quote:Op maandag 5 december 2016 22:02 schreef Crip het volgende:
[..]
wat een walgelijk gebit, zou als kind echt niet willen aangerand worden door hem
Collega maakte daar een grapje over. Dat 'ie een huis had gekocht tegenover een speelplaats. Vieze kop er bij trekken enzo, maar dan weten we dat het een grapje is. Wat jij nu doet is geen grapje meer. Het is bewust mij zwart maken. Daarom heb ik ook liever dat je zulks voor je houdt en dergelijke insinuaties niet opnieuw bezigt.quote:Op maandag 5 december 2016 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb hem echt al iets van 10x direct een pedo genoemd maar toch vraagt ie steeds ''wat insinueer je?''
Misschien heeft hij last van korsakov.quote:Op maandag 5 december 2016 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb hem echt al iets van 10x direct een pedo genoemd maar toch vraagt ie steeds ''wat insinueer je?''
Hey lekkere Der_Mannquote:Op maandag 5 december 2016 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hee hansquote:
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:Op maandag 5 december 2016 22:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Collega maakte daar een grapje over. Dat 'ie een huis had gekocht tegenover een speelplaats. Vieze kop er bij trekken enzo, maar dan weten we dat het een grapje is. Wat jij nu doet is geen grapje meer. Het is bewust mij zwart maken. Daarom heb ik ook liever dat je zulks voor je houdt en dergelijke insinuaties niet opnieuw bezigt.
Duidelijk nu?
nee van die andere alcoholistische bejaardequote:
Nee van Tong, prez kreeg er ooit nog een ban voorquote:
Nee andere legendarische parelquote:
Iwanius of Tong?quote:Op maandag 5 december 2016 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee van die andere alcoholistische bejaarde
pestkopquote:Op maandag 5 december 2016 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar dit soort reacties maken het juist leuker
gvd meest onterechte ban ooit was datquote:Op maandag 5 december 2016 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee van Tong, prez kreeg er ooit nog een ban voor
:$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |