso weinig mensen uitnodigen als ik alleen woonde.
nierbekkenontsteking maar ze kreeg complicaties pffquote:Op donderdag 8 december 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat is wat minder![]()
Wat heeft ze?
quote:Op donderdag 8 december 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat is wat minder![]()
Wat heeft ze?
Als je dan met mensen thuis gaat chillen meestal samen even eten halen bij de supermarktquote:Op donderdag 8 december 2016 00:54 schreef Sked het volgende:
[..]
mensen die ik niet goed ken laat ik niet eens binnen
Maar verder gun ik mensen gewoon, als we gewoon gezellige dag/avond hebben boeit t me verder nooit zoveel
Nastyquote:Op donderdag 8 december 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nierbekkenontsteking maar ze kreeg complicaties pff
Hoelang moet ze daar blijven?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nierbekkenontsteking maar ze kreeg complicaties pff
hopelijk 2 nachtenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang moet ze daar blijven?
of gewoon genoeg zooi halen dat je uiteindelijk toch wel opeetquote:Op donderdag 8 december 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dan met mensen thuis gaat chillen meestal samen even eten halen bij de supermarkt
Zou best kunnen man. Hun leven met 5 man niks kan. Ze eten uit blik vis en worsten. Terwijl ze genoeg pakken. Goedkoop bier en huis is vies.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat Polen echt diep skeer leven in Nederland om dan in Polen bigspender uit te hangen.
Er is een naam voor, maar ik ben hem kwijt.
matig matig matigquote:Op donderdag 8 december 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk 2 nachten
ze moet die infuus van antibiotica en infuus van vocht
Ik verbaas me altijd over het feit hoeveel andere mensen kunnen eten, dus dan heb ik sowieso niet genoegquote:Op donderdag 8 december 2016 00:56 schreef Sked het volgende:
[..]
of gewoon genoeg zooi halen dat je uiteindelijk toch wel opeet
Dat zijn de mensen die er voor gezorgd hebben dat de crimestatistieken in Polen zijn gedaald door de EU.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou best kunnen man. Hun leven met 5 man niks kan. Ze eten uit blik vis en worsten. Terwijl ze genoeg pakken. Goedkoop bier en huis is vies.
Maar ze zijn denk toch 50/50 hier en Polen. Oja wel roken paar sloffen per week Marlboro
heb mn kasten standaard bomvol zittenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd over het feit hoeveel andere mensen kunnen eten, dus dan heb ik sowieso niet genoeg
Woon je dicht bij supermarkt dan? Als ik alleen thuis ben heb ik al dat ik te lui ben om erheen te moetenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:58 schreef Sked het volgende:
[..]
heb mn kasten standaard bomvol zitten
Zij hebben geen strafblad ken hun al 12 jaar.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die er voor gezorgd hebben dat de crimestatistieken in Polen zijn gedaald door de EU.
Weet ik niet, heel matig in ieder geval.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
Nierbekkenontsteking komt door stress toch oa
Succes/sterkte ermee, Inso.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, heel matig in ieder geval.
Drama vannacht.
Bedankt Stijn.quote:
Ook al geen baby zit niet mee zoquote:Op donderdag 8 december 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan voel je je als man machteloos als je op geen enkele manier die pijn kan verminderen.
Matig.
Groot feest na afloop, ja.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt Stijn.
Gelukkig kwam ik net om 10 uur thuis en zag ik Legia overwinteren.
Spar zit zo'n 50 meter van onze ingangquote:Op donderdag 8 december 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woon je dicht bij supermarkt dan? Als ik alleen thuis ben heb ik al dat ik te lui ben om erheen te moeten
Versgodquote:Op donderdag 8 december 2016 01:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Spar zit zo'n 50 meter van onze ingang
Kom daar bijna elke dag om gewoon vers vleeswaren enzo te halen
ik heb wel frikandellen in huisquote:Op donderdag 8 december 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frituurpannetje aanzetten dan maar.
ik welquote:Op donderdag 8 december 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Versgod![]()
Al maak je vleeswaren meestal toch niet in één dag op lijkt me
Ontbijt met twee boterhammen, dan avondeten en rond middernacht tosti.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:02 schreef Elan het volgende:
JR Hoezo eet jij weinig dan lees elke x tosti maken dit dat
Frikandel speciaal god.quote:
Dat zou ik niet snel doen.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:04 schreef Sked het volgende:
[..]
ik wel
En als t niet opgaat op brood gewoon s avond losse plakkies pakken
Een heel pak worst?quote:
dat is toch met 3 boterhammen weg?quote:Op donderdag 8 december 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een heel pak worst?
Zitten wel stuk van 12 plakjes in meestal toch
6 boterhammen 3 plakjes per dubbele boterham gaat hard danquote:Op donderdag 8 december 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een heel pak worst?
Zitten wel stuk van 12 plakjes in meestal toch
Krijg je niet tyfushonger dan om een uur of 15:00quote:Op donderdag 8 december 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ontbijt met twee boterhammen, dan avondeten en rond middernacht tosti.
Dat is het. En soms sla ik het avondeten over en eet ik de hele dag niet tot ik middernacht tosti maak. Ook komt voor dat ik allebei oversla en de hele dag leef op mijn ontbijt, maar dat is wel zeldzaam.
Dan begint mijn dag jaquote:Op donderdag 8 december 2016 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijg je niet tyfushonger dan om een uur of 15:00
Of begint je dag laat?
Ja oke, eet je elke dag worst dan?quote:Op donderdag 8 december 2016 01:07 schreef Sked het volgende:
[..]
6 boterhammen 3 plakjes per dubbele boterham gaat hard dan
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo geef ik je toch weer even wat trollmateriaal voor in de toekomst
iemand van 38 komt niet in jongquote:Op donderdag 8 december 2016 01:10 schreef Fylax het volgende:
YNG / Het YNG Game hoekje elan check dezr toppa op t eind iemand heeft rust
beter snel keer groep vormen
ja heb het niet zo op ander broodbelegquote:Op donderdag 8 december 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, eet je elke dag worst dan?
Pindakaasgodenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:11 schreef Sked het volgende:
[..]
ja heb het niet zo op ander broodbeleg
Alleen kaas verder vooral
Gooi t ook soms wel op crackertje s avonds
Richoloquote:Op donderdag 8 december 2016 01:10 schreef Fylax het volgende:
YNG / Het YNG Game hoekje elan check dezr toppa op t eind iemand heeft rust
beter snel keer groep vormen
Beide lekker. Maar liever creamy jaquote:Op donderdag 8 december 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het dan maar wel Calvé normaal is.
Mensen die pindakaas met stukjes noot eten
deviantart was vroeger zo ziek goedquote:Op donderdag 8 december 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Rare mensen op dat deviantart
daarom met groepjequote:Op donderdag 8 december 2016 01:13 schreef Elan het volgende:
Gelijk m'n base raiden met 6 man terwijl ik niks heb nog pfff
Nu alleen bepaalde pagina'squote:Op donderdag 8 december 2016 01:13 schreef Sked het volgende:
[..]
deviantart was vroeger zo ziek goed
ik add je maar weet nog niet zeker of ik vrijdag kanquote:Op donderdag 8 december 2016 01:15 schreef Elan het volgende:
RampageClown adden jullie mij op steam Fylax.
Vrijdag kom ik Rust
Oké komt wel danquote:Op donderdag 8 december 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik add je maar weet nog niet zeker of ik vrijdag kan
moet vrijdag boekverslag NL inleveren
De Deviantart facebook laat elke dag wel de beste zien van de dag, sommige mensen kunnen dat wel echt ziek goed.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:16 schreef Sked het volgende:
[..]
keek daar elke dag gewoon omdat mensen zo belachelijk goede dingen konden maken
waarom zou ik op deviantart postenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Deviantart facebook laat elke dag wel de beste zien van de dag, sommige mensen kunnen dat wel echt ziek goed.
Ging jij daar nooit iets posten?
Geen idee, misschien had je wel een kant die ik niet van je ken.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:18 schreef Sked het volgende:
[..]
waarom zou ik op deviantart posten
Ben minder creatief dan een ikea kast
Ja dat was totaal nietquote:Op donderdag 8 december 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er posten daar trouwens wel meer mensen zonder creativiteit, die alleen foto's maken van hun verzamelingen enzo
Nu zijn er ook heel veel van die mensen die dan Journals maken vol met gejank hoe kut hun leven isquote:Op donderdag 8 december 2016 01:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja dat was totaal niet
Vooral mensen toen die je moest aansporen om hun meesterwerkjes te posten
Heb nog een hoop daarvan op oude pc volgens mij
dan moet je ook gewoon een klap op je kanus krijgen verderquote:Op donderdag 8 december 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zijn er ook heel veel van die mensen die dan Journals maken vol met gejank hoe kut hun leven is
Ik heb niets te klagenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:27 schreef Sked het volgende:
[..]
dan moet je ook gewoon een klap op je kanus krijgen verder
Zo zonde dat mensen elke gelegenheid maar aangrijpen om over hun eigen leven te zaniken
Waarom dit nou weerquote:Op donderdag 8 december 2016 01:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou je eens langs een psycholoog moeten
Zijn vooral emo-chicks volgens mijquote:Op donderdag 8 december 2016 01:27 schreef Sked het volgende:
[..]
dan moet je ook gewoon een klap op je kanus krijgen verder
Zo zonde dat mensen elke gelegenheid maar aangrijpen om over hun eigen leven te zaniken
Klagenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is niet normaal dat je niks te klagen hebt. Dat kan nooit gezond zijn.
Er was een tijd dat die gewoon zaten te snijden en verder hun waffel hieldenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn vooral emo-chicks volgens mij
Dat was nog voor het internet, nou die tijden kan ik me niet echt herinneren hoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Er was een tijd dat die gewoon zaten te snijden en verder hun waffel hielden
Ik mis die tijd
In de persoonlijke omgeving momenteel niet echt hoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is niet normaal dat je niks te klagen hebt. Dat kan nooit gezond zijn.
Al die groepen op de grond zittend op Utrecht CS altijdquote:Op donderdag 8 december 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was nog voor het internet, nou die tijden kan ik me niet echt herinneren hoor.
Ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die groepen op de grond zittend op Utrecht CS altijd
Is nu niet meer hoor, vooral vroeger. Zag je gewoon hele hordes groepen, waarschijnlijk van emo-fora allemaal op de grond zitten bij elkaar, allemaal in het zwart natuurlijk. Opmerkelijk was dat altijd. ALlemaal zwart geverfd haar, allemaal zo`n band met spikes om hun hand.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit.
Wat doen die dan?
Die hadden wij altijd in een bepaald hoekje in de aula op de middelbare school. "De Richel" heette hetquote:Op donderdag 8 december 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is nu niet meer hoor, vooral vroeger. Zag je gewoon hele hordes groepen, waarschijnlijk van emo-fora allemaal op de grond zitten bij elkaar, allemaal in het zwart natuurlijk. Opmerkelijk was dat altijd. ALlemaal zwart geverfd haar, allemaal zo`n band met spikes om hun hand.
Die heb je gewoon hoor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |