Zijn megafoon is afgepakt.quote:Op zondag 4 december 2016 18:10 schreef WethouderHekking het volgende:
Loopt steeds zo,n dorpsidioot met een vlag te rennen.
Deze man weet. Jammer dat velen dat niet inzien.quote:Op zondag 4 december 2016 18:11 schreef skysherrif het volgende:
we missen een type klaassen die de boel nu eventjes oppept
Samen met vd Beekquote:Op zondag 4 december 2016 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Sinkgraven vandaag misschien wel de minst slechte speler.
Speelt gewoon prima. Vd beek ook, maar kan de wedstrijd niet echt dragen.quote:Op zondag 4 december 2016 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Sinkgraven vandaag misschien wel de minst slechte speler.
Kan ik in komen. Viergever ook niet echt op een foutje te betrappen meen ikquote:Op zondag 4 december 2016 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vd Beek ook aardig, maar tweede helft toch wat minder
Zegt weinig. Heb spelers met gescheurde banden een wedstrijd af zien maken. #adrenalinquote:Op zondag 4 december 2016 18:13 schreef Tagliano het volgende:
Als Sinkgraven nu zo kan lopen met zijn enkel zal het in ieder geval niet al te ernstig zijn verwacht ik
Ik ken het gevoel, maar meestal loop je dan niet zoquote:Op zondag 4 december 2016 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zegt weinig. Heb spelers met gescheurde banden een wedstrijd af zien maken. #adrenalin
Wow ongekend dit.quote:Op zondag 4 december 2016 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAJAJAJAJAAAAAAAA
Misschien komt hij wel huilend in beeld.quote:Op zondag 4 december 2016 18:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij zit wel achter dat doel geloof ik
Dat zou ik zielig vindenquote:Op zondag 4 december 2016 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien komt hij wel huilend in beeld.
Had liever ook nog goed voetbal gezien, maar goed je kunt niet alles hebbenquote:Op zondag 4 december 2016 18:17 schreef skysherrif het volgende:
goed de 3 punten zijn binnen en sinkgraven lijkt niet geblesseerd en el ghazi valt prima binnen.
ik kan hier mee leven?
quote:Op zondag 4 december 2016 18:17 schreef Alxander het volgende:
SCHEIDSRECHTER JE VERMOORDT DE WEDSTRIJD
Hoevaak gebeurd het nou dat een ploeg in de 2e helft met een 2 0 voorsprong daadwerkelijk verliest? Is altijd bangmakerij om niets.quote:Op zondag 4 december 2016 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had liever ook nog goed voetbal gezien, maar goed je kunt niet alles hebben
Kijk wel een beetje uit dat je niet de nieuwe Lineker wordt
Klopt. Echt verbazingwekkend goed dit seizoen. Vorig seizoen was hij ook niet zo slecht als sommigen beweerden, maar dit jaar heeft hij een onverwachtse stap gemaakt.quote:Op zondag 4 december 2016 18:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan ik in komen. Viergever ook niet echt op een foutje te betrappen meen ik
Als het op de een of andere manier nog 3-1 wordt ga ik sarcastische opmerkingen plaatsenquote:Op zondag 4 december 2016 18:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoevaak gebeurd het nou dat een ploeg in de 2e helft met een 2 0 voorsprong daadwerkelijk verliest? Is altijd bangmakerij om niets.
Mooi om te zien ja, ook als het iets minder gaatquote:Op zondag 4 december 2016 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dolberg verandert nooit he? Blijft gewoon lekker voetballen.
Grosso modo zijn we nog steeds genaaid door de scheids. Tegen tien man waren we nu koploper geweest.quote:Op zondag 4 december 2016 18:17 schreef Brammess het volgende:
Dit compenseert wel tegen een niet gegeven penalty en Bacuna die een jaartje TBS moet volgen natuurlijk
Pics van zus voor context.quote:Op zondag 4 december 2016 18:20 schreef Brammess het volgende:
Stel je voor je bent Dolberg zijn beste maat en hij betrapt je op het neuken van zijn zus, kan hem vrij weinig schelen denk ik.
Met beide benen weer op de grond.quote:Op zondag 4 december 2016 18:23 schreef skysherrif het volgende:
dat was je kans el ghazi
maar waar staat dolberg
Vintage Groningen / faber. Die twee hebben elkaar verdiend.quote:Op zondag 4 december 2016 18:23 schreef Groby het volgende:
Madurolekker verdedigend wisselen bij een 2-0 achterstand boyss
Het is idd indrukwekkend.quote:Op zondag 4 december 2016 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de eredivisie, een paar maandjes. Wacht het nou maar even een seizoen of 2 af. Waarbij ik niet wil zeggen dat het helemaal niet indrukwekkend is wat hij wél heeft laten zien ofzo.
quote:Op zondag 4 december 2016 18:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij begint het eindelijk te begrijpen, die gozubuyuk oid
Ik snap ook niet dat niet iedereen dat niet gelijk zag. HIj komt goed weg met geel.quote:
Net als PSV.quote:Op zondag 4 december 2016 18:25 schreef Caland het volgende:
Ajax kan niet eens een veldgoal maken tegen Groningen.
Hij schiet gewoon zonder enige beweging te verbergen en kijkt niet goed wat de keeper doet.quote:Op zondag 4 december 2016 18:25 schreef Syntix het volgende:
Ziyech kan echt geen penals nemendie eerste was ook al matig.
Dit soort geruchten mag je wel enigszins onderbouwen voor je ze post imoquote:Op zondag 4 december 2016 18:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je moet iemand niet twee keer achter elkaar laten nemen. Erg dom van Ziyech, die naar ik vernomen heb ook in drugs handelt. For the record.
Hij is Marokkaan.quote:Op zondag 4 december 2016 18:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit soort geruchten mag je wel enigszins onderbouwen voor je ze post imo
Verdomd, nu je het zegtquote:
Dat gaat het net, dan wel de keeper niet overleven zo hard als hij hem inschietquote:Op zondag 4 december 2016 18:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende penalty voor Dolberg graag
Net als Sereroquote:
Neequote:Op zondag 4 december 2016 18:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende penalty voor Dolberg graag
Ik zet erbij dat ik dat vernomen heb, dus dan kan je dat op waarde schatten. Maar is uit tweede hand, van iemand die veel met oude vrienden van Ziyech omging.quote:Op zondag 4 december 2016 18:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit soort geruchten mag je wel enigszins onderbouwen voor je ze post imo
Dat kan ik totaal niet op waarde schatten, eigenlijkquote:Op zondag 4 december 2016 18:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zet erbij dat ik dat vernomen heb, dus dan kan je dat op waarde schatten. Maar is uit tweede hand, van iemand die veel met oude vrienden van Ziyech omging.
Guus doet regelmatig een rondo met Sjaak Swart en andere mongooltjes.quote:
Jij hebt de docu ook gekeken merk ikquote:Op zondag 4 december 2016 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Guus doet regelmatig een rondo met Sjaak Swart en andere mongooltjes.
idd psv en twente spelen geweldig laatste tijdquote:Op zondag 4 december 2016 18:31 schreef StarGazer het volgende:
Dit Ajax gaat echt niet van PSV winnen. Ook niet van Twente trouwens.
Ik kijk hem eens in de zoveel tijd, er is nog nooit een betere comedy uitgebracht imo.quote:Op zondag 4 december 2016 18:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt de docu ook gekeken merk ik
Freek de Jonge is er ook een van geloof ik.quote:Op zondag 4 december 2016 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Guus doet regelmatig een rondo met Sjaak Swart en andere mongooltjes.
Twente schat ik, op dit moment, niet veel hoger in dan Groningenquote:Op zondag 4 december 2016 18:31 schreef WethouderHekking het volgende:
Het is voorin weinig soeps bij Groningen.
quote:Op zondag 4 december 2016 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk hem eens in de zoveel tijd, er is nog nooit een betere comedy uitgebracht imo.
Ietsje wel, zeker in hun eigen stadion.quote:Op zondag 4 december 2016 18:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twente schat ik, op dit moment, niet veel hoger in dan Groningen
Dat stel ik nergens, Hans.quote:Op zondag 4 december 2016 18:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
idd psv en twente spelen geweldig laatste tijd
Nou ja hij oogt een beetje dikkig.quote:
Dat meen ik serieus, ik ga elke keer weer helemaal kapot als ik die docu kijk. Vooral Sjaak in die skybox is legendarisch. Wat een totaaldebiel en niemand die wat tegen hem durft te zeggen.quote:
Dat Twente wat al 5 op rij niet gewonnen heeft?quote:Op zondag 4 december 2016 18:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ietsje wel, zeker in hun eigen stadion.
Mooi is dat ja, ik kan ook wel genieten van de frustraties van die manquote:Op zondag 4 december 2016 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat meen ik serieus, ik ga elke keer weer helemaal kapot als ik die docu kijk. Vooral Sjaak in die skybox is legendarisch. Wat een totaaldebiel en niemand die wat tegen hem durft te zeggen.
Mijn TT houdt stand.quote:Op zondag 4 december 2016 18:33 schreef skysherrif het volgende:
dolberg heeft zich de hele wedstrijd nog geen een keer goed gepositioneerd helaas
Hij heeft altijd van die leuke geheel objectieve filmpjes op Youtube.quote:Op zondag 4 december 2016 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat meen ik serieus, ik ga elke keer weer helemaal kapot als ik die docu kijk. Vooral Sjaak in die skybox is legendarisch. Wat een totaaldebiel en niemand die wat tegen hem durft te zeggen.
Ik sluit niet uit dat Pax zijn slag nog even gaat slaanquote:
quote:Op zondag 4 december 2016 18:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Pax zijn slag nog even gaat slaan
Heb je het filmpje over De Graafschap ook opgeslagen?quote:Op zondag 4 december 2016 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch weer een mooi blu-raytjequote:Op zondag 4 december 2016 18:35 schreef Caland het volgende:
De winnaar van het weekend
[ afbeelding ]
Dat is nog lang niet zo humoristisch als die docu.quote:Op zondag 4 december 2016 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je het filmpje over De Graafschap ook opgeslagen?
Is niet alleen een kwestie van durven denk ikquote:Op zondag 4 december 2016 18:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Slotfase is leuk. Jammer dat Groningen dat niet een hele wedstrijd durft. Het is geen az, Vitesse of Heerenveen.
Slechte aankoopquote:Op zondag 4 december 2016 18:38 schreef JanCees het volgende:
Ziyech een penalty gemist?![]()
Moker slecht
Meer dan een doelpunt verschil per wedstrijd tussen Feyenoord en PSV. Pijnlijk voor de Eindhovenaren.quote:
Als PSV traditioneel wint in Amsterdam doen ze gewoon weer helemaal mee René.quote:Op zondag 4 december 2016 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom neem je PSV mee in die screenshot?
Doe niet zo gek.quote:Op zondag 4 december 2016 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als PSV traditioneel wint in Amsterdam doen ze gewoon weer helemaal mee René.
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?quote:
quote:Op zondag 4 december 2016 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
Hij is een prachtig kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren
Stop hiermeequote:Op zondag 4 december 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Ik vind het ook prachtig hoe hij die kans mistte en die penalty aan Ajax cadeau gaf.
en een achterlijke tackle zien maken.quote:Op zondag 4 december 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stop hiermee
Ik heb hem vandaag geniale passes zien geven
Jullie waren voetballend best aardig ja, gelijkspel had er ingezeten.quote:Op zondag 4 december 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stop hiermee
Ik heb hem vandaag geniale passes zien geven
Afwerking van Groningen was echt heel slecht inderdaadquote:Op zondag 4 december 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie waren voetballend best aardig ja, gelijkspel had er ingezeten.
Ach er ontgaat jou wel meerquote:Op zondag 4 december 2016 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Afwerking van Groningen was echt heel slecht inderdaad
In de eerste helft (5e minuut ofzo) gaf Rusnak voor terwijl hij gewoon had moeten schieten
Wat er gebeurde bij die tweede pingel is me compleet ontgaan, moet nog even terugkijken
Bij die tweede pingel werd Viergever vastgepakt. De ene scheids geeft zo'n bal wel, de andere niet.quote:Op zondag 4 december 2016 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Afwerking van Groningen was echt heel slecht inderdaad
In de eerste helft (5e minuut ofzo) gaf Rusnak voor terwijl hij gewoon had moeten schieten
Wat er gebeurde bij die tweede pingel is me compleet ontgaan, moet nog even terugkijken
In DRT is geen haat of nijd maar louter positiviteit, vriendschap en gezelligheidquote:
Ah oke, vooruit dan maarquote:Op zondag 4 december 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij die tweede pingel werd Viergever vastgepakt. De ene scheids geeft zo'n bal wel, de andere niet.
Of terwijl: Ajax en Feyenoord krijgen hem wel. Excelsior en Roda niet.quote:Op zondag 4 december 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij die tweede pingel werd Viergever vastgepakt. De ene scheids geeft zo'n bal wel, de andere niet.
Wacht maar tot het WK begint en GGMM elke dag komt posten dat darten geen sport is.quote:Op zondag 4 december 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In DRT is geen haat of nijd maar louter positiviteit, vriendschap en gezelligheid
Dat is ook zeker waar.quote:Op zondag 4 december 2016 23:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Of terwijl: Ajax en Feyenoord krijgen hem wel. Excelsior en Roda niet.
Ik verwacht dat tegen die tijd zijn account toch wel opgeheven isquote:Op zondag 4 december 2016 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wacht maar tot het WK begint en GGMM elke dag komt posten dat darten geen sport is.
Ik ben bang dat dat niet meer gaat gebeuren.quote:Op zondag 4 december 2016 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwacht dat tegen die tijd zijn account toch wel opgeheven is
Slechts eentje, de rest zoekt het maar uitquote:Op zondag 4 december 2016 23:55 schreef Monolith het volgende:
Paxcon wil de selectie van Groningen vast wel even leren afwerken.
quote:Op zondag 4 december 2016 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Slechts eentje, de rest zoekt het maar uit
Schei uitquote:Op zondag 4 december 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dit niks?
Ik dacht dat je hem niks vondquote:Op zondag 4 december 2016 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schei uit
Liever jullie back
[ afbeelding ]
De sherlock leert mij inderdaad dat ik in een jaar tijd van mening van veranderdquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind zowel Sinkgraven als Gudelj niks
Ik snap ook niet waarom schonegod zovaak wissel staat. Die man is altijd beslissend met een vrije trap.
Hopelijk vind je Gudelj in elk geval nog steeds een enorme lul.quote:Op maandag 5 december 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De sherlock leert mij inderdaad dat ik in een jaar tijd van mening van veranderd
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sinkgraven en James Rodriquez zijn ook leuk ja
Gudelj heb ik nooit goed gevondenquote:Op maandag 5 december 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk vind je Gudelj in elk geval nog steeds een enorme lul.
Je hebt het wel goed gezien met Schone
Dat je Sinkgraven niks vond valt me dan weer tegen.quote:Op maandag 5 december 2016 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gudelj heb ik nooit goed gevonden
Ik zie op FOK! altijd veel haat op Schone
Ik vond hem altijd een beetje slappe hap maar volgens mij doet hij het als back wel prima momenteelquote:Op maandag 5 december 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je Sinkgraven niks vond valt me dan weer tegen.Maar ik ben dan ook voorzitter van zijn fanclub.
Schöne had ik ook al afgeschreven omdat hij vaak speelde als rechtsbuiten en daar was hij te traag. Maar als 6 dit seizoen doet hij het meer dan prima.
Klopt.quote:Op maandag 5 december 2016 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd een beetje slappe hap maar volgens mij doet hij het als back wel prima momenteel
Je hond naar speelgoedsteentjes noemenquote:Op maandag 5 december 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rusnak is een prachtige arische jongen
Hier knuffelt hij zijn hond Lego
[ afbeelding ]
neuh, heb geen FOX INTquote:
Paxcon, johannes_vermeer en Rickazio.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zou er op vrijdagavond naar FC Groningen v Roda JC kijken?
paxcon en johannes wellichtquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zou er op vrijdagavond naar FC Groningen v Roda JC kijken?
je zou maar fan zijn van PSV..quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
je zou maar fan zijn van achilles..
He, niet zo lelijk doen he.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je zou maar fan zijn van PSV..
Ik ga het missen bij Eurosport, Yes-R en Ali B duo commentaar was wel even lachen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé FOX Sports heeft de Africa Cup.
Hopelijk sturen ze Jan-Joost erheen
Dit was een inkoppertje.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
He, niet zo lelijk doen he.
Niet meer gratis op ES?quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé FOX Sports heeft de Africa Cup.
Hopelijk sturen ze Jan-Joost erheen
KutFOX, opdoekenquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het niet als FOX Sports de rechten heeft.
slecht matigquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het niet als FOX Sports de rechten heeft.
Ze moeten nog enig voetbalmateriaal hebben op FOX Sports Internationalquote:
Huh?quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erg benieuwd welke club volgend jaar in Eredivisie komt, slechter dan Achilles kan niet zou je zeggen
Jong AZ.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erg benieuwd welke club volgend jaar in Eredivisie komt, slechter dan Achilles kan niet zou je zeggen
In de Jupiler League bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die kunnen wekelijks een heel goed elftal opstellen voor dat niveau.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Jupiler League bedoel je zeker?
Denk Jong AZ die promoveert
Doelsaldo van 45-15 na 16 wedstrijden zie ik net, koekoek.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kunnen wekelijks een heel goed elftal opstellen voor dat niveau.
Vonden in eerste instantie JL te duur dacht ikquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt een Jong Feyenoord eigenlijk 'gewoon' bij de beloften?
Omdat Feyenoord niet wilde betalen voor een beloftenelftal in het betaalde voetbal.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt een Jong Feyenoord eigenlijk 'gewoon' bij de beloften?
Ik hoop op AFC eigenlijk, Amsterdam verdient wel een tweede profclub.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jong AZ zou mooi zijn ja, al zou een cultclub als IJsselmeervogels of Katwijk of Spakenburg ook mooi zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |