Mensen kijken nog weleens over je heen als je niet zo groot bent.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, toen niet, nu wel, vandaar de vrees?
Wel vreemd dat een jaar later ie er alsnog aan is toegevoegd
Nummers uit het jaar zelf worden volgens mij niet aan de keuzelijst toegevoegd.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, toen niet, nu wel, vandaar de vrees?
Wel vreemd dat een jaar later ie er alsnog aan is toegevoegd
Die 'teenage indiscretions' beslaan een periode van 16 jaar, hoe zit dat?quote:
Jeugdzondes inclusief...of eeuwig jongquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die 'teenage indiscretions' beslaan een periode van 16 jaar, hoe zit dat?
Dat weet je donderdag pas zeker!quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Supertramp blijft een heerlijke band. Jammer dat nummers als Rudy, A Soapbox Opera en Lady er niet in staan.
True. Maar ga er niet vanuit.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat weet je donderdag pas zeker!
Uccie is mentaal gewoon eigenlijk nog steeds een tienerquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die 'teenage indiscretions' beslaan een periode van 16 jaar, hoe zit dat?
Of gewoon integraal de eerstvolgende 2000 platen op Radio 2 uitzenden. Alles behalve de Top 2000.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
True. Maar ga er niet vanuit.
Ze zouden eens een Deep Cuts 2000 moeten overwegen
En ik ben er trots op!quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uccie is mentaal gewoon eigenlijk nog steeds een tiener
Human is echt doodgedraaid op radio2quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Can't stop the feeling van Justin Timberlake en Slow Down van Douwe Bob stonden er in ieder geval NIET tussen, dus ik ga ervan uit dat dat voor alle nummers uit 2016 gold.
Human van Rag n Bone Man zou idd een van de hoogste binnenkomers kunnen zijn, nota bene hier in Nederland het eerst door radio 2 opgepikt.
en 3FM en alle andere zenders...quote:Op woensdag 7 december 2016 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Human is echt doodgedraaid op radio2
Volgens documenten en omgeving etc zou ik ook iets van 36 moeten zijn.. 37 bijna zelfsquote:
Origineel van the Human League, dan wel the Killers is beter.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Human is echt doodgedraaid op radio2
die van The Human League wordt a.s. vrijdagavond door DJ Symphonic gedraaid op radio49, hij gaat mijn hele stemlijst draaien.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Origineel van the Human League, dan wel the Killers is beter.
die van The killers is niet beter wmb.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Human van Ragn Bone Man is iig geen cover van The Human League...quote:Op woensdag 7 december 2016 10:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Straks ga je nog vertellen dat Robbie Williams niet in de Backstreet Boys zat..quote:Op woensdag 7 december 2016 12:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Human van Ragn Bone Man is iig geen cover van The Human League...
Hij had het over 'origineel van The Human League'quote:Op woensdag 7 december 2016 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Straks ga je nog vertellen dat Robbie Williams niet in de Backstreet Boys zat..
Dat was Justin Timberlake toch?quote:Op woensdag 7 december 2016 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Straks ga je nog vertellen dat Robbie Williams niet in de Backstreet Boys zat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |