Zei hij bij Jack aan tafel jaquote:Op woensdag 7 december 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las op Funx (ja funx) dat Bonjasky nu ook opeens grote woorden heeft dat ie wil vechten tegen badr.
Die man mag bijna aan de kunstheup.
Die mag daarna gelijk naar het slotervaart als ie tegen Badr moet.quote:
Remygod.quote:Op woensdag 7 december 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las op Funx (ja funx) dat Bonjasky nu ook opeens grote woorden heeft dat ie wil vechten tegen badr.
Naaktpics van je exquote:Op woensdag 7 december 2016 01:01 schreef Tjacka het volgende:
Dat heb je niet nodig Elan. Waar betten we om
Voor geld doet men veel. Remy kreeg de vraag wat als Hari zijn naam zou noemen....quote:Op woensdag 7 december 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, hooguit één partij wellicht tegen een Kroaat. Toernooien zijn verleden tijd.quote:Op woensdag 7 december 2016 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Remygod.
2014 nog finale gewonnen in Zagreb toch.
Dat deed Rico toch ookquote:Op woensdag 7 december 2016 01:05 schreef Sked het volgende:
Remy zei toch alleen dat ie uitdaging van Badr zou accepteren
vind jij eigenlijk wel een andere sport leuk naast voetbal?quote:Op woensdag 7 december 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vechtsport is echt dodelijk saai.
Darten is meer een sport dan wat figuren in elkaar slaan.quote:Op woensdag 7 december 2016 01:26 schreef Sked het volgende:
[..]
vind jij eigenlijk wel een andere sport leuk naast voetbal?
En nee darten is geen sport
Dartsen is leukquote:Op woensdag 7 december 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
JR heeft gelijk.
Vechten is zo mogelijk nog saaier dan darten
boksen op de OS is dan ook amateurboksenquote:Op woensdag 7 december 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dartsen is leuk
Ik heb dat boksen gezien op de OS, viel meteen in slaap. Is toch geen kut aan
Nja met de echte profs blijven nog steeds dezelfde spelregels van kracht lijkt me. En dat slaan en schoppen alleen is toch allemaal niet zo boeiend.quote:Op woensdag 7 december 2016 02:16 schreef Sked het volgende:
[..]
boksen op de OS is dan ook amateurboksen
De echte profs komen niet op de OS
Amateurboksen doet er alles aan om het zo veilig mogelijk te houden. Helmpie op, maar een paar rondjes enzo. Als elke wedstrijd beslist moet worden door bevooroordeelde jury is er inderdaad geen reet aan verderquote:Op woensdag 7 december 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja met de echte profs blijven nog steeds dezelfde spelregels van kracht lijkt me. En dat slaan en schoppen alleen is toch allemaal niet zo boeiend.
Ze mogen niet eens iemand doodtrappen, dan had het nog wel leuk kunnen zijn.
Jurysporten zijn sowieso maar matig.quote:Op woensdag 7 december 2016 02:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Amateurboksen doet er alles aan om het zo veilig mogelijk te houden. Helmpie op, maar een paar rondjes enzo. Als elke wedstrijd beslist moet worden door bevooroordeelde jury is er inderdaad geen reet aan verder
Ik heb ook regelmatig gezegd dat jurysport niet echt sport is omdat je niet objectief kan vaststellen wie de winnaar is.quote:Op woensdag 7 december 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jurysporten zijn sowieso maar matig.
Dat keek ik vorige Olympische Spelen nog wel, maar dan kreeg weer iemand een strafje om niks enzo dus vond ik er maar weinig aan.quote:Op woensdag 7 december 2016 02:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig gezegd dat jurysport niet echt sport is omdat je niet objectief kan vaststellen wie de winnaar is.
Judo was ook zo'n ongelofelijke ramp op de spelen omdat een scheidsrechter behoorlijk willekeurig straffen uit kan delen voor passiviteit bv
Zwemmen associeer ik ook altijd met zomer, lekkere temperaturen enzo dus dat is wel logischquote:Op woensdag 7 december 2016 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat keek ik vorige Olympische Spelen nog wel, maar dan kreeg weer iemand een strafje om niks enzo dus vond ik er maar weinig aan.
Kijk ik liever balsporten die gewoon duidelijk zijn om te volgen. Zwemmen is soms ook wel geinig, maar dan krijg ik meestal vooral zin om zelf te zwemmen
Ik heb net die White Bear aflevering gezienquote:Op woensdag 7 december 2016 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[
Dat keek ik vorige Olympische Spelen nog wel, maar dan kreeg weer iemand een strafje om niks enzo dus vond ik er maar weinig aan.
Kijk ik liever balsporten die gewoon duidelijk zijn om te volgen. Zwemmen is soms ook wel geinig, maar dan krijg ik meestal vooral zin om zelf te zwemmen
Kreeg ik een heel naar gevoel van in mijn buik. Moest ik ook echt even verwerken.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb net die White Bear aflevering gezienCruel to the max.
Wel ziek inderdaad hoor. Laat maar weer zien dat wraak of eigen rechter spelen of wat dan ook net zo disturbed kan zijn. Of ergerquote:Op woensdag 7 december 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg ik een heel naar gevoel van in mijn buik. Moest ik ook echt even verwerken.
Ik moest denken aan al die opmerkingen van die tokkies bij dat soort misdrijven ja. Dat het ze niet zwaar genoeg kan zijn allemaalquote:Op woensdag 7 december 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel ziek inderdaad hoor. Laat maar weer zien dat wraak of eigen rechter spelen of wat dan ook net zo disturbed kan zijn. Of erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |