Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:Op maandag 5 december 2016 22:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
Hm?quote:
Ja, struikel nu maar over een sponsjequote:
Nou ja jeetjequote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar er zijn een paar slome zoals Hermann en HPLC waarmee het heel saai is.
Ik vond het meer dan terechtquote:Op maandag 5 december 2016 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
gvd meest onterechte ban ooit was dat
quote:
Waar kreeg jij ook al weer een half jaar voorquote:
ik niet.quote:Op maandag 5 december 2016 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat onze relatie wel tot dat stadium is gevorderd nu
'Hermann en HPLC zijn moddervet' noem ik anders niet een compliment.quote:Op maandag 5 december 2016 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat je samen in 1 zin met mij genoemd wordt is een compliment
in welk opzichtquote:Op maandag 5 december 2016 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe voelt dat zo beet genomen te zijn
Kijk dan Vikingsquote:Op maandag 5 december 2016 22:15 schreef SideEffect het volgende:
al mijn favoriete game of throne characters zijn dood
denk niet dat ik weer ga kijken
er is ook dunne modder dus niks mis meequote:Op maandag 5 december 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
'Hermann en HPLC zijn moddervet' noem ik anders niet een compliment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |