Die tweekleurige wormpjes?quote:Op maandag 5 december 2016 22:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel mee eens. Ik vind eigenlijk alleen die harde roze / lichtgele lekker. Geen idee hoe dat heet.
okee sryquote:Op maandag 5 december 2016 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit mijn liefje arya niet te dissen
roze en geel, en hard om in te bijten, maar het smolt meteen weg in je mondquote:
ja 2 accounts tegelijk onderhouden is veel werk zeker ;squote:Op maandag 5 december 2016 22:28 schreef SideEffect het volgende:
doe altijd laptop plus mobiel fokken kan ik supersnel multiple berichtjes sturen
Ik moet alle sidecontent en trophies nog doen maar de main quest is wel erg kort van Rise of the Tomb Raider hè? Ben er nu al doorheen. En op de hoogste moeilijkheidsgraad nog wel.quote:Op maandag 5 december 2016 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit mijn liefje arya niet te dissen
Bijna elke dag kringverjaardag in m'n eentjequote:
Doe normaal is niequote:Op maandag 5 december 2016 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja 2 accounts tegelijk onderhouden is veel werk zeker ;s
ik vond de lengte samen met de sidemissions wel goedquote:Op maandag 5 december 2016 22:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet alle sidecontent en trophies nog doen maar de main quest is wel erg kort van Rise of the Tomb Raider hè? Ben er nu al doorheen. En op de hoogste moeilijkheidsgraad nog wel.
Klinkt als een piemelquote:Op maandag 5 december 2016 22:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
roze en geel, en hard om in te bijten, maar het smolt meteen weg in je mond
SE en hzaw kloon confirmedquote:Op maandag 5 december 2016 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja 2 accounts tegelijk onderhouden is veel werk zeker ;s
Heb er gvd toch 60 euro voor betaald.quote:Op maandag 5 december 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond de lengte samen met de sidemissions wel goed
van zo'n spel moet je geen 100 uur RPG maken
Daar ben je al snel achter.quote:Op maandag 5 december 2016 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SE en hzaw kloon confirmed
Hij kost maar 30 euro in de store gekkiequote:Op maandag 5 december 2016 22:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb er gvd toch 60 euro voor betaald.
Ik was een kind en naïefquote:
oh dan moet je beter online zoeken, ik had het day 1 voor 40quote:Op maandag 5 december 2016 22:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb er gvd toch 60 euro voor betaald.
Ik weet niet waarom ik jou zon leuke user vind want het is alleen maar incasseren bij jou.quote:Op maandag 5 december 2016 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij kost maar 30 euro in de store gekkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |