quote:
hafcfan haat jou nu.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb 300 op real dus hopelijk falen ze niet
Die kans is sowieso aanwezigquote:Op woensdag 7 december 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal wel Real worden. Hoop voor Dortmund dat ze eerste worden, anders is de kans op een troosteloze afgang in de achtste finales aanwezig.
geblesseerdquote:Op woensdag 7 december 2016 19:54 schreef Bugno het volgende:
Waar is GötzeGod (ik heb niet veel gevolgd laatste tijd)
Compleet plaatje dan in de OPquote:
Welke onverlaat gebruikt dat dan voor zo'n elementair nieuwsbaken dat n OP op Fok! zou moeten zijn?quote:Op woensdag 7 december 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
UEFA.com is inderdaad niet de meest verstandige website voor je wedstrijdinfo.
Nober, he.quote:Op woensdag 7 december 2016 19:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Welke onverlaat gebruikt dat dan voor zo'n elementair nieuwsbaken dat n OP op Fok! zou moeten zijn?
Ik hou niet van banaanvragen, maar goed...quote:
Help het je hopen. Meestal valt t dan tegenquote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 20:18 schreef Bugno het volgende:
Ronald gaat nu zeggen dat ze ook altijd heel compact staan
Snap ik als PSV fan.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
voetbal is een enorme tyfussport op het moment.
aidsclub.quote:
Dit kan ik bevestigen. Mijn ogen beginnen langzaam weer te werken na afgelopen dinsdagquote:
doe niet zo fancy en zeg gewoon 'gisteren'quote:Op woensdag 7 december 2016 20:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen. Mijn ogen beginnen langzaam weer te werken na afgelopen dinsdag
Oh shit, heb een donderdaggevoel...quote:Op woensdag 7 december 2016 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
doe niet zo fancy en zeg gewoon 'gisteren'
Kan ik blijven kijken dit...Robbenquote:
Bijzondere naam.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:26 schreef Brammess het volgende:
Slutskiy zou wel genot zijn bij Vitesse.
Gewoon doen johquote:Op woensdag 7 december 2016 20:27 schreef Brammess het volgende:
Als ik al die wedstrijden op een rijtje zie overweeg ik toch het switch kanaal.
En na de eerste samenvatting reclamequote:Op woensdag 7 december 2016 20:28 schreef tralalala het volgende:
23:45 alle samenvattingen, ze durven het nog vrijuit op Veronica te zeggen ook.
Is dat echt reëel?quote:Op woensdag 7 december 2016 20:26 schreef Brammess het volgende:
Slutskiy zou wel genot zijn bij Vitesse.
Benieuwd hoe het de tweede helft zitquote:
Ik las de geruchten maar zou het een rare keuze van hem vinden. Maar misschien is hij een goede vriend van die eigenaar, want voor de competitie en het geld hoeft hij het niet te doen.quote:
Slutsky is in West-Europa ook nog gewoon een enorme nobuddiequote:Op woensdag 7 december 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las de geruchten maar zou het een rare keuze van hem vinden. Maar misschien is hij een goede vriend van die eigenaar, want voor de competitie en het geld hoeft hij het niet te doen.
Als coach van CSKA en het Russisch elftal kan je toch wel ergens bij een middenmoter in een grote competitie terecht.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Slutsky is in West-Europa ook nog gewoon een enorme nobuddie
Dat kan haast niet andersquote:Op woensdag 7 december 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk is het een leukere POT dan die van gisteren.
Gisteren was zo slecht dat het leuk werdquote:Op woensdag 7 december 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
U-voetbalquote:Op woensdag 7 december 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die passmapquote:Op woensdag 7 december 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
U-voetbalvoorzetten vuren op De Jong
Ik jank nog steeds.quote:
De moeder van Caland, las ik gisteren.quote:
Nazi'squote:Op woensdag 7 december 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Wat zitten daar voor idioten die hun muil niet kunnen houden
quote:
Zelfs elftallen van De Boer doen dit beter. Let that sink in.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tactisch meesterbrein die Cocu
Ik heb even moeite met het vinden van woorden om uit te drukken hoe pijnlijk ik dit vindquote:Op woensdag 7 december 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs Frank maakte het niet zo bont.
Ja sorryquote:
XD says it allquote:Op woensdag 7 december 2016 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb even moeite met het vinden van woorden om uit te drukken hoe pijnlijk ik dit vind
Dat ze allebei hun trainersdiploma hebben gehaald zegt ook al genoeg over die cursus van de KNVB.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs elftallen van De Boer doen dit beter. Let that sink in.
Oei, jij wordt mad van dat plaatje.quote:
Bert van Marwijk zat in de examencommissiequote:Op woensdag 7 december 2016 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze allebei hun trainersdiploma hebben gehaald zegt ook al genoeg over die cursus van de KNVB.
Het hoeft niet honderd keer gepost te worden, Frans.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, jij wordt mad van dat plaatje.
Ik ook hoor
Benieuwd wanneer Mark van Bommel aan zijn trainerscarrière gaat beginnen.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
Bert van Marwijk zat in de examencommissie
De teksten die hij wel eens als jeugdtrainer bezigt bezorgen me rillingenquote:Op woensdag 7 december 2016 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Mark van Bommel aan zijn trainerscarrière gaat beginnen.
Laat me raden:quote:Op woensdag 7 december 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De teksten die hij wel eens als jeugdtrainer bezigt bezorgen me rillingen
Vooral mentaliteit eigenlijk. Ten koste van alles willen winnen, het draait om mentaliteit ditdat. En dat voor de -17 ofzoquote:Op woensdag 7 december 2016 20:57 schreef Bugno het volgende:
[..]
Laat me raden:
GROOT STERK SNEL MENTALITEIT KRACHT
Hoe hij het Nederlands voetbal wilde helpenquote:Op woensdag 7 december 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De teksten die hij wel eens als jeugdtrainer bezigt bezorgen me rillingen
Of "slimmigheidjes", waarmee hij of moordtackles, of schwalbes bedoeltquote:Op woensdag 7 december 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooral mentaliteit eigenlijk. Ten koste van alles willen winnen, het draait om mentaliteit ditdat. En dat voor de -17 ofzo
De Guus Hiddink-leerschool.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Of "slimmigheidjes", waarmee hij of moordtackles, of schwalbes bedoelt
Dat passeerde ook absoluut de revuequote:Op woensdag 7 december 2016 20:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2016 20:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zie je: hier doet ie ook alsof hij op zn bovenbeen geraakt wordtquote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 21:00 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zie je: hier doet ie ook alsof hij op zn bovenbeen geraakt wordt
We beginnen met het FOK!forumquote:Op woensdag 7 december 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijd dat Nederland het Duitse voorbeeld gaat volgen met revolutionaire trainers.
Stijn en Tagliano aan het roer bij het Nederlands Elftal
Aad300 natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2016 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is dan wel een goede Nederlandse trainer?
Ik roep al tijden om types als Bosz, maar ook Streppel kan ik wel waarderen. Tevens heb ik vernomen dat Stijn groot van is van Erwin van de Looiquote:Op woensdag 7 december 2016 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is dan wel een goede Nederlandse trainer?
quote:Op woensdag 7 december 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijd dat Nederland het Duitse voorbeeld gaat volgen met revolutionaire trainers.
Stijn en Tagliano aan het roer bij het Nederlands Elftal
Ben ook wel benieuwd hoe Pastoor het zou doen bij een club met iets meer mogelijkheden.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik roep al tijden om types als Bosz, maar ook Streppel kan ik wel waarderen. Tevens heb ik vernomen dat Stijn groot van is van Erwin van de Looi
Sommige mensen zijn niet al te snel van een mening af te brengenquote:Op woensdag 7 december 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Probeer Vjenne en Smoofie maar eens te overtuigen dat niet alles aan fysiek ligt, succes.
Ook wel interessant, inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe Pastoor het zou doen bij een club met iets meer mogelijkheden.
Dolberg had 'm gestiftquote:
Vanwaar deze madheidquote:Op woensdag 7 december 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeg gewoon James en geen Rodriguez, kutRonald van der Geer met je incesthoofd en perschef bij ADO.
quote:Op woensdag 7 december 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeg gewoon James en geen Rodriguez, kutRonald van der Geer met je incesthoofd en perschef bij ADO.
ZDFquote:Op woensdag 7 december 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord is fysiek sterk, levert de laatste jaren ook weinig op.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Probeer Vjenne en Smoofie maar eens te overtuigen dat niet alles aan fysiek ligt, succes.
Omdat fysiek geen doorslaggevende factor is.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Feyenoord is fysiek sterk, levert de laatste jaren ook weinig op.
Boeiend, hij is toch niet fitquote:Op woensdag 7 december 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij staat in de basis?quote:Op woensdag 7 december 2016 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boeiend, hij is toch niet fit
Watquote:Op woensdag 7 december 2016 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boeiend, hij is toch niet fit
Ok, een mediagroep haten. Dit zou wat kunnen zeggen over je leven.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik haat de Sanoma-mediagroep met heel mijn hart en ziel.
Leg dat maar uit aan onze winnaar van morgen Hans van Breukelen.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat fysiek geen doorslaggevende factor is.
/Opendeur.
SOW KOEKOEK!quote:Op woensdag 7 december 2016 21:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ok, een mediagroep haten. Dit zou wat kunnen zeggen over je leven.
Voor mijn ban ingaat: HET WAS GEZELLIG JONGONSquote:
Wij trappen er niet in Bugno.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ok, een mediagroep haten. Dit zou wat kunnen zeggen over je leven.
Küzü is trots op jequote:
Niet in verdiept. Enlighten mequote:Op woensdag 7 december 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit vergroot de kans alleen maar op een zware loting voor Real in de volgende ronde.
Vergeleken met gisteren is alles goedquote:
A2. Paris St. Germainquote:
ze stonden te compactquote:Op woensdag 7 december 2016 21:16 schreef Bugno het volgende:
[..]
Vergeleken met gisteren is alles goed
Klopt, als Duitse ploeg wil je 1e worden en als Spaanse ploeg 2equote:Op woensdag 7 december 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit vergroot de kans alleen maar op een zware loting voor Real in de volgende ronde.
quote:Op woensdag 7 december 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
A2. Paris St. Germain
B2. Benfica
C2. Manchester City
D2. Bayern München
E2. Leverkusen
G2. Porto
Als Real Madrid tweede werd
A1. Arsenal
B1. Napoli
E1. Monaco
G1. Leicester
H1. Juventus
Arsenal, mwah.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:19 schreef Bugno het volgende:
[..]![]()
Al zal Real ook niet blij zijn met een Arsenal of Juve
Özil op revanchequote:
Ik ben meer benieuwd naar Real Madrid - Manchester City/Bayern. Beiden zouden hartstikke tof zijn, zeker met het verleden van Ancelotti in het achterhoofd die op een schandalige wijze is weggestuurd. Hopelijk haalt hij revanche in Bernabeu.quote:
Ik denk dat Real City he-le-maal wegblaast..quote:Op woensdag 7 december 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar Real Madrid - Manchester City/Bayern. Beiden zouden hartstikke tof zijn, zeker met het verleden van Ancelotti in het achterhoofd die op een schandalige wijze is weggestuurd. Hopelijk haalt hij revanche in Bernabeu.
City is defensief te zwak, waar ze aanvallend wekelijks superieur zijn maar het nooit in scores uitdrukken.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:22 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik denk dat Real City he-le-maal wegblaast..
Als ze virgil de verlosser halen winnen ze de CL heb ik mij gisteren door de commentator laten vertellenquote:Op woensdag 7 december 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
City is defensief te zwak, waar ze aanvallend wekelijks superieur zijn maar het nooit in scores uitdrukken.
Recept voor een sweep tegen Real. Ze komen niet in de buurt van de goal van Real. Zie de wedstrijd tegen Sjelsie. Betere van 't spel, moeilijk scoren maar defensief zeer poverquote:Op woensdag 7 december 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
City is defensief te zwak, waar ze aanvallend wekelijks superieur zijn maar het nooit in scores uitdrukken.
Ik vond Jessie ook altijd een stuk beter ja.quote:
Deze is under parquote:Op woensdag 7 december 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Jessie ook altijd een stuk beter ja.
Ik denk dat RM toch de favoriet is. Weten Barca goed te bespelen, Bayern is wat minder op het oog...quote:Op woensdag 7 december 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooralsnog zie ik geen duidelijke favoriet voor de eindtitel. Mijn aanvankelijke tips overtuigen nog niet.
Ik vind geen enkel team er bovenuit stijgen nee. Alleen PSG is echt mager dit jaar.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooralsnog zie ik geen duidelijke favoriet voor de eindtitel. Mijn aanvankelijke tips overtuigen nog niet.
Real Madrid wint niet volgens de gouden regel.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:28 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik denk dat RM toch de favoriet is. Weten Barca goed te bespelen, Bayern is wat minder op het oog...
Barcelona stelt al het hele seizoen teleur.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:28 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik denk dat RM toch de favoriet is. Weten Barca goed te bespelen, Bayern is wat minder op het oog...
Maar zou ik als favoriet zien als RM niet mee zou doenquote:Op woensdag 7 december 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barcelona stelt al het hele seizoen teleur.
Ik niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:30 schreef Bugno het volgende:
[..]
Maar zou ik als favoriet zien als RM niet mee zou doen
Wedstrijdjes in La Liga zijn niet altijd representatiefquote:Op woensdag 7 december 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Barcelona werd anderhalve week geleden volledig omver geblazen door Sociedad en komen met een punt weg.
Beste, ze overtuigen al het hele seizoen niet. Luis Enrique maakt er een grote puinhoop van.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:30 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wedstrijdjes in La Liga zijn niet altijd representatief
Prima, we'll seequote:Op woensdag 7 december 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste, ze overtuigen al het hele seizoen niet. Luis Enrique maakt er een grote puinhoop van.
Ook een Juventus zonder doping had gewonnen van Ajaxquote:Op woensdag 7 december 2016 21:31 schreef Bugno het volgende:
In ieder geval, een verrassing zou weleens leuk zijn. Na de mooie afgelopen jaren gun ik het de Oude Dame wel weer eens (en dat uit de mond van een Ajacied)
Mmm, lastige. Ajax was niet goed in de finale, maar Juve was wel aardig opgevoerd.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook een Juventus zonder doping had gewonnen van Ajax
Heb ik gelukkig niet zo'n last van.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet al te snel van een mening af te brengen
Arsenal die eens wat verder komt zou ook leuk zijn.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop op Juve of Dortmund. Of (god forbid) een Engelse club.
Ajax was half fit , verscheurd etc . Alleen vd Sar haalde zijn normale niveauquote:Op woensdag 7 december 2016 21:35 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mmm, lastige. Ajax was niet goed in de finale, maar Juve was wel aardig opgevoerd.
alsjeblieft geen barca/real/bayernquote:Op woensdag 7 december 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal die eens wat verder komt zou ook leuk zijn.
Niet weer Barca/Real als winnaar aub
Even lachen.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Dortmund ook wel gevaarlijk voor de titel.
Bayern heeft hem al een tijdje weer niet gewonnen dus die mogen wel ver komen opzich. Maar een ploeg buiten die drie zou het leukste zijn.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alsjeblieft geen barca/real/bayern
quote:Op woensdag 7 december 2016 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is dan ook niet afgetraind
Veel te veel balverlies en vertraagd elk aanval.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Jessie ook altijd een stuk beter ja.
Silooyquote:Op woensdag 7 december 2016 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax was half fit , verscheurd etc . Alleen vd Sar haalde zijn normale niveau
Ja, leukquote:Op woensdag 7 december 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgend seizoen gaat RB Leipzig de CL winnen
quote:
Dave van den Bergh op de bankquote:
Overschat, overdreven aanbeden spelertje. Matig backje maar...quote:
amenquote:Op woensdag 7 december 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal die eens wat verder komt zou ook leuk zijn.
Niet weer Barca/Real als winnaar aub
Ik miste overigens de goal van Ravanelli, kwam binnenlopen na 5 minuten, verdimme al 1-0 achterquote:Op woensdag 7 december 2016 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gleed lekker overtuigend op die bal van Ravanelli
Is er al bekend wie er de CL ingaan namens Engeland dan?quote:Op woensdag 7 december 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend seizoen gelukkig ploegen in de CL namens Engeland die het wel serieus nemen en kans maken om hoge ogen te gooien.
Ze konden de Premier League ook nooit winnenquote:Op woensdag 7 december 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leicester zou de leukste CL winnaar zijn.
Kan nooit gebeuren maar toch.
Durf jij te stellen dat Chelsea niet in de top 3 eindigt?quote:Op woensdag 7 december 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er al bekend wie er de CL ingaan namens Engeland dan?
Zal wel City, Chelsea, Liverpool worden met Arsenal op 4.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er al bekend wie er de CL ingaan namens Engeland dan?
Je had het over ploegen dus meervoudquote:Op woensdag 7 december 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durf jij te stellen dat Chelsea niet in de top 3 eindigt?
Dat ligt nu wel in de lijn der verwachting, maar Liverpools chokekunsten moet je nooit onderschatten. Kan zomaar zijn dat United het ineens weer haalt.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zal wel City, Chelsea, Liverpool worden met Arsenal op 4.
Als United de komende weken door blijft gaan met kansen missen, wordt het een hele uitdaging. Nu al een 'grote' achterstand.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ligt nu wel in de lijn der verwachting, maar Liverpools chokekunsten moet je nooit onderschatten. Kan zomaar zijn dat United het ineens weer haalt.
quote:
Hij heeft gehoord dat mensen hem daardoor nog meer gaan waarderen. ¤¤¤¤¤quote:
Is 't zo een dag?quote:
Ben Zijn Maquote:
Hè gezellig. Waar hing je uit de hele tijd?quote:
Ik ken hem oprecht niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:02 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Doe eens aardig, we doen hier niet aan kliekjes.
Heb jij ook meegedaan aan de verkiezen voor de nieuwe El SIerd? Echt wat voor jouquote:Op woensdag 7 december 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:04 schreef Bugno het volgende:
[..]
Heb jij ook meegedaan aan de verkiezen voor de nieuwe El SIerd? Echt wat voor jou
Dan zou ik beginnen met iets over wielrennen te zeggen.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken hem oprecht niet.
Ik heb net nog even gesherlockt voor de zekerheid, maar ik heb hem nog nooit eerder gesproken.
Was absoluut niet onaardig bedoeld. Ik zou het erg leuk vinden als Brugo en ik vrienden kunnen worden.
Vraag anders even aan je moeder of ze mij kentquote:Op woensdag 7 december 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken hem oprecht niet.
Ik heb net nog even gesherlockt voor de zekerheid, maar ik heb hem nog nooit eerder gesproken.
Was absoluut niet onaardig bedoeld. Ik zou het erg leuk vinden als Brugo en ik vrienden kunnen worden.
AIght.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan zou ik beginnen met iets over wielrennen te zeggen.
Ja, blijkbaar was jij degene met die kleine piemel.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Bugno het volgende:
[..]
Vraag anders even aan je moeder of ze mij kent
Waarom?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft zonde dat Kroos bij Real Madrid voetbalt.
wtfquote:Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft zonde dat Kroos bij Real Madrid voetbalt.
Dat was Brugoquote:Op woensdag 7 december 2016 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar was jij degene met die kleine piemel.
Fietsen is geen sport.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan zou ik beginnen met iets over wielrennen te zeggen.
Ik vind het compleet geen type Real Madrid-speler. Veel meer gemaakt voor ploegen die actief positiespel nastreven, daar is hij geweldig in.quote:
Mm, oneens. Zo'n passer die vanuit 't hart van het veld blitzkrieg-counters lanceert past juist uitstekendquote:Op woensdag 7 december 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het compleet geen type Real Madrid-speler. Veel meer gemaakt voor ploegen die actief positiespel nastreven, daar is hij geweldig in.
Hij is wat mij betreft de enige die het voetballende gedeelte verzorgt bij Real Madrid in balbezit, dat wil zeggen als de tegenstander zich op eigen helft terug trekt.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:08 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mm, oneens. Zo'n passer die vanuit 't hart van het veld blitzkrieg-counters lanceert past juist uitstekend
Ah komop joh, bij zo'n wedstrijd moet je af en toe een oogje toeknijpen.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je ontopic ging.
Dus past ie er wel aardig, anders zouden ze nog een stuk minder zijnquote:Op woensdag 7 december 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is wat mij betreft de enige die het voetballende gedeelte verzorgt bij Real Madrid in balbezit, dat wil zeggen als de tegenstander zich op eigen helft terug trekt.
Illaramendi speelt alweer sinds aug 2015 voor La Real (Sociedad).quote:Op woensdag 7 december 2016 22:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dus past ie er wel aardig, anders zouden ze nog een stuk minder zijn![]()
Wel enigszins eens hoor, alleen maar gebaseerd op omschakeling. Had vorig jaar even hoop dat met Isco en Illaramendi Real ook zou gaan kiezen voor combinatievoetbal..bleek ijdele hoop
Nou ja, toen die twee naar Real gingen..quote:Op woensdag 7 december 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Illaramendi speelt alweer sinds aug 2015 voor La Real (Sociedad).
Mijn ogen zitten er nog steeds inquote:Op woensdag 7 december 2016 22:13 schreef Coco98 het volgende:
Wat een verschil met gisteren zeg, mijn ogen doen minder pijn.
Isco is echt briljant...zo'n extreem fluwelen touchquote:Op woensdag 7 december 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Isco speelde wel geweldig de afgelopen weken, hopelijk krijgt hij meer kansen in de basis. Tegen Atlético was hij bizar goed.
Morgen Ajax groepswinnaar.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn ogen zitten er nog steeds in
Een mirakel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |