Kijk, duidelijker kan het altijd, eens.quote:Op maandag 5 december 2016 15:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar als iemand draait dan werkt dat niet.
je weet ook niet wie draait.
ik heb van meerdere vernomen dat de site gewoon niet duidelijk is
als je VLC plugin niet hebt voor Firefox doet die niksquote:Op maandag 5 december 2016 15:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij reageren Firefox en Google Chrome verschillend op die knop. Chrome downloadt een pls-bestand, dat ik vervolgens aanklikt, waarna VLC Media Player zich opent op mijn computer. Bij Firefox opent VLC schermvullend in de browser.
Klinkt als een goed ideequote:Op maandag 5 december 2016 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel draaien ter gelegenheid van Sinterklaas...
nouja instructies over hoe je moet luisteren is wel fijn.quote:Op maandag 5 december 2016 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, duidelijker kan het altijd, eens.
Maar de basis functies zijn wel degelijk aanwezig...
Bij mij in Chrome opent er een apart tabblad met daarin de stream.quote:Op maandag 5 december 2016 15:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij reageren Firefox en Google Chrome verschillend op die knop. Chrome downloadt een pls-bestand, dat ik vervolgens aanklikt, waarna VLC Media Player zich opent op mijn computer. Bij Firefox opent VLC schermvullend in de browser.
Met Katzenjammer dit keer?quote:Op maandag 5 december 2016 15:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt als een goed idee
Ik ga deze week deel 2 van N doen, waarschijnlijk woensdag.
Tot nu toe is het iedereen gelukt om te luisteren, maar als je het platform onafhankelijk kan maken, prima...quote:Op maandag 5 december 2016 15:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja instructies over hoe je moet luisteren is wel fijn.
niemand weet meteen wat die met een .pls file moet doen
via het forum.quote:Op maandag 5 december 2016 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot nu toe is het iedereen gelukt om te luisteren, maar als je het platform onafhankelijk kan maken, prima...
Via TuneIn kan je Radio49 wel vinden, maar met de oude streamlink.quote:Op maandag 5 december 2016 15:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
via het forum.
Ik heb bijvoorbeeld het wel even mogen uitleggen aan mijn moeder.
Ik ga luisterenquote:Op maandag 5 december 2016 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel draaien ter gelegenheid van Sinterklaas...
wil jij niet draaien?quote:Op maandag 5 december 2016 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die staan inderdaad nog wel in de lijst waaruit ik kan plukken
jaaaquote:Op maandag 5 december 2016 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog wat shows voorbereiden. Je bedoelt dat ik nu spontaan ga draaien?
Maar er luistert verder niemand en ik heb niks voorbereidquote:
ja van gup wordt ik ook niet blijquote:Op maandag 5 december 2016 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar er luistert verder niemand en ik heb niks voorbereid![]()
Ik draai dan liever vanavond een voor- of na-programma bij MadMaster.
ik ben in alle moodsquote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van welke muziek word je wél blij dan? En wie roostert mij in?
zou je elf in willen roosteren?quote:Op maandag 5 december 2016 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via TuneIn kan je Radio49 wel vinden, maar met de oude streamlink.
Heb al 3 keer en verzoek tot wijziging ingestuurd, maar daar reageren ze daar bij TuneIn niet op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |