Ik?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:33 schreef just me het volgende:
[..]Vout, je bent er vroeg bij deze week, ga je zo draaien ?
Ik luister daar graag naarquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:35 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik?
Ik wil er om 20.00 uur wel wat goude oude ingooien.
quote:
quote:
1 van de mooiste dorpjes van Nederlandquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn, te vragen waar hier is?
Hoeveel namen hebben jullie wel nietquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:38 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]Ik dacht ik haal mezelf weer eens van stal
Woon je bij mij in het dorp?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:39 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
1 van de mooiste dorpjes van Nederland![]()
Nee maar ook bij hzh wordt het geroepen. Ik weet niet waar jullie wonenmaar kut heb ik iig nog nooit gehoord.
Smurfendorp?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Woon je bij mij in het dorp?
Dan weet je ook waar ik woon.
Ik gebruik meestal just me hoor en af en toe komt deze mevrouw kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hoeveel namen hebben jullie wel niet
quote:
Leugens. In dorpjes hebben ze geen internet. Laat staan riolering.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:39 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
1 van de mooiste dorpjes van Nederland![]()
Nee maar ook bij hzh wordt het geroepen. Ik weet niet waar jullie wonenmaar kut heb ik iig nog nooit gehoord.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Leugens. In dorpjes hebben ze geen internet. Laat staan riolering.
1 naam, 1 UI, anders wordt het zo verwarrend. Mijn echtgenoot heeft er meerdere van beidenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
zei de man in de vuilnisbakquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
en lucky en zijn zus gingen toch altijd naar de uien kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
1 naam, 1 UI, anders wordt het zo verwarrend. Mijn echtgenoot heeft er meerdere van beiden
Ja handig die free wifi overalquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja handig die free wifi overal
Wij internetten middels rooksignalen en hebben een waterputquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die waterput gescheiden is van de rioleringquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:47 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wij internetten middels rooksignalen en hebben een waterput![]()
En riolering
quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die waterput gescheiden is van de riolering
Jij of je huisgenoot?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:35 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik?
Ik wil er om 20.00 uur wel wat goude oude ingooien.
Jezelf van jezelf onderscheiden is soms nog knap lastig hoor....quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:31 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je jezelf nu met mij.
Als je zin hebt om te luisteren, schop ik Vout wel aan de kant.quote:
ga je zo met je huisgenoten omquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je zin hebt om te luisteren, schop ik Vout wel aan de kant.
Please...quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je zin hebt om te luisteren, schop ik Vout wel aan de kant.
Een hele trits: ONZ / Spoel hier je kloons door de pleequote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:51 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
ga je zo met je huisgenoten om
quote:
Ben de tel kwijt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat te horenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, die bisschop hier gisteren heeft netjes z'n handen thuis gehouden...
cadeutjes, kadetjes, of kadootjesquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sig!
Is dat boek nou al af?
Ik zoek cadeutjes voor kerst...
Er blijven maar hoofdstukken bijkomen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sig!
Is dat boek nou al af?
Ik zoek cadeutjes voor kerst...
Jij verveelt je niet...quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een hele trits: ONZ / Spoel hier je kloons door de plee
(En wie goed heeft opgelet de afgelopen 27 uur weet ook de enige die niet in dat lijstje staat)
Ach ja...quote:
Afronden dat boek en aan deel 2 beginnen...quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er blijven maar hoofdstukken bijkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |