Dan kom je te weinig in Radio-topics denk ikquote:Op woensdag 7 december 2016 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hij had het over 'origineel van The Human League'daar hapte ik op.
Nee, wel iemand die op Justin Timberlakequote:
Redelijk terecht aangezien ik amper radio luisterquote:Op woensdag 7 december 2016 12:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan kom je te weinig in Radio-topics denk ik
Justin Timberlake zat in Boyzone.quote:
Tip: neem alle 'origineel van..' opmerkingen niet serieusquote:Op woensdag 7 december 2016 12:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Redelijk terecht aangezien ik amper radio luister
Enige keer dat ik het iets consequenter doe is met de Top2000
*noteert*quote:Op woensdag 7 december 2016 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tip: neem alle 'origineel van..' opmerkingen niet serieus
Die laatste is imo niet beter.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Origineel van the Human League, dan wel the Killers is beter.
quote:
maar waarom zou je?quote:Op woensdag 7 december 2016 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik zou trouwens een lijst kunnen maken met 35 verschillende boybands uit de jaren '90 uit UK/Ierland.
Goede vraag, daarom heb ze ook niet heel prominent in mijn lijst.quote:
Het was N*SYNCquote:Op woensdag 7 december 2016 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kijk, onze boybandkenner schiet weer te hulp
Extra tip: neem de meeste opmerkingen in de top 2000 topics niet te serieus. Zeker die van mij nietquote:
Wel, ik heb het bewijs, al jaren...quote:Op woensdag 7 december 2016 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Straks ga je nog vertellen dat Robbie Williams niet in de Backstreet Boys zat..
Ik zag het. In ieder geval iets van succes voor onsquote:Op woensdag 7 december 2016 22:13 schreef D. het volgende:
http://www.staatieindetop2000.nl/xtc/making-plans-for-nigel
Ik zie hetquote:Op woensdag 7 december 2016 22:14 schreef D. het volgende:
En ook Suburbia heeft het weer niet gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |