Ja doe alles digitaal.quote:Op maandag 5 december 2016 22:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan moet je beter online zoeken, ik had het day 1 voor 40
Dit bedoelde ik trouwens met 'backstabben'quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef Remqo het volgende:
Ik weet wel hoe ik Hans' moeder ontmoet heb
Oh, volgens mij postte je vlak daarvoor nog, vond het zo raar dat de reactie uitbleefquote:Op maandag 5 december 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik trouwens met 'backstabben'
Zo maar over mijn moeder beginnen terwijl ik allang op bed lag
[..]
bedankt voor je spoedige uitleg hansquote:Op maandag 5 december 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ben je 15 of watquote:Op maandag 5 december 2016 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Beter gaan mijn huisgenoten snel slapen.Kan ik weer Teen Mom kijken. Ik wil bij de houtkachel blijven nml.
we doen allemaal dingen over jouw moeder terwijl jij in bed ligtquote:Op maandag 5 december 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ja. Vroeg je laatst gvd ook al toen ik zei dat ik een onesie wil.quote:
Waaaaaaaaaaaatquote:Op maandag 5 december 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de black friday sale in de amerikaanse PSN store was ie iets van 30 cent laatst
Ik ga eigenlijk bijna altijd pitten zonder gedag te zeggenquote:Op maandag 5 december 2016 22:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, volgens mij postte je vlak daarvoor nog, vond het zo raar dat de reactie uitbleef
Kop een komeetquote:Op maandag 5 december 2016 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt voor je spoedige uitleg hans
Ja, heb opeens het gevoel dat ik je helemaal verkeerd heb ingeschatquote:Op maandag 5 december 2016 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Vroeg je laatst gvd ook al toen ik zei dat ik een onesie wil.
Zolang het maar geen tuinaarde is vind ik het allemaal goed.quote:Op maandag 5 december 2016 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
we doen allemaal dingen over jouw moeder terwijl jij in bed ligt
Hopelijk krijg ik de volgende keer korting vanwege dit misverstandquote:Op maandag 5 december 2016 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk bijna altijd pitten zonder gedag te zeggen
Ik stuur alleen 10 keer per dag een hallootjes
Ik wil naar Amerika met black fridayquote:Op maandag 5 december 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de black friday sale in de amerikaanse PSN store was ie iets van 30 cent laatst
Sorry lieverd, wil je mij nu nog wel?quote:Op maandag 5 december 2016 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, heb opeens het gevoel dat ik je helemaal verkeerd heb ingeschat
Ik wil naar Amerika met jouquote:Op maandag 5 december 2016 22:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil naar Amerika met black friday
ik niet, wil niet neergestoken worden voor een tandenborstelquote:Op maandag 5 december 2016 22:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil naar Amerika met black friday
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |