bij mij zijn het er maar 2 en dat begint over 6 uur en 15 minuten hahahahaquote:Op zondag 11 december 2016 00:12 schreef Paxlie het volgende:
nu slapen want over 6 uur zijn er 3 kinderen die geen benul hadden van dit evenement en gewoon aandacht willen.
Kusje voor jullie allen
Nee, een stoot of 5. Dat was alles van 5 gevechten.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 01:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog even zien voordat ik ga slapen.
Leuk Hans.quote:Op zondag 11 december 2016 01:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Japans kooigevechten > MMA
Illegaal als de pest maar stopt wanneer er iemand dood is
Hij had gewoon moeten doorvechten net zoals Franklin dat toen deed tegen Liddell.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:52 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat voor blessure Badr had
Amen!! MMA all day baby, #JoseWaldoquote:Op zondag 11 december 2016 05:06 schreef Aethereal het volgende:
Pff wat een verschil kickboxen met MMA, zelfs bij staande gevechten.Als Glory op dit tijdstip was zou ik echt in slaap vallen achter m'n bureau.
Kennedy - Gastelum
Swanson - Choi
Deze zijn sowieso al de moeite en dan moeten Cowboy en Showtime nog beginnen.
Ik heb kickboxen nu al een paar keer proberen te kijken en elke keer vind ik het verschrikkelijk saai.quote:Op zondag 11 december 2016 05:06 schreef Aethereal het volgende:
Pff wat een verschil kickboxen met MMA, zelfs bij staande gevechten.Als Glory op dit tijdstip was zou ik echt in slaap vallen achter m'n bureau.
Kennedy - Gastelum
Swanson - Choi
Deze zijn sowieso al de moeite en dan moeten Cowboy en Showtime nog beginnen.
soms klopt dat wel ja maar als je een gevecht ziet als dat van duut gisterquote:Op zondag 11 december 2016 10:13 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik heb kickboxen nu al een paar keer proberen te kijken en elke keer vind ik het verschrikkelijk saai.
MMA is veel spannender, boeiender, dynamischer ga maar door
Was vet inderdaad, hele gevechten met ups en downs voor beide vechters binnen 1 rondequote:Op zondag 11 december 2016 13:22 schreef Kerftminister het volgende:
Iemand JOSE WALDO al gespot?
Max
Choi vs Swanson was ook fucking ziek, kanshebber voor gevecht van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |