En kunnen sprinten voor het geval hij met de auto achter je aan gaat.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Moet je wel tegen losse handjes kunnen
Dan hebben we het over hetzelfde en zijn het eensquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is dus inderdaad het interview waar ik op doelde dat ze sindsdien wat closer lijken
En dan alsnog met hem trouwen en een kind van hem krijgenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En kunnen sprinten voor het geval hij met de auto achter je aan gaat.
Fackquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:33 schreef Waffle het volgende:
Kaartjes Oostenrijk alweer uitverkocht. Ongelooflijk hoe populair F1 door Max of geworden.
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Alleen voor de speciale tribune neem ik aan ?
Die zijn makkelijker af te kopen want Mercedes motoren en teams die geld nodig hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want Bottas en Perez hebben niet reeds een contract voor 2017?
Max had gewoon voor 15 moeten kiezen, en dan volgens de Romeinse schrijfwijze XV.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar #3 of #33 is dan weer wel prima? Is nog verder naar achteren hoor
Of voelt dat psychologisch anders voor je?
PS Je weet dat Max 3 wou, maar dat dat niet kon omdat RIC al #3 had en hij daarom voor 2. 3-en (= #33) koos?
1005quote:Op woensdag 7 december 2016 00:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
Max had gewoon voor 15 moeten kiezen, en dan volgens de Romeinse schrijfwijze XV.
Dan had hij een hele marketinglijn op kunnen zetten met maXVerstappen
Lijkt net een racespelletje dat op een te laag niveau gespeeld wordtquote:
dat was toch al lang algemeen bekend? Als in: direct na de race?quote:Op woensdag 7 december 2016 08:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt net een racespelletje dat op een te laag niveau gespeeld wordt
Overigens, men had het vaak over een fout van het team met die bandenwissel, maar was dus wel degelijk Max die daar zelf om vroeg.
Vond het al vreemd, maar snap dan niet waarom het vaak een fout van het team genoemd werd.quote:Op woensdag 7 december 2016 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was toch al lang algemeen bekend? Als in: direct na de race?
Ah, oké, dat crash-verhaal had ik gemist. Dat is wel de crux natuurlijk, als het probleem alleen sector 3 was geweest kon het nog steeds een "foute" beslissing zijn geweest van RB.quote:Op woensdag 7 december 2016 08:47 schreef Meike26 het volgende:
Was inderdaad allang bekend, wat wel de fout is van RBR, is dat ze Max ook die wissel naar Inters hebben laten maken de 2e keer, terwijl zij voldoende data en vooruitzicht hadden dat het beter was om op fullwets te blijven.
Ja en dit jaar 2500 ten op zichte van 1000 vorig jaar (terwijl die vorig jaar de dag er na nog te koop waren zijn de 2500 binnen 14 uur verkocht).quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:33 schreef Waffle het volgende:
Kaartjes Oostenrijk alweer uitverkocht. Ongelooflijk hoe populair F1 door Max of geworden.
Leuk! Als je hem zo relaxt en grappig z'n verhaal ziet vertellen, begrijp je pas hoe ongelooflijk gespannen hij is geweest, met name de tweede helft van het seizoen.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:33 schreef Inbox4me het volgende:
Nico vertelt nog eens een keer over de afgelopen race: https://www.autobahn.eu/2(...)-van-max-verstappen/
Die druk moet immens geweest zijn, helemaal vanaf het moment dat hij het WK eigenlijk alleen nog maar kon verliezen. Dat filmpje na afloop van de race waarin hij vertelt over "Mad Max" en dat niemand snapt hoe hoog de druk was vond ik een heel tof filmpje om te zien: menselijke emotie en een berg opluchtingquote:Op woensdag 7 december 2016 10:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Leuk! Als je hem zo relaxt en grappig z'n verhaal ziet vertellen, begrijp je pas hoe ongelooflijk gespannen hij is geweest, met name de tweede helft van het seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |