Gewoon beetje youtube en cash aftikken.quote:
okquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:15 schreef KREEFTx het volgende:
Toen ik nog naar school ging stond er elke dag een zwerver op het station die om een peuk vroeg, gaf ik altijd.
Na een tijdje vroeg hij er 2, gaf ik. Toen kreeg hij door dat ik geen nee kon zeggen en ging geld vragen EN sigaretten. Elke dag. Heeft me een hopp geld gekost.
doe je zelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:15 schreef KREEFTx het volgende:
Toen ik nog naar school ging stond er elke dag een zwerver op het station die om een peuk vroeg, gaf ik altijd.
Na een tijdje vroeg hij er 2, gaf ik. Toen kreeg hij door dat ik geen nee kon zeggen en ging geld vragen EN sigaretten. Elke dag. Heeft me een hopp geld gekost.
geen nee kunnen zeggen.. cmonquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:15 schreef KREEFTx het volgende:
heb geld nodigquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:15 schreef KREEFTx het volgende:
Zwervers zijn de ogen van godquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geen nee kunnen zeggen.. cmon
schrijf jij columns voor de metro of lees je die shit voor je plezierquote:
Nooit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon beetje youtube en cash aftikken.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha dacht zonet van nfl in een van.. dacht rare zin maar is natuurlijk engels woord hah
bij de bouwmarkt om een koevoet te kopenquote:
Ik verzin af en toe een one liner.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
schrijf jij columns voor de metro of lees je die shit voor je plezier
ja oke en dan zoeken naar leegstaande woningen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij de bouwmarkt om een koevoet te kopen
Heb ooit zwerver kfc bucket gegeven en sinas :squote:
En research doen naar eventuele plannen die er zijn met het gebouw/huis.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja oke en dan zoeken naar leegstaande woningen?
Dat is echt liefquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ooit zwerver kfc bucket gegeven en sinas :s
nee gwn een bewoondequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja oke en dan zoeken naar leegstaande woningen?
Dit kan ook ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee gwn een bewoonde
gwn eruit slaan dat burgervolk
thx, was lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ooit zwerver kfc bucket gegeven en sinas :s
Op vrijdag 7 oktober 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
aftappenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
l[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 7 oktober 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee gwn een bewoonde
/quote]
lijkt me wat risicovol
maar goed, je hebt een woning.. hoe kom je aan water en elektriciteit?
quote faalquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
l[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 7 oktober 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee gwn een bewoonde
/quote]
lijkt me wat risicovol
denk alleen niet dat je jezelf erg populair maaktquote:
gwn, net als normaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee gwn een bewoonde
/quote]
lijkt me wat risicovol
Misschien zit er wat onderquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
gotverdekanker ik tyf deze muis NU het raam uit
ben je daardoor tatta gewordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:21 schreef Crip het volgende:
heb mn lange vest eindelijk gevonden gvd
[ afbeelding ]
aan laten sluitenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk alleen niet dat je jezelf erg populair maakt
zowel bij de politie als de rest van de krakers in de omgeving
nounounou.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar heb geen geld, want ik kraak
gwn jurkje eronder hoor wtfquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja is goed, mooie inkijk krijg je
trquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
laarzen? waaromquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:23 schreef Willoow het volgende:
Hebben jullie ook al winter laarzen aan overdag?
ik heb niet eens winterlaarzenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:23 schreef Willoow het volgende:
Neequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:23 schreef Willoow het volgende:
aftappenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh dan houdt het op? laat maar dan
Of geluk hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
aftappen
of gwn zonder als je ekte ekte bent
hoe werkt zoiets dan? je kan dus gewoon laten afsluiten in een huis dat niet van jou is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ik heb gewoon licht en water enz.
Als het er nog is en je betaald gewoon is er geen probleem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe werkt zoiets dan? je kan dus gewoon laten afsluiten in een huis dat niet van jou is?
zolang je er ingeschreven staatquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe werkt zoiets dan? je kan dus gewoon laten afsluiten in een huis dat niet van jou is?
Waarom vreemd? Heel vaak gebeurd het in gebouwen die toch hierna tegen de vlakte gaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:25 schreef Catkiller het volgende:
Kraken is maar vreemd, ga toch ook niet in iemand zijn auto rijden als hij deze al een tijd niet gebruikt. :S
neequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar als je iemand huis 'overneemt' dan kan de officiele eigenaar toch water en elektriciteit laten afsluiten?
Is hier in de buurt ook normaal met auto's die regelmatig gebruikt worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:25 schreef Catkiller het volgende:
Kraken is maar vreemd, ga toch ook niet in iemand zijn auto rijden als hij deze al een tijd niet gebruikt. :S
is wel hele onzekere leef, al is dat maar net hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom vreemd? Heel vaak gebeurd het in gebouwen die toch hierna tegen de vlakte gaan.
nee? je kunt je gewoon in laten schrijven als je alles doet zoals het hoortquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, hoe ga je dan de rekeningen betalen, die worden toch naar eigenaar gestuurd?
Mwah zitten hier al 9 jaar, zo onzeker ben ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is wel hele onzekere leef, al is dat maar net hoe je het bekijkt
een hypotheek of huur betalen is natuurlijk ook een risico
blijf het raar vinden dat zoiets kanquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee? je kunt je gewoon in laten schrijven als je alles doet zoals het hoort
Ah okee, weet het fijne ervan ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee? je kunt je gewoon in laten schrijven als je alles doet zoals het hoort
jullie hebben gwn t kraakverbod overleefdquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah zitten hier al 9 jaar, zo onzeker ben ik niet.
ik vind het raarder dat er zo weinig tegen leegstand gedaan wordtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
blijf het raar vinden dat zoiets kan
Emmen heeft toen gezegd niks te hebben met die wet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
jullie hebben gwn t kraakverbod overleefd
dit is van voor het verbod, is nu andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je een pand kraakt, breek je de deur open. Dat is wel verboden, en doe je dus stiekem. Zodra je echter in het pand bent, bel je zelf de politie op en zeg je dat je het pand gekraakt hebt. De politie komt dan kijken of het pand echt leegstaat en je aan de regels voldoet. Als dat zo is, woon je gekraakt, en dat mag wel. Je zit dan dus legaal.
staat nog steeds, als de nsb hen ontdekt komende shovels er in getale aan denderenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
jullie hebben gwn t kraakverbod overleefd
de invoering bedoel ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
staat nog steeds, als de nsb hen ontdekt komende shovels er in getale aan denderen
neequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:30 schreef Willoow het volgende:
Jij had toch ook ooit anti-kraak gewoond, dp?
Zal ff verder kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:30 schreef deadprez het volgende:
of ja, ze laten je nog steeds wel zitten tot er rechtszaken geweest zijn en zo maar het "mag" niet
Kraak je die winkel dan ook?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:30 schreef Amarantha het volgende:
En wij runnen een weggeefwinkel, 2x per week. We doen ook wel iets goeds voor de medemens.
na die spullen overal gejat te hebben?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:30 schreef Amarantha het volgende:
En wij runnen een weggeefwinkel, 2x per week. We doen ook wel iets goeds voor de medemens.
Owh, wel kraak?quote:
quote:
nee ook niequote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
na die spullen overal gejat te hebben?
ja anti-kraak is echt kutquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Sowieso al die fucking regels die je dan hebt is echt kut. En voor mij is het nooit meer een optie want huisdieren zijn vrijwel altijd verboden en ik heb nu een kat.
wat voor'n regels?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Sowieso al die fucking regels die je dan hebt is echt kut. En voor mij is het nooit meer een optie want huisdieren zijn vrijwel altijd verboden en ik heb nu een kat.
Nog minder zekerheid dan met kraken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is wel gewoon legaal en lekker goedkoop
en ze flikkeren je er binnen 48 uur uit als je pech hebtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is wel gewoon legaal en lekker goedkoop
zonder reden? die ruimtes zijn daar toch voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
en ze flikkeren je er binnen 48 uur uit als je pech hebt
Nu welquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het gaat idd niet over Transformers.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:34 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Een interessant verschijnsel vind ik
ideale fok- omgeving zie ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen huisdieren, niet roken, geen feestjes etc. etc.
Nee met een reden, pand is verkocht of verhuurd. Daarom woon je er ook.. zodat ze door kunnen zoeken naar een bedrijf die het wilt hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zonder reden? die ruimtes zijn daar toch voor
die ruimtes wachten op een bestemming, anti-kraak is gwn cheape makkelijke beveiliging tegen krakers voor pandeigenarenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zonder reden? die ruimtes zijn daar toch voor
volgens mij hoeven ze geen reden te geven hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee met een reden, pand is verkocht of verhuurd. Daarom woon je er ook.. zodat ze door kunnen zoeken naar een bedrijf die het wilt hebben.
Oh dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij hoeven ze geen reden te geven hoor
slaat echt nergens op iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso bullshit dat een kat een probleem zal zijn. Of een fucking hamster op je kamer.
ja stel dat iedereen een kat neemt en de ander een hond en weer een ander een stierquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso bullshit dat een kat een probleem zal zijn. Of een fucking hamster op je kamer.
Alsof iedereen een huisdier wilt.. zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja stel dat iedereen een kat neemt en de ander een hond en weer een ander een stier
mooie boel krijg je dan
ik weet het ook niet zeker, kan sws best dat het per anti-kraaknazibedrijf verschiltquote:
alles wat daarvan nog niet ontruimd is heeft ondertussen wel iets geregeld met eigenaar denk kquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wet kraken en leegstand. Ook het verblijf in een pand dat al vóór 1 oktober 2010 was gekraakt is strafbaar geworden.
Jups lijkt me ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
alles wat daarvan nog niet ontruimd is heeft ondertussen wel iets geregeld met eigenaar denk k
nee hoorquote:
Mwah volgens mij niet. Laatste op zich wel maar hij woont ergens in het westen dus hij kijkt er niet naar om. Komt wel als gemeente plannen krijgt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:39 schreef deadprez het volgende:
jullie hebben ook overeenkomst met de eigenaar van t pand toch ama? of iig goede verstandhouding
yeh.. amsterdam gaat wel harder optreden las ik laatst, met hogere boetes op langdurige leegstandquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso als je ziet hoeveel kantoren er leeg zijn in Amsterdam
Echt, daar kan je zowat tekort aan studentenkamers mee halveren
ga krakenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso als je ziet hoeveel kantoren er leeg zijn in Amsterdam
Echt, daar kan je zowat tekort aan studentenkamers mee halveren
oh aightquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah volgens mij niet. Laatste op zich wel maar hij woont ergens in het westen dus hij kijkt er niet naar om. Komt wel als gemeente plannen krijgt.
Maar jullie betalen nu wel huur aan hem?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah volgens mij niet. Laatste op zich wel maar hij woont ergens in het westen dus hij kijkt er niet naar om. Komt wel als gemeente plannen krijgt.
Ik heb het er over met mezelfquote:
Nee. Wij betalen voor water, elektrische tijd enz.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar jullie betalen nu wel huur aan hem?
wrm zou je dat doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar jullie betalen nu wel huur aan hem?
Ik wil ook elektrische tijd kopen, kom tijd tekort haha.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Wij betalen voor water, elektrische tijd enz.
hahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wil ook elektrische tijd kopen, kom tijd tekort haha.
Ja sorry ik heb geen idee hoe dat allemaal precies werkt. Daarom gewoon wat vragen van mijquote:
Ah okee, verliest ie ook niet op behalve hypotheek wellichtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Wij betalen voor water, elektrische tijd enz.
hehe aightquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja sorry ik heb geen idee hoe dat allemaal precies werkt. Daarom gewoon wat vragen van mij
nee preciesquote:
Oh niks volgens mij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:46 schreef deadprez het volgende:
hoe is het eigenlijk afgelopen met fylax en zijn madheid gister
ja ooitquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
DP je moet me eigenlijk beloven dat je ooit een keer langs komt.
ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:47 schreef Amarantha het volgende:
Wel echt ziek lang gelachen gisteren.
Bij mij komt ie ook niet hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
DP je moet me eigenlijk beloven dat je ooit een keer langs komt.
Niet meer gezien verderquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:46 schreef deadprez het volgende:
hoe is het eigenlijk afgelopen met fylax en zijn madheid gister
Hij riep stomme mongool.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:52 schreef Catkiller het volgende:
Hij zei vanmiddag sorry en dat was het blijkbaar. Weet niet hoe ver hij ging want was er niet bij maar is dat misschien een dubbele standaard?
What else is new?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je jezelf nou verkocht aan die prostituee?
oh hij is the next boy & girl band (quote:
Oh dan is er 90% kans dat hij het tegen iemand zei waar het terecht is in deze SC.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Puberteit speelt op, niks bijzonders
weenie of hermann daar genoegen mee neemt hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:52 schreef Catkiller het volgende:
Hij zei vanmiddag sorry en dat was het blijkbaar. Weet niet hoe ver hij ging want was er niet bij maar is dat misschien een dubbele standaard?
Hij is er al bijna uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Puberteit speelt op, niks bijzonders
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh hij is the next boy & girl band () aan het kijken momenteel, aan zijn pohi te zien
hij leeft iig nog wel dus
Jezus dat is echt kut. Idols was leuk in het begin maar na de 100ste talentenjacht is het wel leuk geweest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh hij is the next boy & girl band () aan het kijken momenteel, aan zijn pohi te zien
hij leeft iig nog wel dus
Kan je ook gwn zeggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dan is er 90% kans dat hij het tegen iemand zei waar het terecht is in deze SC.
Sowieso.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je jezelf nou verkocht aan die prostituee?
Ja bedacht het mij ook net.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
meestal betaalt hij toch? vind het een behoorlijk verschil
Mij hihiquote:
Daar moet ik even over nadenkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dus, dan nog klopt mijn uitspraak
vond het voor de 1e afgelopen was al wel leuk geweestquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus dat is echt kut. Idols was leuk in het begin maar na de 100ste talentenjacht is het wel leuk geweest.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond het voor de 1e afgelopen was al wel leuk geweest
Jammer dit, daar gaat je marktwaarde.quote:
Ben zojuist geupgradedquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dit, daar gaat je marktwaarde.
Hallo Frankquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo. Thuis.
Goedenavond lieve luitjes.
FRAAAAAAAANK.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo. Thuis.
Hey pap.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo. Thuis.
Voor wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik neem mijn bod van 10 kamelen en 50 geiten terug, mijn bod is nu 5 geiten en 1 kameel.
Nee zo werkt dit niet. Als ik een ritje maak in een nieuwe auto dan is deze minder waard.quote:
Opsoquote:
oh dan zien we de review binnenkort wel verschijnenquote:
Owh.quote:
5/5 jwzquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan zien we de review binnenkort wel verschijnen
Goedenavondquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo. Thuis.
Oh ga je ook zo'n sexy bierbuikje kweken zoals dames bij van die verenigingen ook wel eens krijgen?quote:
Ik ga minstens voor de 300.quote:Aantal posts voor Amarantha
Vandaag tot nu toe: 265
quote:
Mijn blokjes zijn onvervetbaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ga je ook zo'n sexy bierbuikje kweken zoals dames bij van die verenigingen ook wel eens krijgen?
Ik was dan ook niet blij, dat is hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en alleen willoow krijgt aandacht
2 sterren voor de moeitequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan zien we de review binnenkort wel verschijnen
Prima.quote:
Dat is kutquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:58 schreef Catkiller het volgende:
Rome 2 geeft telkens een crash, kutleven.
Ja lekker hoor, ben jij niet in NL?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prima.![]()
Hoe gaat het daar in het verre Nederland?
Dit zet je alleen maar op omdat er speed in de naam zit of niet?quote:
hahahquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:58 schreef Catkiller het volgende:
Rome 2 geeft telkens een crash, kutleven.
Ja niet eens een foutmelding ook.quote:
niet alleen in de naamquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit zet je alleen maar op omdat er speed in de naam zit of niet?
Ja alsof ik Total War op mijn Xbox of PS kan spelen gvdquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah
moet je maar niet gamen op pc skkl
Pc masterracequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah
moet je maar niet gamen op pc skkl
Jawel, maar een stukje daarvandaan. De provincie is voor ons Hollanders toch iets 'ver weg' he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, ben jij niet in NL?
boeie, zijn toch kutspellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja alsof ik Total War op mijn Xbox of PS kan spelen gvd
Hoi Francine.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo. Thuis.
Nee man, is toch mooi beetje zo poppetjes tegenover elkaar zetten en ze het uit laten vechten en stukjes land veroveren.quote:
ja weenie heb nog nooit kunnen spelen door te slechte pcquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee man, is toch mooi beetje zo poppetjes tegenover elkaar zetten en ze het uit laten vechten en stukjes land veroveren.
Als ze een Total War Empire 2 aankondigen dan ga ik naakt door de straten rennen en mensen hun autoruiten teabaggen zo blij.
beter dan voetbalquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
nee,we gaan het niet over games hebben
Francine?quote:
Heb jij al seks gehadquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Valt wel mee hoor, de mijne is ook oud ondertussen, GeForce GTX 560.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie heb nog nooit kunnen spelen door te slechte pcof k moet een fucking oude gaan spelen maar daar heb ik geen zin in
speel geen spelletjes met me, kom opquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij al seks gehad
Heb je al naar BCS gekeken?
Welke drugs gebruik jij?
Stimoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij al seks gehad
Heb je al naar BCS gekeken?
Welke drugs gebruik jij?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
En ook niet over voetbal of transformers.
Te veel inspanning voor je zeker - profquote:
dat zegt me echt niks, ik heb iig een budgetkaart die paar jaar geleden 80 euro ofzo kosttequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, de mijne is ook oud ondertussen, GeForce GTX 560.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Te veel inspanning voor je zeker - prof
Speel graag met jequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
speel geen spelletjes met me, kom op
Exactlyquote:
Dat is iets tussen Francine en mij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:01 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Francine?
Moet je ons soms iets vertellen?
denk dat je triamcinolon gebruiktquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
speel geen spelletjes met me, kom op
totaal nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie of hermann daar genoegen mee neemt hoor
Nog kattenfoto's trouwensquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
En ook niet over voetbal of transformers.
Hermannetje!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
totaal niet
wat is het nut van je excuses aanbieden als je het in het algemeen doet bij mensen die er niet eens waren
hij staat vanaf nu dagelijks op de shitlist
terechtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
totaal niet
wat is het nut van je excuses aanbieden als je het in het algemeen doet bij mensen die er niet eens waren
hij staat vanaf nu dagelijks op de shitlist
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog kattenfoto's trouwens
Ze wordt net wakker, gevolgd door geeuwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IK WILLEMquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vat het niet persoonlijk opquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Te veel inspanning voor je zeker - prof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |