waarom zou ik op deviantart postenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Deviantart facebook laat elke dag wel de beste zien van de dag, sommige mensen kunnen dat wel echt ziek goed.
Ging jij daar nooit iets posten?
Geen idee, misschien had je wel een kant die ik niet van je ken.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:18 schreef Sked het volgende:
[..]
waarom zou ik op deviantart posten
Ben minder creatief dan een ikea kast
Ja dat was totaal nietquote:Op donderdag 8 december 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er posten daar trouwens wel meer mensen zonder creativiteit, die alleen foto's maken van hun verzamelingen enzo
Nu zijn er ook heel veel van die mensen die dan Journals maken vol met gejank hoe kut hun leven isquote:Op donderdag 8 december 2016 01:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja dat was totaal niet
Vooral mensen toen die je moest aansporen om hun meesterwerkjes te posten
Heb nog een hoop daarvan op oude pc volgens mij
dan moet je ook gewoon een klap op je kanus krijgen verderquote:Op donderdag 8 december 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zijn er ook heel veel van die mensen die dan Journals maken vol met gejank hoe kut hun leven is
Ik heb niets te klagenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:27 schreef Sked het volgende:
[..]
dan moet je ook gewoon een klap op je kanus krijgen verder
Zo zonde dat mensen elke gelegenheid maar aangrijpen om over hun eigen leven te zaniken
Waarom dit nou weerquote:Op donderdag 8 december 2016 01:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou je eens langs een psycholoog moeten
Zijn vooral emo-chicks volgens mijquote:Op donderdag 8 december 2016 01:27 schreef Sked het volgende:
[..]
dan moet je ook gewoon een klap op je kanus krijgen verder
Zo zonde dat mensen elke gelegenheid maar aangrijpen om over hun eigen leven te zaniken
Klagenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is niet normaal dat je niks te klagen hebt. Dat kan nooit gezond zijn.
Er was een tijd dat die gewoon zaten te snijden en verder hun waffel hieldenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn vooral emo-chicks volgens mij
Dat was nog voor het internet, nou die tijden kan ik me niet echt herinneren hoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Er was een tijd dat die gewoon zaten te snijden en verder hun waffel hielden
Ik mis die tijd
In de persoonlijke omgeving momenteel niet echt hoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is niet normaal dat je niks te klagen hebt. Dat kan nooit gezond zijn.
Al die groepen op de grond zittend op Utrecht CS altijdquote:Op donderdag 8 december 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was nog voor het internet, nou die tijden kan ik me niet echt herinneren hoor.
Ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die groepen op de grond zittend op Utrecht CS altijd
Is nu niet meer hoor, vooral vroeger. Zag je gewoon hele hordes groepen, waarschijnlijk van emo-fora allemaal op de grond zitten bij elkaar, allemaal in het zwart natuurlijk. Opmerkelijk was dat altijd. ALlemaal zwart geverfd haar, allemaal zo`n band met spikes om hun hand.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit.
Wat doen die dan?
Die hadden wij altijd in een bepaald hoekje in de aula op de middelbare school. "De Richel" heette hetquote:Op donderdag 8 december 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is nu niet meer hoor, vooral vroeger. Zag je gewoon hele hordes groepen, waarschijnlijk van emo-fora allemaal op de grond zitten bij elkaar, allemaal in het zwart natuurlijk. Opmerkelijk was dat altijd. ALlemaal zwart geverfd haar, allemaal zo`n band met spikes om hun hand.
Die heb je gewoon hoor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |