Als je dan 18 wordt snap ik wel waarom ze willen komenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Blijkbaar geef ik legendarische feesten want ik word doodgegooid met wanneer ik m'n bdayfissa nou vier help
Ja en ze heeft een BSc in Kortpittigheidskundequote:Op dinsdag 6 december 2016 21:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is jouw moeder ook professioneel sportlerares turnen?
Die wedstrijd is gekocht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:41 schreef HPLC het volgende:
De doelman van Besiktas is in tranen. Dinamo Kiev komt op 4-0 door een van richting veranderd schot van Derlis González.
Ik ben thuis en ga niet wegquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
haha jij moet morgen kusjes ontvangen
Was ik maar weer 18quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je dan 18 wordt snap ik wel waarom ze willen komen
https://streamable.com/4b4bquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:41 schreef HPLC het volgende:
De doelman van Besiktas is in tranen. Dinamo Kiev komt op 4-0 door een van richting veranderd schot van Derlis González.
Ik kom op bezoek en eis taart doeiquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben thuis en ga niet wegik ga letterlijk niemand zien
je gaat toch naar je omaquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben thuis en ga niet wegik ga letterlijk niemand zien
ijstaartquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom op bezoek en eis taart doei
Nee. Ik zou geel geven aan die clown die zich liet vallenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://streamable.com/4b4b
Dit is toch geen penalty en/of rood waard
bij mij binnen is het gewoon warm hoorquote:
Geen moeder met een MSc in turnsportlerares hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en ze heeft een BSc in Kortpittigheidskunde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |