Als je dan 18 wordt snap ik wel waarom ze willen komenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Blijkbaar geef ik legendarische feesten want ik word doodgegooid met wanneer ik m'n bdayfissa nou vier help
Ja en ze heeft een BSc in Kortpittigheidskundequote:Op dinsdag 6 december 2016 21:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is jouw moeder ook professioneel sportlerares turnen?
Die wedstrijd is gekocht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:41 schreef HPLC het volgende:
De doelman van Besiktas is in tranen. Dinamo Kiev komt op 4-0 door een van richting veranderd schot van Derlis González.
Ik ben thuis en ga niet wegquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
haha jij moet morgen kusjes ontvangen
Was ik maar weer 18quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je dan 18 wordt snap ik wel waarom ze willen komen
https://streamable.com/4b4bquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:41 schreef HPLC het volgende:
De doelman van Besiktas is in tranen. Dinamo Kiev komt op 4-0 door een van richting veranderd schot van Derlis González.
Ik kom op bezoek en eis taart doeiquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben thuis en ga niet wegik ga letterlijk niemand zien
je gaat toch naar je omaquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben thuis en ga niet wegik ga letterlijk niemand zien
ijstaartquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom op bezoek en eis taart doei
Nee. Ik zou geel geven aan die clown die zich liet vallenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://streamable.com/4b4b
Dit is toch geen penalty en/of rood waard
bij mij binnen is het gewoon warm hoorquote:
Geen moeder met een MSc in turnsportlerares hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en ze heeft een BSc in Kortpittigheidskunde
Wow hipster momma hoorquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geen moeder met een MSc in turnsportlerares hebben
Toen ik 18 was werd ik teamleider bij de ah en een jaar later asmquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:44 schreef supersof het volgende:
Toen ik 18 werd moest ik van 6:45 tot 17:00 werken bij de AH
Mijn opa werkte ook van 19:40 tot 19:45 voor AHquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:44 schreef supersof het volgende:
Toen ik 18 werd moest ik van 6:45 tot 17:00 werken bij de AH
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn opa werkte ook van 19:40 tot 19:45 voor AH
Ben jij überhaupt al 18?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Toen ik 18
[insert hipsterverhaaltje]
Jouw grappen worden ook met het minuutje droger en kutter zegquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gvdquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was gewoon kankergrappig hoor doe niet zoquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouw grappen worden ook met het minuutje droger en kutter zeg
Okquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR!quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was gewoon kankergrappig hoor doe niet zo
was blij toen mijn jaar contract voorbij was daar pfffquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen ik 18 was werd ik teamleider bij de ah en een jaar later asm
NIEUWE SIG JAJAJAJAJAJquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
sowquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, slavenbedrijfquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
was blij toen mijn jaar contract voorbij was daar pfff
Meisje wilde na een avond in de kroeg met me mee naar huis.quote:
Dat ben je toch ook?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisje wilde na een avond in de kroeg met me mee naar huis.
Ik had geen idee dat ze bedoelde voor seks. Zei nee.
Toen dacht ze dat ik gay was.
#onlykaneelthingsquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
een verhaal zo ziek ze dachten dat je aids hadquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
haha weet je nog dat wij seks hadden en ik halverwege dacht dat jij gay was door je gortdroge kut?quote:
Erg herkenbaar dit wel.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
wtfquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha weet je nog dat wij seks hadden en ik halverwege dacht dat jij gay was door je gortdroge kut?
Ja zo gaat dat je bent maar een nummer voor hem.quote:
Wat is je fucking probleem en verwar mij niet met je sloppy secondsquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha weet je nog dat wij seks hadden en ik halverwege dacht dat jij gay was door je gortdroge kut?
Nummer 39 met rijstquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat je bent maar een nummer voor hem.
ik weet dat hij maar een toneelstukje doet nuquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat je bent maar een nummer voor hem.
Alleen voor Paxje.quote:
Kwam niet in me op dat iemand me als een seksueel persoon zag.quote:
Haha, Zosk je bent nodig xDquote:
Bek dicht Hansquote:
Geen probleem verderquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde nummer 7 met rijst
hm weenie, ben al verknocht aan tardisquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Catkiller moet je hebben sof. Een jonge adonis, btje plork
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is je fucking probleem en verwar mij niet met je sloppy seconds
quote:
Als je er zo over denkt waarom geef je mij dan weg? ;squote:Op dinsdag 6 december 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Zo daar heeft ze niet van terug. Toch handig die database.quote:
heb al iemand en heb er spijt van ik wil jou jij bent mijn allesquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt waarom geef je mij dan weg? ;s
Catkiller is een beetje een kopie van mij die mijn potentie wel vervuld heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Is dat net zo kut als Temptation Island?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:56 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi. Geen Fantasy Island volgend jaar.Ze zijn er (tijdelijk) mee gestopt om dit te organiseren. Ah ik baal echt nu.
Mooi woord, verknocht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
hm weenie, ben al verknocht aan tardis
Ik werd pas alfa toen ik op een meisje afstapte dat stond te drinken met haar vriendje.quote:
Dank je wel Bill Gates!quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo daar heeft ze niet van terug. Toch handig die database.
Maak het uit en zeg zo van ja het ligt aan mij, niet aan jou en ik heb geen ander op het oogquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
heb al iemand en heb er spijt van ik wil jou jij bent mijn alles
Maar ik hou van hemquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak het uit en zeg zo van ja het ligt aan mij, niet aan jou en ik heb geen ander op het oog
Wow, nu al medelijden met hem.quote:
Zou ik niet durven ditquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd pas alfa toen ik op een meisje afstapte dat stond te drinken met haar vriendje.
Ja vind ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi woord, verknocht.
[..]
Ik werd pas alfa toen ik op een meisje afstapte dat stond te drinken met haar vriendje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |