Leuk Hans.quote:Op zondag 11 december 2016 01:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Japans kooigevechten > MMA
Illegaal als de pest maar stopt wanneer er iemand dood is
Hij had gewoon moeten doorvechten net zoals Franklin dat toen deed tegen Liddell.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:52 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat voor blessure Badr had
Amen!! MMA all day baby, #JoseWaldoquote:Op zondag 11 december 2016 05:06 schreef Aethereal het volgende:
Pff wat een verschil kickboxen met MMA, zelfs bij staande gevechten.Als Glory op dit tijdstip was zou ik echt in slaap vallen achter m'n bureau.
Kennedy - Gastelum
Swanson - Choi
Deze zijn sowieso al de moeite en dan moeten Cowboy en Showtime nog beginnen.
Ik heb kickboxen nu al een paar keer proberen te kijken en elke keer vind ik het verschrikkelijk saai.quote:Op zondag 11 december 2016 05:06 schreef Aethereal het volgende:
Pff wat een verschil kickboxen met MMA, zelfs bij staande gevechten.Als Glory op dit tijdstip was zou ik echt in slaap vallen achter m'n bureau.
Kennedy - Gastelum
Swanson - Choi
Deze zijn sowieso al de moeite en dan moeten Cowboy en Showtime nog beginnen.
soms klopt dat wel ja maar als je een gevecht ziet als dat van duut gisterquote:Op zondag 11 december 2016 10:13 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik heb kickboxen nu al een paar keer proberen te kijken en elke keer vind ik het verschrikkelijk saai.
MMA is veel spannender, boeiender, dynamischer ga maar door
Was vet inderdaad, hele gevechten met ups en downs voor beide vechters binnen 1 rondequote:Op zondag 11 december 2016 13:22 schreef Kerftminister het volgende:
Iemand JOSE WALDO al gespot?
Max
Choi vs Swanson was ook fucking ziek, kanshebber voor gevecht van het jaar.
Rockhold > Makdessiquote:Op zondag 11 december 2016 02:04 schreef Kerftminister het volgende:
Vannata KO van het jaar hoorJammer Bisping, jammer Yair, jammer Woodley, maar dit was echt te ziek.
gratis?quote:Op zondag 11 december 2016 18:48 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
23:30
Jon Jones vs. Dan Henderson
Miesha Tate vs. Jessica Eye
Warren Brooks vs. Jeff Monson
Rita Lynne Gribben vs. Kyra Batara
Shaun Kiatvongharoen vs. Joe Baize
Hij gaf ook toe dat hij zich voor UFC 200 had volgevreten, na deze win denkt hij dat ie weer terug kan keren naar 170. dacht het niet als ik de ufc was, je hebt kansen genoeg gehad en nu worden we ineens pas professioneel.quote:Op zondag 11 december 2016 14:05 schreef Kerftminister het volgende:
O en Tim Kennedy
Ben een beetje zuur, want ben een hoop geld misgelopen dankzij hem (Rico, Holloway en die gekke parlay hebben me alsnog een hoop winst opgeleverd, maar had echt een ziek goed weekend kunnen zijn) maar hij zag er echt dramatisch uit. En het is niet echt een geheim dat ik een gruwelijke hekel aan hem heb. Altijd lullen over hoe slecht iedereen is en stoer doen op Twitter hoe die iedereen zou pakken en hoe die Gastelum wat discipline zou leren en dan vol de ring doorgetikt worden door een te dikke Welterweight.
Gaat toch om de KO zelf man.quote:Op zondag 11 december 2016 18:27 schreef Nober het volgende:
Die laatste vier partijen waren geweldig, beste PPV van het jaar. Eerste ronde van Mein vs Meek was ook goed.
Had verder niet verwacht dat Krylov zou verliezen van Cirkunov.
[..]
Rockhold > Makdessi
Lawler > Makdessi
FOTY:
Lawler vs Condit, nog steeds wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |