quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is je fucking probleem en verwar mij niet met je sloppy seconds
quote:
Als je er zo over denkt waarom geef je mij dan weg? ;squote:Op dinsdag 6 december 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Catkiller moet je hebben sof. Een jonge adonis, btje plork
Zo daar heeft ze niet van terug. Toch handig die database.quote:
heb al iemand en heb er spijt van ik wil jou jij bent mijn allesquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt waarom geef je mij dan weg? ;s
Catkiller is een beetje een kopie van mij die mijn potentie wel vervuld heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Catkiller moet je hebben sof. Een jonge adonis, btje plork
Is dat net zo kut als Temptation Island?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:56 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi. Geen Fantasy Island volgend jaar.Ze zijn er (tijdelijk) mee gestopt om dit te organiseren. Ah ik baal echt nu.
Mooi woord, verknocht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
hm weenie, ben al verknocht aan tardis
Ik werd pas alfa toen ik op een meisje afstapte dat stond te drinken met haar vriendje.quote:
Dank je wel Bill Gates!quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo daar heeft ze niet van terug. Toch handig die database.
Maak het uit en zeg zo van ja het ligt aan mij, niet aan jou en ik heb geen ander op het oogquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
heb al iemand en heb er spijt van ik wil jou jij bent mijn alles
Maar ik hou van hemquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak het uit en zeg zo van ja het ligt aan mij, niet aan jou en ik heb geen ander op het oog
Wow, nu al medelijden met hem.quote:
Zou ik niet durven ditquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd pas alfa toen ik op een meisje afstapte dat stond te drinken met haar vriendje.
Ja vind ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi woord, verknocht.
[..]
Ik werd pas alfa toen ik op een meisje afstapte dat stond te drinken met haar vriendje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |